مشکلات خامنه‌ای آنقدر زیاده که هر سنگی هم از آسمون بیاد رو ملاجشه-موشکاف

مشکلات خامنه‌ای آنقدر زیاده که هر سنگی هم از آسمون بیاد رو ملاجشه-موشکاف


موشکاف: سلام! این چند وقته، حال و روز نظام ولایت اونقدر فلاکت باره که اگه یه سنگ هم از آسمون بیفته پایین، صاف میخوره وسط ملاج عظما! تغییر دوران یعنی همین دیگه. خود عظما هم گفته بود که این تو بمیری از اون تو بمیریا نیست، سال ۹۸ رو دریابین. کنفرانس ورشو کم بود، کنفرانس مونیخ هم واسه نظام قوز بالا قوز شد.

خبرگزاری حکومتی ایسنا
مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا در میان نیروهای هوایی و پیش از حضور در مونیخ این ادعای خصمانه را مطرح کرد: «حکومتی در تهران است که با همان نفرتی از جنس سامی‌ستیزی که نازی‌ها در اروپا داشتند، تهدیدهایی جنایت‌آمیز می‌کند» وی در ادامه … افزود که حضور در آشویتس باعث شد تا او «تحکیم تصمیم جهانی آزاد برای مقابله با چنان نفرت شرورانه را منعکس کرده و با تهدیدهای استبدادی عصر حاضر مقابله کند».
?موشکاف: بعله، تهدیدهای استبدادی و تهدیدهای جنایت آمیز عصر حاضر. حالا ببنیم این حرفا چه جوری نظامو برده رو ویبره. از حال و روز سخنگوی پریشان حال می شه فهمید

بهرام قاسمی
« سابقه تاریخی و فرهنگی ایران در همزیستی و احترام به ادیان الهی به ویژه دین یهود در اسناد معتبر تاریخی ملل مختلف ثبت شده است و تاریخ و تمدن دیر پا و چند هزار ساله ایران گویای نوع تفکر و نگاه ایرانیان به دیگر فرهنگ‌ها و ادیان و همزیستی مسالمت آمیز و برخورداری از تسامح و تساهل در این گونه موضوعات است».

?موشکاف: می ره تو تاریخ و استناد می کنه به کوروش، شما حتی آرامگاه کوروشم دورش حصار کشیدن و تو زندانش کردین. شما از این که مردم روز کوروش برن دم آرامگاهش وحشت دارین، حالا به اون استناد می کنی؟ آخه پریشانحال، بگو دراویش و اهل تسننی که مسلمون هم هستن رو چه به سرشون میارین، ادیان مختلف پیش کش.

محمد طاهری
«نباید کاری کند که اروپا به آمریکا نزدیک شود نفسِ برگزاری نشست ورشو می‌تواند برای امنیت و منافع ملی ما مضر باشد اتحادیه اروپا نفع خود را در حفظ برجام می‌بیند».
«این خوش‌خیالی است که فکر کنیم نشست ورشو آخرین اقدام دولت ترامپ در راستای ایران هراسی خواهد بود».
«باید توجه داشت که هرچه به پایان دور نخست ریاست جمهوری ترامپ نزدیک‌تر شویم، برنامه‌های او برای تحت فشار قرار دادن ایران بیشتر خواهد شد. در این بین آنچه می‌تواند به حفظ منافع ملی کمک کند، حفظ تعامل و روابط با اروپا و قدرت‌های منطقه است. برای تحقق این سیاست باید از اقدامات و اظهارات رادیکال پرهیز کرد و در شرایطی که ایالات‌متحده در راستای ایجاد اجماع جهانی علیه ایران هزینه می‌کند، مقامات و چهره‌های داخلی از سخنانی که هزینه‌های اضافه به بار می‌آورد خودداری کنند».
?موشکاف: هبعله، اتفاقا آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان هم تو اجلاس مونیخ همینو میخواست. میگفت واسه اینکه اروپاییا از برجام اروپایی حمایت کنن، جام زهر منطقه ای و موشکی رو برین بالا. عظما! نسخة بدی نپیچیده ها! جام زهرا رو دولپی برو بالا. خودت میری بالا یا اینکه قیام آفرینا و کانونای شورشی از جام زهر بی نیازت کنن.
موشکاف: بعله، نظام ولایت تو بد مخمسه ای گیر کرده. مهره های نظام از برجام اروپایی هم مایوس شدن. بیخود نبود پالرمو رو تو تشخیص مصلحت نظام تصویب نکردن. نه راه پس داره نه راه پیش. کانونای شورشی هم که آماده ان. فعلا خدانگهدار.
لطفا به اشتراک بگذارید: