برگزاری تظاهرات ایرانیان در پاریس - ری‌توئیت

برگزاری تظاهرات ایرانیان در پاریس - ری‌توئیت

نگاهی به توئیتها و نظرات کاربران فضای مجازی با هشتک ایران آزاد

همزمان با برگزاری تظاهرات بزرگ ایرانیان در پاریس کاربران توئیتری هم با هشتگهایی در همین رابطه از آرزوی مردم ایران برای براندازی حکومت آخوندها گفتن و از لزوم حمایت از مقاومت ایران برای دستیابی به آزادی و دموکراسی. سؤال اینه:رژیم چگونه سرنگون میشود؟ با الترناتیوی که این شاخصها رو داره: داشتن نیروی آماده فداکاری، برخورداری از ریشه های عمیق اجتماعی، یک شبکه سازمانیافته در سراسر کشور دارد. برسمیت شناخته شده توسط جامعه جهانی، رهبریش ازمایشات مختلف گذرانده.

خوشابحال مردم #ایران که چنین پشتوانه قوی دارند که در تمام طول #چهل_سال_شکست «ج‌ا» حتی یک روز از رساندن صدایشان به گوش جهانیان خسته نشد و پاپس نکشید و امروز این صدا را هرچی بلند تر به دنیا خواهد رساند.

آخوندها باید گورشان را از ایران گم کنند


منهم بعنوان یک زندانی سیاسی سابق که ۷ سال در زندان خمینی بسر برده ام به جنایات این رژیم شهادت میدهم. فریاد کن نام‌ آزادی را و صادقانه دیوانگی کن .که اکنون سکوت مردابی است از سکوت و سکون تو دیوانه باش و رقص آزادگی کن.
صحبت کردن از آزادی ساده است ولی پرداخت قیمت برای آزادی سخته و کار هر کسی نیست بجز مجاهدین ٫ و این از روی احساسات نیست و بر اساس تجربه ۴۰ سال مبارزه پر شکوه با فاشیست مذهبیه.

خمینی لعنتی همان شیطان بود که خدا در کتاب های مقدس از آن صحبت می کند که حاضر نشد در مقابل خلق ایران سجده کند. روزی خواهد آمد که بر هر مسلمان واجب شود که هفت سنگ به قبر او بزنند. لعنت بر خمینی مرگ بر خامنه ای. درود بر آزادی. ما ایرانی بدون اتمی و شکنجه و سرکوب می خواهیم که آنهم با انتخاب خانم مریم رجوی محقق می شود. دفاع از یک ملت درزنجیر اختناق جز حداقل هاست زمانیکه امکان تظاهرات هست.

ما بارها به انتخابات آزاد تحت نظر ملل‌متحد فراخوانده‌ایم. چیزی که ملایان هرگز نمی‌پذیرند. دمکراسی برای ما نه‌تنها یک برنامه سیاسی، بلکه آرمانی است که ۱۲۰هزار عضو خانواده بزرگ مقاومت، از جمله ۶ عضو خانواده من، به‌خاطر آن جان باخته‌اند.

خسته نباشید بله ما خسته نمی شویم دشمن راخسته می کنیم تا سرنگونی درود بر همه براندازن دلیر وکانون شورشی


تنها راه نجات ایران برسمیت شناختن آلترناتیو شورای ملی مقاومت ایران است . ایران آزاد فردا با رهبری مریم رجوی محقق می شود.
#چهل_سال_دیکتاتوری #جهل_سال_سرکوب مردم ایران این رژیم را نمیخواهندکارنامه #چهل ساله این رژیم اعدام و شکنجه و سرکوب است فریاد مردم ایران را بشنوید مردم ایران نه شاه میخواهند نه شیخ ما کارنامه درخشان #مجاهدین را داریم
آری، دیو ولایت فقیه را می‌توان در هم شکست. دیوار اختناق را می‌توان ویران کرد و میهن اشغال شده را می‌توان آزاد کرد. آخوندها باید بروند. حاکمیت از آن مردم ایران است
تنها راه نجات ایران برسمیت شناختن آلترناتیو شورای ملی مقاومت ایران است . ایران آزاد فردا با رهبری مریم رجوی محقق می شود .

تظاهرات ایرانیان آزاده در پاریس – ری‌توئیت

آسوشیتدپرس: اپوزیسیون ایران در راهپیمایی پاریس برای تغییر رژیم ایران فراخوان می‌دهد
لطفا به اشتراک بگذارید: