سالروز انقلاب ضد سلطنتی - ری‌توئیت

سالروز انقلاب ضد سلطنتی - ری‌توئیت

نگاهی به توئیتها و نظرات کاربران فضای مجازی با هشتک چهل سال دیکتاتوری

در آستانه سالروز انقلاب ضد سلطنتی کاربران توئیتری، این بار با یادآوری #چهل_سال_دیکتاتوری و جنایت حکومت آخوندها در توئیتهاشون تاکید کردن که آینده یک ایران آزاد و دموکراتیک تنها با حمایت از مردم و مقاومت ایران تضمین میشه. همراه میشیم با بخشهایی از این توئیتها.

نه تنها در صحنه سیاسی و بین المللی بلکه درصحنه مجازی هم مرزبندیها چنان تیز و روشن شده که به سرعت میشه حامیان خامنه ای ونظامش درپوش الترناتیو را شناخت. درمقابل براندازان وحامیان آزادی رو هم شناخت. تجمع عظیم حقوق بشر دیروز توسط مقاومت ایران عجب قدرت پاکسازی داره

نه شاه و نه شیخ و نه حجاب اجباری، این حرف تمام ملت به جان آمده #ایران است.


خمینی و خامنه‌ای وارثان حقیقی شاه‌اند. آن‌ها محصول خطای عظیم سیاست‌ دولت‌های غرب‌اند که به‌کودتا علیه دولت ملی مصدق فقید دست زدند و راه نیروها و گرایش‌های ملی و دمکراتیک را بستند و برای یک آلترناتیو ارتجاعی راه گشودند.
ما برای دعوای سیاسی به تویتر نیامده ایم! به تویتر نیامده ایم تا خود را نشان دهیم! ما به تویتر برای جمع کردن فالور نیامدیم! ما برای فیو یا ریت تویت نمی زنیم ! آمده ایم تا صدای بی صدایان باشیم!
چقدر این پوستر جالب و پر محتواست؛ چهل سال مقاومت و ایستادگی #مجاهدین و مردم #ایران رو میشه در ورای #چهل_سال_شکست و دیکتاتوری این رژیم به خوبی دید.

و ما برای رسیدن به آزادی مقاومت را انتخاب کردیم! #چهل_سال_دیکتاتوری #چهل_سال_شکست برای رژیم آخوندی و #چهل_سال_مقاومت برای مردم شریف ایران.
بادرود به خانم مریم رجوی که خود بهترین وصادق ترین مشعل دارآزادی است خانم رجوی مردم بعد از #چهل_سال_دیکتاتوری و سرکوب وحشیانه و غارت روح و روان و هست و نیست شان تحت پوش دین دیگه دوست و دشمن خود را شناخته اند و امروز فریاد هر ایرانی این است.

قیام ها


مردم ایران‌زمین در قیام‌ها و اعتراضات گسترده ضرورت سرنگونی این رژیم فاسد را با همه دسته‌بندی‌هایش بیان کرده اند
ای آزادی! بهای قدم‌های تو بر این خاک؛ خون‌های خوب‌ترین فرزندان این سرزمین بوده است؛ بهای تو سنگین‌ترین بهای دنیاست!
هدف مردم و مقاومت ایران از بهمن ماه سال ۵۷ آزادی بوده و هست و #خمینی آن را به سرقت برد و حال سرنگونی تمامیت این رژیم است. هدف آزادی، دمکراسی و حاکمیت جمهور مردم است.

برق دیدگان هواداران مقاومت ایران، گواه در دسترس بودن پیروزی بزرگ مردم ایران است. استبداد مذهبی پس از #چهل_سال_دیکتاتوری رفتنی است و باید برود.
ملت #ایران با فدای ۱۲۰ هزار شهید هرگز و هرگز تسلیم نشد و خیزش‌ها و اعتراض‌ها ادامه یافت و ادامه دارد. و این قیامی است تا پیروزی.
به امید روزی که با شنیدن خبر سقوط رژیم و هلاکت خمینی جلاد دوباره لبخند به لب‌ها برگـرده و شادی توی دل‌ها خونـه کنه درهای زنـدان باز بشه به امید آنـروز، به امید آن‌روز زنده‌ایم و می‌جنگیم

برگزاری تظاهرات ایرانیان در پاریس – ری‌توئیت

جشن چهل سالگی در آتش بحرانها
لطفا به اشتراک بگذارید: