وضعیت زار عظما خامنه‌ای بعد از تظاهرات فرانسه و ورشو-موشکاف

وضعیت زار عظما خامنه‌ای بعد از تظاهرات فرانسه و ورشو واقعاٌ دیدنیه، بیائید از زبان موشکاف بشنویم که موشکافانه‌نترین نکات را به زبان ساده میگه:‌


موشکاف: سلام و صد سلام خدمت اشرفیا و اشرف نشانها که این روزا حسابی گل کاشتن.. اگه به نظام ولایت بود می گفت مگه ورشو هنوزم هست؟ مگه تو جنگ جهانی دوم از بین نرفته؟ آخه ضربه سنگین بوده. طی یه هفته یه هوک سنگین چپ تو فرانسه و یه هوک سنگین راست تو ورشو.

تلویزیون رژیم – ۲۵ بهمن
البته اجلاس ورشو که به گفتة ظریف سیرکی بیش نیست، جایی شده برای لاف در غربت و عقده‌گشاییهای نتانیاهو، منافقین و دوستانشان همچون جولیانی وکیل پر حاشیة ترامپ رئیس جمهور آمریکا که تلویحا ایران را دلیل اصلی کمرنگ شدن شان در جنوب غربی آسیا یا به قول خودشان خاورمیانه می‌داند (صدای جولیانی) معتقدم یک تغییر رژیم اساسی در ایران باید صورت بگیرد».

?موشکاف: هاهاهاها. معلوم حرفای جولیانی حسابی بهشون خورده. هاهاهاها. آخه گفت مجاهدین تنها آلترناتوی قدرتمند این رژیمن. چه لرزه یی افتاده به جونشون هاهاهاها. حالا نوبت سرخ صورت نظام با سیلیه
«در تجمع منافقین، طبق معمول بخشی از جمعیت غیرایرانیها بودند که با اتوبوس از اسلوواکی به ورشو آورده شده بودند و نمی‌دانستند که بر روی پلاکاردهایی که در دست دارند چه نوشته».
?موشکاف: ما نمی دونستیم مردم اسلواکی هم فارسی صحبت می کنن و اینقده ضد رژیمن و اینطور سلیس و واضح، اونم به فارسی شعار براندازی میدن. آخرای زمان شاه، ازهاری میگفت این صداهایی که میشنوین نواره. اون موقع پیامرسانها نبودن. حالا این بدبخت نظام ولایت چه خاکی بر سرش بکنه که همة کلیپا تو فضای مجازی رفته.

سایت حکومتی رویکرد امروز – ۲۵ بهمن
« کاخ سفید، روز چهارشنبه، یادداشتی تحت عنوان «نگاهی به استراتژی آمریکا برای ایران»، در وبگاه خود منتشر کرد که در آن هدف اصلی استراتژی ترامپ در برابر نظام ، دستیابی به «تغییر سیستماتیک در اقدامات بی‌ثبات‌کننده و خصمانه جمهوری اسلامی» و «مجبور کردن نظام به اتخاذ تصمیمات به طور فزاینده دشوار» قلمداد شده است».

?موشکاف: بعله، نظام باید تصمیمات دشواری بگیره. مثلا اینکه عظما جام زهر موشکی و منطقه ای رو سر بکشه، مثلا اینکه سپاه پاسدارانشو منحل کنه. هاهاهاها. تازه اگه اگه اگه تا اون موقع ارتحال نشده بود، باید بره سراغ جام زهر ولایت فقیه. یعنی عظما خودشو خلع عبا و عمامه کنه. در یک کلام اگه بمیره و این روزا رو نبینه واسش بهتره. البته کانونای شورشی هم هستن و بهش کمک می کنن زودتر تصمیم بگیره. فعلا خدانگهدار.

مطالب بیشتر:

موشکاف ۲۶ بهمن- نظام ولایت از ترس کنفرانس ورشو و کارزار مقاومت ایران بید بید میلرزه


ورشو؟ مهم نبود! رفتیم راهمان ندادند!


لطفا به اشتراک بگذارید: