عفو خامنه‌ای و شوکر و گاز فلفل در زندان قرچک - مجله اجتماعی، اقتصادی

عفو خامنه‌ای و شوکر و گاز فلفل در زندان قرچک - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره۸۶


این شماره مجله اجتماعی اقتصادی شامل اخبار و گزارشات زیر می باشد:
«سیل در خرم آباد و بی پناهی مردم سیلزده »
«آواز صیادان ایرانی را خاموش کردند »
« عفوخامنه‌ای با شوکر و گاز فلفل»

اخبار:


تورم ۵۰ درصدی در سال آینده


یک کارشناس اقتصادی رژیم: با افزایش قیمت ارز هنوز قیمت برخی کالاهای وارداتی مانند تلفن همراه سه برابر نشده و حدود دو برابر شده است، بنابراین براساس پیش بینی های انجام شده سال آینده نیز تورم ۴۰ تا ۵۰ درصدی خواهیم داشت.

افزایش قیمت ۲۵ درصدی سبزی و صیفی به خاطر صادرات


رئیس اتحادیه میوه و سبزی: قیمت سبزی و صیفی ۲۵ درصد افزایش داشته که صادرات در این گرانی نقش موثر داشته است. حکومت آخوندی برای جبران کمبود ارز خود ارزاق ضروری مردم را صادر می‌کند و با سیاستهای ضد مردمی خود مردم ایران را در رنج بیشتری فرو می برد.

بدهی رو به رشد دولت آخوند روحانی به بانکها


رسانه حکومتی آرمان امروز: براساس اطلاعات منتشر شده، بدهی دولت به سیستم بانکی به حدود ۲۸۳ هزار میلیارد تومان در پایان تیرماه رسیده که ۷.۹ درصد در مقایسه با اسفندماه سال قبل و تا ۴.۲۲ درصد نسبت به تیرماه سال گذشته رشد دارد.

تعطیلی بیش از ۳۳ هزار واحد تولیدی و بیکاری هزاران کارگر


خبرگزاری حکومتی ایلنا: آمار ارائه شده توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در تابستان امسال نشان می‌دهد ۷۸۷۵ واحد تولیدی به دلائل گوناگون غیرفعال و تعطیل هستند. در عین حال از مجموع ۱۱۸۰۷ واحد معادل ۳۵.۷ درصد با کمتر از ۵۰ درصد ظرفیت و ۱۴۰۵۵ واحد معادل ۴۲.۵درصد با ظرفیتی بین ۵۰ تا ۷۰ درصد و تنها ۷۱۴۰ واحد معادل ۲۱.۸ درصد با بیش از ۷۰ درصدمشغول فعالیت هستند. تعطیلی این واحدهای تولیدی به معنای تعدیل نیرو و افزایش مشکلات معیشتی کارگران است.

تعطیلی بزرگترین کارخانه نخ ابریشم خاورمیانه در گیلان


رئیس اداره توسعه نوغانداری گیلان در گفتگو با یک رسانه حکومتی اعتراف کرد: کارخانه صنایع ابریشم گیلان که یکی از بزرگترین کارخانه‌های نخ ابریشم در خاورمیانه بود و از لحاظ کمی و کیفی نخ‌های بسیار خوبی تولید می‌کرد، تعطیل شد.

افت ۷۰ درصدی مراودات چین با حکومت آخوندی


آمارهای اداره کل گمرک چین نشان می‌دهد که پس از خروج آمریکا از برجام مراودات تجاری چین با ایران به میزان قابل‌توجهی افت کرده است.
ارزش صادرات چین در ماه‌های پایانی سال ۲۰۱۸ به میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا کند و از ۱.۲ میلیارد دلار در ماه اکتبر (مهر ۱۳۹۷) به تنها ۴۰۰میلیون دلار در ماه دسامبر (آذر ۱۳۹۷) برسد. به عبارتی صادرات چین به ایران طی یک بازه دو ماهه حدود ۷۰درصد کاهش یافته است.

اقتصاد کشور در سیطره سپاه پاسداران


روزنامه حکومتی جهان صنعت اعتراف کرد: در دوره قبلی غالب افرادی که وارد هیات نمایندگان اتاق بازرگانی شدند از اعضای زیرمجموعه نهاد‌های دولتی بودند‌‌. مدیران حاضر در هیات نمایندگان نیز از اعضا و کادر اصلی سپاه هستند‌. بنابراین ۸۰ درصد اقتصاد ایران دولتی و ۲۰ درصد آن خصوصی است که از این ۲۰ درصد نیز تنها حدود ۵ درصد متعلق به بخش خصوصی واقعی است و ۱۵ درصد آن را شبه‌دولتی‌ها تشکیل می‌دهند‌‌. در این بخش خصوصی نیز افرادی حضور دارند که در این زمینه متخصص نیستند‌‌.

تلف شدن ۶۰ هزار دام بر اثر آلودگی مراتع استان کرمان


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارتجاع: با توجه به اینکه قوانین مربوط به محیط زیست از سال ۸۴ در بسیاری از کارخانه‌ها به درستی اجرا نشد، آلودگی‌های ناشی از صنایع استان کرمان روی سطح وسیعی از دشت‌های منطقه که محل زندگی دامداران و چرای دام‌ها بوده، پخش شده و در طول ۱۰ سال بیش از ۶۰ هزار دام در این منطقه را تلف کرده است.

گزارش اول « سیل در خرم آباد و بی پناهی مردم سیلزده »


بر اساس برآوردهای اولیه ۳۱۰ میلیارد تومان خسارت براثر سیل، ارمغان حاکمیتی فاسد و غارتگری که مردم محروم استان لرستان را بی دفاع در مقابل سیل وطوفان رها کرد. تا به خودکامگی های منطقه ای خودش بپردازه . ضمن تسلیت وهمدردی به خانواده های قربانیان سیل اخیر. به دیدن گزارشی از این فاجعه دردناک می ریم با ما همراه باشید .

گزارش دوم « آواز صیادان ایرانی را خاموش کردند »


رژیم ولایت فقیه برای حفظ حاکمیت خود و خروج از تنگناهای اقتصادی دست به تاراج منابع ملی و یا انعقاد قراردادهای وطن فروشانه برای گرفتن «امتیاز» سیاسی زده است. از جمله این وطن فروشی خائنانه که درتاریخ ایران بی سابقه است دادن امتیاز صید ماهی به کشتی های چینی دردریای عمان است که ازیک طرف زیست محیط دریا را به نابودی می کشد واز طرف دیگر صیادان بومی را به خاک سیاه نشانده است. به گزارشی از این فاجعه ملی توجه کنید.

گزارش سوم « عفو خامنه‌ای با شوکر و گاز فلفل »


کارناوال جشن های چهل سالگی رژیم با گاز فلفل و باتون و ضرب وشتم زندانیان زن زندان قرچک ورامین به شکوفاهی آخوندی خودش رسید . وعده وعیدهای تبلیغاتی عفو زندانیان برای خروج از بحران های اجتماعی واقتصادی خیلی هم دوام نیاورد و پوشالی بودن آن رسوای عالم شد .به گزارشی از زندان زنان قرچک ورامین توجه کنید.

گسترش اعتیاد در نظام ولایت فقیه – مجله اجتماعی، اقتصادی

تأکید براعمال مجازات غیرانسانی حدود آخوندی!
لطفا به اشتراک بگذارید: