جواد ظریف در کنفرانس امنیتی مونیخ علیه مجاهدین افسار پاره کرد

جواد ظریف در کنفرانس امنیتی مونیخ علیه مجاهدین افسار پاره کرد


رخداد بی سابقه در کنفرانس امنیتی مونیخ فضیحت تروریسم آخوندی گریبان جواد ظریف را گرفت


افسارگسیختگی وزیر خارجه فاشیسم مذهبی علیه مجاهدین


ظریف : آمریکا به دوستان اشتباه گوش می دهد...ما هنوز هستیم!


ما یک امپراتوری داشته ایم که عمرش بیشتر از عمر برخی کشورها بطول انجامید


خبرنگار : خواهش می کنم، ما وقت نداریم که به قرن هفتم برگردیم


 

تروریسم رژیم آخوندی در خاک اروپا در کنفرانس امنیتی مونیخ گریبان جواد ظریف وزیر خارجه رژیم آخوندی را به شدت گرفت و او را دچار فضیحتی بی سابقه کرد.

جواد ظریف که در رابطه با تحریمهای تروریستی اتحادیه اروپا علیه اداره امنیت داخلی وزارت منفور و معاون وزیر اطلاعات و اسدالله اسدی دیپلومات- تروریست زندانی رژیم در بروکسل به سوال کشیده شده بود، کنترل خود را از دست داد و برای فرار از مسئولیت بمب گذاری و ترورها، به تکرار دروغهای پیشین در توجیه اقدامات تروریستی رژیم پرداخت. این درحالی است که دیپلمات تروریست و مزدوران دستگیر شده همه چیز را لو داده اند و حتی سفیر قبلی رژیم در آلمان گفت : اروپایی ها اسنادی در اختیار دارند به راحتی نمیتوان منکر شد. علاوه بر این وزیر خارجه آخوندها خودش در ۱۴ آبان در مجلس ارتجاع با صراحت عمل کردن خودسرانه را رد کرده بود.

اما در مونیخ ، ظریف در فوران کین‌توزی علیه مجاهدین، با فضاحت درماندگی و هراس دیکتاتوری آخوندی را در برابر مقاومت ایران به نمایش گذاشت.

سؤال: ماه گذشته اتحادیه اروپا، متاسفانه مذاکره می شود که چند ماه است، اتحادیه اروپا ماه گذشته تحریمهایی را علیه رژیم ایران اعمال کرد و دو اتباع جمهوری اسلامی را در لیست اش قرار داد علاوه بر یک واحد اطلاعاتی. اینها بعد از حملاتی بود که در دانمارک و فرانسه و هلند صورت گرفت.رهبران اروپا می گویند رژیم ایران دارد چکار می کند در خاک اروپا دست به ترور می زند و آنها همچنین این را بخشی از رفتاری می بینند که آنها خواهان توقف اش هستند.تحریمهایی را اعمال کردند و صرف ادعا نبوده اند و افرادی هم در فرانسه دستگیر شدند.

جواد ظریف: بسیار خوب، تحریمها بر مبنای ادعاها و نه تحریمها بر اساس فاکتها و واقعیات. بگذارید من یکی دو تا جمله بگویم زیرا این خیلی مهم است و من امشب می خواهم واقعا به آنها بپردازم.اول اینکه دستگیری فردی که در بمبگذاری ویلپنت در همان روزی اتفاق افتاده که رییس جمهور ما به اروپا رسیده بود و این هم بعد از ماهها آماده سازی بود

آیا شما فکر می کنید ما دیوانه بودیم؟ که ما چنین کاری را درست در این روزی بکنیم؟ قبلش یا روز بعدش یا ۱۰روز بعدش می کردیم چون دیر نمی شد.اما اینکه درست در همان روزی که رییس جمهور ما به اینجا بیاید انجام می شود. منظورم این است که به ما یک ذره اعتبار بدهید.

خبرنگار - برخی اتهامات هم بوده که شاید عملیات یک عناصر یاغی در درون نظام بوده است.

ظریف - صبر کنید صبر کنید. ممکن است یک عملیات فریب باشد، ممکن است یک دام بوده باشد، ممکن است عملیات عناصر یاغی بوده باشد اما یقینا کار دولتی نیست که باید آن را دیوانه بخوانید اگر این کار را کرده باشد و شما آن نفوذی که ما داریم را بدست نمی آورید با اینکه فقط دیوانه بوده باشید.

 

نکته دوم اینکه؛ آنچه روشن است اینست که؛ کسانی از ۲۰۱۲در لیست تروریسم اروپا بوده اند و چه شد که یک شبه آنها از لیست تروریستی بیرون کشیدند؟می دونی چیه؟ من این موضوعات را مدتهای زیادی دنبال کرده ام. در ۱۹۸۴کمی شما را به گذشته ببرم در ۱۹۸۴.

خبرنگار - متاسفانه من فرصت....

ظریف - در ۱۹۸۴آمریکا آنها را از لیست خارج کرد

خبرنگار - این موضوع بحث ما نیست خواهش می کنم.

ظریف - نه صبر کنید صبر کنید آمریکا صدام حسین را از لیست تروریستی خارج ساخت و ایران را در لیست تروریستی وارد کرد و دوباره در ۱۹۸۰ صدام حسین به لیست تروریستی برگردانده شد.

خبرنگار - ما نمی توانیم اینطور ادامه دهیم.

ظریف - در ۱۹۸۸آمریکا مجاهدین خلق را در لیست تروریستی قرار داد و در ۲۰۱۲آنها مجاهدین خلق را از لیست خارج کردند.این یک بازی است این بازی لازم است متوقف شود. یک تروریست یک تروریست است یک تروریست است. تروریستها تغییر نمی کنند.

رودی جولیانی روز گذشته برای مجاهدین خلق سخنرانی کرد.

جان بولتون برای مجاهدین خلق سخنرانی کرده است

 

ظریف - من فکر میکنم که دولت آمریکا کاری غیر از تغییر رژیم نمی کند، فقط تغییر رژیم

آمریکا از برجام بیرون نمی کشید اگر این توهم تغییر رژیم در عرض یک ماه را نداشت.

خبرنگار -. اجازه بدهید...

ظریف - آمریکا و این دولت، به افراد اشتباهی گوش می دهد. این آدمها این توهم را داشته اند که ایران طی ۴۰ سال گذشته از بین رفته است اما ما هنوز اینجا هستیم! هفت دولت آمده و رفته اند و ما کماکان اینجا هستیم.

من فکر می کنم ما برای مدتی طولانی خواهیم بود و شما می دانید که ما یک امپراتوری داشته ایم.

خبرنگار - بسیار خوب، بگذارید به گذشته برنگردیم، بسیار خوب...

ظریف – امپراتوری که عمرش بیشتر از عمر برخی کشورها بطول انجامید.

خبرنگار - خواهش می کنم، ما وقت نداریم که به قرن هفتم برگردیم.

 

مطالب مرتبط:

اسکای نیوز:‌ در مونیخ ظریف عصبانی بود، صدها ایرانی خواستار اخراج او شدند


تظاهرات ایرانیان علیه حضور جواد ظریف در کنفرانس امنیتی مونیخ
لطفا به اشتراک بگذارید: