اجلاس ورشو و همسویی علیه نظام ولایت فقیه – ری‌توئیت

اجلاس ورشو و همسویی علیه نظام ولایت فقیه – ری‌توئیت

نگاهی به نظرات کاربران فضای مجازی با هشتک ایران آزاد با مریم رجوی

اجلاس ورشو و همسویی کشورهای مختلف علیه نقش مخرب رژیم در منطقه و جهان و همچنین تظاهرات ایرانیان آزادیخواه در ورشو بازتاب گسترده ای داشت، با هم بخشهایی از توئیت کاربران رو در این رابطه ببینیم.

اگر اشرف بایستد، جهان به حمایت برمی خیزد. تمام حرف همین است و بس، بقیه پوچ است. یقین داشته باشید که از آن ماست پیروزی از آن ماست فردا .... تنها نیروی فداکار و سازمانیافته سازمان شماست. ستون فقرات و نگهدارنده ولایت فقیه همین سپاه پاسداران است. و نباید در نام‌گذاری آن به‌عنوان یک نیروی تروریستی درنگ کرد.

تنها هماورد واقعی ج.ا. مجاهدین خلق میباشد.نیرویی که میتواند فقط در عرض یک ماه در داخل کشور ده ها نماد دیکتاتوری را توسط کانونهای شورشی خود بسوزاند و در خارج دو تظاهرات بزرگ راه اندازی کند که چشمها را خیره کرده.میدان عمل محک نهایی است.

درود بر مهر تابان آزادی ایران #مریم_رجوی ... بی شک کسیکه مثل خورشید می درخشد ... خودش مثل خورشید می سوزد ...


اجلاس ورشو نشانه یک اتحادو همصدایی در مقابل رژیم تروریستی آخوندی حاکم بر ایران است خامنه ای و دولت ورشکسته وی ازاین اتحاد به شدت وحشت داشتند امروز یا درآینده خیلی نزدیک چه بخواهندیا نخواهند تاثیرات آنرا خواهند دید. مریم رجوی : خواست مبرم ملت ایران از جهان و انتظار به حق شان از کنفرانس لهستان این است. حق مقاومت مردم ایران برای سرنگونی فاشیسم دینی و دستیابی به آزادی را به رسمیت بشناسند.

و #چهل_سال است که مردم ایران قربانی همین رژیم هستند. چهل سال است که حقوق بشر مردم ایران نقض میشود. تعهد ما برقراری یک ایران آزاد، بر مبنای آزادی، عشق و انساندوستی و دموکراسی است ما ایرانی نو میسازیم. ما نسلی هستیم که آزادی را گدایی نمی کنیم، خلق می کنیم. واقعا که نظم و دیسیبلین انقلابی اینها چشم همه رو خیره می کنه درود بر مریم رجوی که چنین هوادارانی دارند .

رودی جولیانی: مسئله اینست که آلترناتیو کیست؟ ما در اینجا جواب داریم خانم رجوی یک طرح ۱۰ ماده‌ای داده است که از این روشنتر نمی‌شود طرحی برای آینده را توضیح داد این طرح بر دموکراسی و حقوق زنان تاکید میکند ما یک رهبر زن داریم آیا این یک اقدام انقلابی نیست؟

ایرانیان در تظاهرات ورشو فریاد در گلو خفه شده مردم ایران هستند خدا قوت به همگی شما صدای نفرات عکس های زیر بودید عجب افتخاری


مجاهدین بودن که خمینی کفن پاره رو از ماه به چاه کشوندن و نشون دادن که خمینی نه تنها عمام نیست بلکه یک آیت الشیطانه با قیمت ۱۲۰ هزار گل سرخ
تنها کسی که میتواند آزادی و دمکراسی به ایران و صلح به منطقه را بیاورد خانم مریم رجوی است
مریم رجوی امید تمام مردم ستمدیده برای رهایی از چنگال حاکمان جبار و خونریز در ایران است

برگزاری تظاهرات و حمایت از خواسته مردم ایران – ری‌توئیت

از ورشو تا مونیخ همه‌جا ایرانیان!
لطفا به اشتراک بگذارید: