برگزاری تظاهرات و حمایت از خواسته مردم ایران - ری‌توئیت

برگزاری تظاهرات و حمایت از خواسته مردم ایران - ری‌توئیت

نگاهی به نظرات کاربران فضای مجازی با هشتک اجلاس ورشو و هشتک ایران آزاد با مریم رجوی

برگزاری تظاهرات و حمایت از خواسته مردم ایران توسط ایرانیان آزادیخواه همزمان با اجلاس ورشو، بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت. کاربران توئیتری ضمن تاکید بر محورهای ارائه شده توسط مقاومت ایران در رابطه با حکومت ایران از تنها صدای آزادیخواهی مردم یعنی شورای ملی مقاومت و خانم مریم رجوی گفتن و توئیت کردن.

و بدینسان با حضور ایرانیان آزاده در ورشو، یک روز تاریخی دیگر در مسیر دشوار آزادی مردم ایران رقم خورد. امروز درباره اش تویت میکنیم فردا باید در کتابهای تاریخ ازش بنویسیم. رودی جولیانی در مصاحبه با رادیو فردا: مجاهدین گروه بسیار قوی و قابل اعتمادی هستند. مریم رجوی قهرمان مورد علاقه منه. رژیم و خامنه ای از اونها می ترسن. تنها گروهی هستن که سازماندهی قدرتمندی دارن.

#مجاهدین، هماوردی بی جایگزین، همواره از میان آتشها با قلبی پرامیدتر در برابر دیکتاتوری ولایت، آهنین عزمٰ‌تر به پاخاسته


آنچه که تا به حال آمریکا و اتحادیه اروپا انجام داده اند درصد بسیار کمی از اقداماتی است که باید خیلی وقت پیش انجام میشد و مقاومت ما سالیان بود که خواستار انجامش بود باید برای تحریم همه جانبه رژیم تمامی داراییها و اموال آنها را ضبط و بلوکه و منجمد کنید. ما گفته و تکرار میکنیم که اگر موانع خارجی برداشته شود، مردم و مقاومت ایران توانایی و آمادگی این تغییر را دارند و این تنها راه جلوگیری از جنگ خارجی است.

ما خواهان اخراج مزدوران اطلاعات آخوندها و نیروی تروریستی قدس از آمریکا و اروپا هستیم. همه جا هستند و همه جا شعارشان "دموکراسی" ست؛ نه شاه میخواهند و نه شیخ. این موج بیقرار، آرامش شب را شکسته است.. عهد بسته تا سرنگونی حکومت جهل و جنون از پای ننشیند. این معنای آلترناتیو است... مقاومت ایران تنها نیروی متشکل و سازمانیافته است که طی ۴ دهه گذشته به رژیم آخوندی بیشترین ضربه را زده است، افشاء نقض اتمی رژیم، افشاء تروریسم رژیم در منطقه و ...

درودبرهموطنان شریفی که در ورشو درخشیدن و سرنگونی این اخوندها رو نوید دادن. رودی جولیانی مریم رجوی را «آلترناتیو» برای رهبری ایران نامید و گفت، خامنه ای نگران مجاهدین خلق است. اتحاد و همبستگی و حضور پرشور جوامع ایرانی در اروپا همزمان با اجلاس ورشو انعکاس صدای مردم ایران برای آزادی و دموکراسی و محکومیت و انزجار از رژیم سفاک آخوندی بود!

درود بر شرفتان


ملت #ایران شایسته این حق است؛ چون با پایداری طولانی برای آزادی و از جمله با قیام‌ها و اعتراضهای یک‌سال اخیر در برابر یکی از سفاک‌ترین و بی‌رحم‌ترین دیکتاتوریهای جهان اخیر این حق را اثبات کرده است.
سپاس و تشکر از همه یاران و دوستان مقاومت مردم ایران و سپاس از زحمات بی دریغ شما خانم رجوی رئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت درود بر اشرف نشانها و کانونهای شورشی
امروز همه به عینه دیدند که چه کسی اپوزیسیون واقعی این نظام هست
میپرسند #آلترناتیو چیست؟ پاسخ را در این فیلم ببنید: سازماندهی دارد نیرو دارد استراتژی دارد متمرکز، قوی و بدون حاشیه سازی کار خودش را میکند.

تظاهرات بزرگ جوامع ایرانیان – ری‌توئیت

بازتاب بین‌المللی تظاهرات ایرانیان در ورشو
لطفا به اشتراک بگذارید: