بحران درونی حاکمیت خامنه‌ای بعد از مراسم ۲۲بهمن

بحران درونی حاکمیت خامنه‌ای بعد از مراسم ۲۲بهمن


به رغم روضه‌های وحدت خلیفه ارتجاع برای پرهیز از بیرون زدن شقة درونی نظام در جریان نمایش‌های حکومتی ۲۲‌بهمن، بحران درونی در همان صحنه بالا گرفت و از صبح سه شنبه ۲۳ بهمن تصفیه حسابهای حاد باندی رسانه های حکومتی را پر کرد.

این درحالیست که خامنه ای در روز ۱۹بهمن با اشاره به مخالفت امام جمعه کرج با سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس رژیم به باندهای ولایت بحرانزده اش در مورد بالا گرفتن بحران در ۲۲بهمن هشدار داد وگفت:

یک اختلاف نظریست بالاخره شما اون رو قبول ندارید به هر دلیلی. فلان مسئول رو، فلان رئیس رو،فلان آقا رو، شما قبول ندارید، خیلی خوب اشکالی نداره، اما جای تسویه حساب راهپیمایی ۲۲ بهمن نیست

اما روزنامة جمهوری اسلامی با اذعان به اینکه «۲۲ بهمن فرصتی برای تسویه حساب‌های سیاسی » شده یک فقرة‌ دیگر را از شهر کرج گزارش کرده و نوشته است « امام جمعه انگار که یک تکلیف مهم داشته باشد میکروفن را گرفت و فرمود من فقط یک جمله به مردم می‌گویم: در آینده کلید را به دست کسی بدهید که بتواند قفل‌ها را باز کند! والسلام».جمهوری اضافه کرده« گویا تضعیف دولت و انتقاد از شخص رئیس‌جمهور برای یک جریان تریبون‌دار وظیفه‌ای شرعی شده است. البته ایشان فرصت نکرد بگوید مشکل قفل و کلید چیست و چگونه پدید آمده است ولی ۲۲ بهمن فرصتی برای تسویه حساب‌های سیاسی هم شده است». و در ادامه ضمن اعتراف به «چهل سال انحصار طلبی و کینه» پایان یافتن مخاصمات درون نظام را «طبق تجربه» نشدنی ارزیابی کرده و نوشته: «ای کاش همانگونه که مردم مشکلات طاقت‌فرسای خود را در خانه می‌گذارند و به خیابان می‌آیند، مسئولین نیز در آینده پس از چهل سال، انحصارطلبی و کینه و دشمنی را کنار می‌گذاشتند ولی حیف! تجربه نشان داده چنین نخواهد شد».

روزنامة جمهوری همینطور نوشته است« این افراد، راه پیمائی ۲۲ بهمن را بر خلاف توصیه رهبری به عرصه تسویه حساب‌های جناحی و گروهی تبدیل کردند!». ».

روزنامة ایران ارگان دولت روحانی هم گوشة دیگری از جنگ باندها در جریان نمایش ۲۲بهمن را نوشته که روحانی و علی لاریجانی رییس مجلس ارتجاع را مورد حمله قرار داده و روی پلاکاردها نوشته اند: « ای آن‌که تو عامل گرانی/ تا عید خدا کند نمانی. مردم در مسیر انقلابند، ماشاالله آقایان به فکر بخور بخورند، علی برکت‎الله»و «کرجی‌ها شاخ شکستند/ دهان فتنه بستند»

اما روز ۲۳بهمن کیهان خامنه‌ای تحت عنوان «هشدار راهپیمایان درباره تصویب لوایح FATF » نوشته است«راهپیمایان تهرانی دیروز ۲۲ بهمن با در دست داشتن پلاکاردهایی نسبت به تصویب لوایح مربوط به گروه ویژه اقدام مالی (FATF) تحت فشار دشمنان هشدار دادند.

مردم تهران با حمل بنرهای «از ترس مرگ نباید خودکشی کرد» و «نه به FATF» مخالفت خود را با پذیرش برنامه‌های این گروه اعلام کردند». کیهان خامنه‌ای در ادامه سایر شعارهای دلواپسان را آورده از جمله نوشته: «اجازه نمی دهیم مسئول لیبرال انقلاب ما را زمین بزند» و «مسئولین بروند فکری به حال خود و آخرتشان کنند».
لطفا به اشتراک بگذارید: