کنفرانس ورشوووحشت ازاعتلای مجاهدین

کنفرانس ورشوووحشت ازاعتلای مجاهدین


این روزها کمتر کسی از عناصررژیم است که وحشت خودش را از برگزاری کنفرانس لهستان بیان نکرده باشد.

مهره‌ها و رسانه‌های رژیم هر روز از پیامدهای ناشی از این کنفرانس که قرار است در تاریخ 10 فوریه در ورشو برگزار گردد، آه و ناله سر میدهند. به گزارشی در اینرابطه توجه نمائید :

یک دیپلمات سابق رژیم به نام علی خرم با اعتراف به «نگرانیهای جدی» که نشست ورشو می‌تواند برای رژیم در حوزه اجماع سازی جهانی شکل دهد» میگوید :

« این یارگیری های آمریکا در سایه نشست لهستان، امکان دارد شرایط را برای تهران در آینده مشکل کند.»

علی خرم در ادامه با گلایه از دستگاه دیپلماسی رژیم که در عرصه بین المللی به هیچ نتیجه ای نرسیده، میگوید :

«متاسفانه دستگاه سیاست خارجی در این مدت تنها برخی شعارها، اظهارتاسف ها، تکذیب ها و تاییدیه ها دل خوش کرده است و هیچ گونه سفر و فعالیت دیپلماتیک را برای پر کردن این خلأ نداشته اند.»

در اظهارات و مطالب مهره‌ها و رسانه‌های رژیم در کنار ابراز ترس و وحشت از آنچه که در ورشو انتظار رژیم است بعضاً پرده ها را کنار زده و به اصل نگرانی شان مبنی بر اعتلای مجاهدین می‌پردازند. علی خرم از جمله نگرانی اش را اینطور بیان میکند :

« اگر مایک پمپئو موفق شود اجلاس تبلیغاتی لهستان را به اجلاس سیاسی تبدیل نماید، پیش درآمد یک ائتلاف نظامی علیه نظام تلقی می‌شود... به طور مثال، ارتباط سازمان مجاهدین خلق با دولت افغانستان هشداری جدی در جدا شدن دوستان از نظام است».

این مهرة باند اصلاح طلب در مطلب دیگری هشدار می‌دهد که « یارگیری های آمریکا در سایه نشست لهستان، امکان دارد شرایط را برای تهران در آینده مشکل کند».

در ارتباط با نگرانی از موقعیت مجاهدین یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ارتجاع به نام رحیمی جهان آبادی نیز در مطلبی که در سایت مجلس رژیم درج گردیده پس از به هم بافتن آسمان و ریسمان اصل نگرانی اش را اینطور بیان میکند :

«آمریکا در موضوع پرونده اتمی ایران تنها مانده با تقویت مجدد مجاهدین به دنبال اقدامات میدانی علیه ایران است که برگزاری اجلاس امنیتی ضد ایرانی در لهستان به عنوان یک کشور دسته چندمی اروپایی نیز در همین راستا است»

این نماینده مجلس در ادامه مطلب، به نقش مجاهدین در افشای تروریسم رژیم تحت عنوان «اتهام زنی به دیپلمات های ایرانی» اشاره می‌کند و شکوه وشکایت میکند.

همچنین روزنامه حکومتی مردم سالاری نیز در مطلبی با عنوان « فعال شدن مجاهدین نشانه خوبی نیست » هراس آخوندها را از اعتلای روزافزون مقاومت آشکار میکند.

پیش از این نیز علاء الدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع با اشاره به برگذاری اجلاس ورشو آدرس دشمن اصلی نظام آخوندها را داده و با ترس و وحشت نوشته :

« اخیرا در حوزه اتخاذ سیاست های ضد نظام از سوی کشورهای اروپایی تحت فشار آمریکا، شاهد انتقال (مجاهدین)به آلبانی و برخی سناریوسازی های کشورهای اروپایی بودیم که نشان می دهد قرار است این سیاست آمریکا استمرار یابد».
لطفا به اشتراک بگذارید: