بن‌بست چهل سال دیکتاتوری ولایت فقیه – متحد شویم

بن‌بست چهل سال دیکتاتوری ولایت فقیه – متحد شویم

نگاهی به فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای میهن

چهل سال دیکتاتوری‌آخوندها به بن بست رسیده. این رو هم در اعتراضهای صنفی و سیاسی که روز به روز در شهرها گسترده میشه می بینیم و هم درگسترش فعالیتهای ضدحکومت توسط کانونهای شورشی. همون ها که با شعارهای مرگ بر خامنه ای و درود بر رجوی علاوه بر نفی استبداد دینی ، پاسخ خودشون رو برای برقراری یک ایران آزاد و دموکراتیک مطرح میکنند.

گوشه ی دیگه ای از خشم نقش راهگشای خشم، برای بیان عملیات کانونهای شورشی کم است. خشم را می‌توان در شعارهای اعتراضات دید یا در فریاد آن زنی که در برابر نیروی انتظامی ایستاد و مرگ با خامنه‌ای گفت. ولی کانون شورشی با توجه به نقش راهگشای استراتژیکی‌اش عملکردی در مدار بالاتر دارد. کانونهای شورشی و جوونهای آزادیخواه علیه ۴۰ سال ستم رو میشه در عمق نفرت و کینه اقدامات اونها نسبت به ارگانهای سرکوب و حامی دیکتاتور دید.

همراه میشیم با کانون شورشی دلیر از خراسان رضوی که در اقدامی متهورانه، این پیام رو دادند که می‌شه نه تنها مقهور نیروهای سرکوبگر نشد بلکه خود اونها رو مورد تهاجم قرار داد و مقهور کرد. اعضای این کانون شورشی در خراسان رضوی، پایگاه بسیج سرکوبگر رو به آتش کشیدن.

شهرهای میهن کانون شورش – متحد شویم

فعالیت کانونهای شورشی ایران در مشهد، اهواز، زاهدان، تهران، بوشهر، خوزستان، کرمانشاه، شهرکرد، کرج، اوز، بلوچستان، بوشهر و سده اقلید
لطفا به اشتراک بگذارید: