تظاهرات ایرانیان آزاده در پاریس - ری‌توئیت

تظاهرات ایرانیان آزاده در پاریس - ری‌توئیت

نگاهی به توئیتها و نظرات کاربران فضای مجازی

در آستانه تظاهرات بزرگ ایرانیان در پاریس، علیه نقض حقوق بشر و تروریسم صادراتی آخوندها، و همچنین در حمایت از قیام مردم ایران، کاربران توئیتری با هشتگهایی در همین رابطه ضمن دعوت برای شرکت در این تظاهرات از امیدشون برای آزادی مردم ایران گفتن. روز جمعه ۱۹بهمن صدای قیام مردم ایران را به گوش همگان خواهیم رساند هر لحظه با قیام هر لحظه با قیام. به روزهای پایانی عمر دیکتاتور نزدیک شدیم پس باید صدایمان را برای آزادی از همیشه بلند تر کنیم قرار ما : ۸ فوریه -۱۹ بهمن در پاریس

تعهد همه ما ایرانیان است که تمام تلاشمان را بکنیم که در جلسه ورشو، جبهه جهانی علیه آخوندها شکل بگیره و اروپا از این جسد سیاست مماشات فاصله بگیره. پس وعده همه ما در پاریس ۱۹بهمن. صدای میهن اسیر را به سراسر دنیا برسانیم. تظاهرات بزرگ ایرانیان بر علیه نقض حقوق بشر در ایران - جمعه ٨فوریه پاریس میدان دانفر روشرو ساعت ١٤ - خواست ما یک ایران_آزاد و دموکراتیک است. خوشابحال مردم #ایران که چنین پشتوانه قوی دارند که در تمام طول #چهل_سال_شکست «ج‌ا» حتی یک روز از رساندن صدایشان به گوش جهانیان خسته نشد و پاپس نکشید و امروز این صدا را هرچی بلند تر به دینا خواهد رساند.

ما از تظاهرات ۸ فوریه برای آزادی مردم ایران حمایت میکنیم و از شما هم بخاطر آزادی مردم ایران درخواست حمایت داریم. همراه با قیام مردم ایران برای رهایی از #چهل_سال_دیکتاتوری و جنایت. در زمانیکه رژیم از فرط درماندگی در برابر #مجاهدین و مقاومت ایران تلاش می‌کنه یک شب در میون یک آلترناتیو مجازی بیرون بده، تظاهرات بزرگ پاریس نشون میده که این ترفندهای رژیم حسابی سوخته! با تمام توان شرکت کنیم!

صدایی که باید شنیده شود از سراسر دنیا یک صدا علیه تروریسم و نقض حقوق بشر در #ایران


می‌توان و باید رژیم ولایت فقیه را سرنگون کرد و می‌توان و باید آزادی ایران زمین را به‌دست آورد و یک‌جمهوری آزاد و برابر برپا کرد. این آزمایش و مسئولیت تک‌تک ماست. پس برای آن و برای درانداختن طرحی نو بپاخیزیم!
#مریم_رجوی ملت ما خواهان یک قانون اساسی بر اساس آزادی دمکراسی و برابری است.زمان ان است که جامعه جهانی به خواست مردم ایران توجه کند.ما نه پول می خواهیم و نه سلاح. مبارزه مردم ایران برای سرنگونی ولایت فقیه مشروع،حق و ضروری است.

#مجاهد_خلق یعنی: کسی که در مقابل #چهل_سال_دیکتاتوری ایستاد وجان داد و خون داد کسی که مقهور دجالیت #خمینی نشد و تنور #جنگ او را گل گرفت کسی که همواره آماج تهمت و افترای مزدوران #شیخ و #شاه بوده وهست و من و ما به وجودشان افتخار می کنیم. راه حل نهایی سرنگونی، از شورای ملی مقاومت پشتیبانی کنید. درود به خانم رجوی.

#مجاهدین نشان دادن که تنها هدف شان #آزادی و دمکراسی در #ایران اسیر است و این صدا باید که توسط جامعه بین المللی شناخته شود و پایانی باشد بر سیاست مماشات که ضربه زیادی به #مردم_ایران وارد کرده
پیروزی حق #مردم_ایران است و سرانجام پیروزی ازآن ماست

بیان اعتراض و خواسته‌های مردم – ری‌توئیت

 
لطفا به اشتراک بگذارید: