اجلاس لهستان و گردهمایی ایرانیان - ری‌توئیت

اجلاس لهستان و گردهمایی ایرانیان - ری‌توئیت

نگاهی به نظرات کاربران فضای مجازی با هشتک چهل سال شکست و هشتک کنفرانس لهستان

همزمان با برگزاری اجلاس لهستان و تظاهرات گردهمایی جوامع ایرانی در ورشو، کاربران در فضای مجازی با هشتگهایی ضمن حمایت از این گردهمایی، خواسته واقعی مردم ایران رو که سرنگونی حکومت آخوندها و حق داشتن آزادی و دموکراسیه مطرح کردن و اینکه شرط تحقق این هدف حمایت از مقاومت ایرانه.

کنفرانس ورشو :


جوامع ایرانی هوادار شورای ملی مقاومت و مجاهدین خلق ایران در اولین روز نشست ورشو حضور خواهند داشت. درخواست مردم ایران از کنفرانس ورشو فقط یک چیز است: مقاومت مردم ایران را به رسمیت بشناسید شورای ملی مقاومت ایران به رهبری خانم مریم رجوی. ما ازخواسته های خانم مریم رجوی حمایت میکنیم واز جامعه بین المللی میخواهیم که واقعیت های ایران را برسمیت بشناسد وحق آزادی مردم ایران را محترم بشمارد. نظام بر سر دوراهی قرار دارد؛ انتخاب هر یک از دو راه به مرگ منتهی می‌شود.

چهل سال غارت مردم کافیست اکنون زمان سرنگونی رژیم آخوندیست. دیروز با رفیقم صحبت کردم کمرش زیر فقر وگرونی خم شده گفتم میدونم سخته رفیق اماراه حل فقط تو آزادی وآلترناتیو واقعی ایران، شورای ملی مقاومته اونا که واقعا بفکر مردمن و نه بفکر چاپیدن! به امید آزادی. درود بر مجاهدین خلق که آلترناتیو ایران هستند.

خمینی با حمام خونی که در ایران راه انداخت، خیز برقراری یک خلافت چند صد ساله را برداشته بود. او تقریباً یک نسل کامل ازجوانان ایرانی را نابود کرد اما مقاومت نابود نشد! در حالیکه همه نیروها صحنه را خالی کردند، تنها مقاومت ایران بودکه ایستاد تا خمینی دق کرد و مرد. آنچه امروز در کف خیابانهای شهرهای ایران از خیزشها و اعتراضهای اقشار مختلف جریان دارد، به ‌روشنی قسمت دیگر واقعیت، یعنی مقاومت مردم ایران و فرزندان پیشتازشان را نشان می‌دهد. از شورای ملی مقاومت به رهبری پر قدرت خانم مریم رجوی پشتیبانی کنید.

آلترناتیو


کسی آلترناتیواست که ۴۰ سال قیمت مبارزه را با پرداخت بیش از۱۲۰۰۰۰هزار شهید و انواع و اقسام ابتلائات گذرانده، و حالا.....میخواهد صدای مردم ایران برای آزادی و دموکراسی را در اجلاس ورشو، با حمایت از جایگزین دموکراتیک رژیم آخوندی، یعنی شورای ملی مقاومت ایران به گوش جهانیان برساند. دقیقا نوبتی هم که باشه نوبت سرنگونی حاکمیت دیکتاتوری مذهبی و ارتجاعی این آخوندهاست. صدای مردم ایران برای آزادی و دموکراسی را به گوش جهانیان برسانیم

درود بر خانم رجوی که صدای واقعی مردم ایران است. آزادی و دمکراسی حق مردم #ایران است کنفرانس بین المللی ورشو باید به خواسته مردم ایران یعنی ترد و انزوای بین المللی این رژیم قرون وسطایی احترام بگذارد و آلترناتیو سازمان یافته شورای ملی مقاومت را به رسمیت بشناسد.

نه شیخ نه شاه


مردم و مقاومت ایران و جایگزین دموکراتیک این رژیم یعنی شورای ملی مقاومت ایران به رهبری مریم رجوی برای آزادی ایستاده اند آنها را حمایت کنیم. این حرف اول و آخر مردم ایرانه "مرگ بر اصل ولایت فقیه زنده باد آزادی“ اندیشه مریم رجوی و شورای ملی مقاومت یعنی از بین بردن حکومت ترور آخوندها و صلح جهانی اگه میخواهید به این اهداف برسید حمایت از شورای ملی مقاومت رو از همین امروز شروع کنید.

مردم ایران خواهان آزادی اند و شایسته ترین برای زندگی در صلح و دوستی با کشورهای جهان هستند پس حکومت تروریستی آخوندی را از جامعه جهانی طرد کنید. دردهای مردم ایران تمومی نداره مگر اینکه این نظام پوسیده را سرنگون کنیم با مریم رجوی می توان آزادی را به ایران برد. بله بترسید و بلرزید سرنگونی رژیم تان بدست مردم و مقاومت ایران محقق خواهد شد.

گردهمایی جوامع ایرانیان در ورشو – ری‌توئیت

کنفرانس ورشو: تظاهرات ایرانیان آزاده برای حمایت از قیام مردم ایران و کانون‌های شورشی /راهپیمایی ایرانیان در خیابانهای ورشو
لطفا به اشتراک بگذارید: