تظاهرات بزرگ جوامع ایرانیان - ری‌توئیت

تظاهرات بزرگ جوامع ایرانیان - ری‌توئیت

نگاهی به نظرات کاربران فضای مجازی با هشتک ورشو و هشتک ایران آزاد با مریم رجوی

برگزاری تظاهرات بزرگ جوامع ایرانی در ورشو و حمایت از قیام مردم ایران و برنامه های خانم مریم رجوی و شورای ملی مقاومت با حضور و سخنرانی شخصیتهای برجسته بین المللی، بازتاب گسترده ای هم در رسانه های مختلف، هم در فضای مجازی داشت که با هم بخشی از توئیتهای کاربران رو میبینیم.

آنها که گفتند از اراده مردم ایران برای تغییر حمایت می کنند. آنهایی که گفتند حامی و پشتیبان صدای آزادیخواهانه مردم ایران هستند. اکنون ببینند. این اراده مردم ایران است. این صدای یک خلق در زنجیر است. همه چیز در قدرت سازماندهی خلاصه میشه در صورتی میتونی کار بزرگ کنی، که جلب اعتماد کنی، صادق باشی، رنج و سختی تحمل کنی و قیمت بدی. خون بدی و از رفاه و راحتی بگذری هر کسی این ویژگیا رو داشته باشه میتونه کار بزرگ کنه.

متاسفانه به جز مجاهدین یافت می‌نشود. آزادی ایران با مریم رجوی امکان پذیر است تنها اوست که گام‌های عملی برمیدارد. میجنگد. سازماندهی میکند. بصورت ۲۴ ساعته مشغول فعالیت است و زندگی شخصی ندارد تغییر روی زمین با اکت‌ روی زمین امکان پذیر است.

اگر طبق گفته خانم رجوی همه جلو رژیم بایستند سرنگون میشود


مردم ایران نظام حکومت آخوندی که سپاه پاسداران است را نمی خواهند بلکه مردم می خواهند سپاه را درلیست اروپایی قرار بگیرد و به رسمیت شناختن شورای ملی مقاومت #ایران را. اروپایی ها در رابطه با رژیم ایران منافع کوتاه مدت را میبینند ونمیخواهند به زبان بیاورند که سود استراتژیک اروپا یک ایران بدون آخوندو داشتن اپوزیسیون دمکراتیک است. رژیم آخوندی سراپا یک رژیم تروریستی است و باید تمامیت این جنایتکاران در لیست های سیاه گذاشته شوند.

تنها هماورد رژیم ملاها مریم رجوی است. ایرانیان آزاده از سراسر جهان به #ورشو رفته اند تا پیام قیام مردم ایران و #کانونهای_شورشی را به جهان برسانند. کدام گروه اپوزیسیون به جز مجاهدین برنامه‌ی مشخص و دموکراتیک برای ایران فردا ارائه داده است؟ ما خواهان سرنگونی دیکتاتوری در تمام اشکال آن اعم از شاه و شیخ هستیم.

خواسته و انتخاب مردم ایران مریم رجوی است


مماشات با این رژیم ضد بشری حاکم بر ایران، بس است زمان آن رسیده که به خواسته‌های مردم #ایران برای استقرار #آزادی و #دمکراسی جواب مثبت بدهید و #مقاومت مردم ایران را به رسمیت بشناسید
خواست ایرانیان آزاده در سرمای هوای سرد و برفی ورشو: مقاومت و ارتش آزادی برای سرنگونی فاشیسم دینی باید به‌رسمیت شناخته شود
این را این روزها همه دریافته اند که ایران فردا فقط با مریم رجوی به سمت آینده است
درود بر کانون های شورشی که پیام آوران آزادی درتمامی ایران زمین هستند وپایه های ارتش آزادی وقیام برای سرنگونی دژخیمان و قاتلان مردم ایران را میسازند رأی مردم ایران مریم رجوی است

اجلاس لهستان و گردهمایی ایرانیان – ری‌توئیت

کنفرانس ورشو - دومین روز تظاهرات ایرانیان آزاده در حمایت از قیام ایران و کانون‌های شورشی + عکس و فیلم
لطفا به اشتراک بگذارید: