تظاهرات در ورشو-به ابتکار مقاومت و مجاهدین-سخنرانان تظاهرات

تظاهرات در ورشو-به ابتکار مقاومت و مجاهدین-سخنرانان تظاهرات


تظاهرات در ورشو ـ لهستان همزمان با کنفرانس بین المللی علیه تروریسم و جنگ افروزی ارتجاع حاکم بر ایران پنجشنبه ۲۵ بهمن


جواد دبیران


با درود به همه شما

چهل سال بعد از سقوط دیکتاتوری سلطنتی اکنون زمان سرنگونی رژیم آخوندی فرا رسیده است

حق مردم ایران برای مقاومت و سرنگونی فاشیسم مذهبی باید به رسمیت شناخته شود.

چهل سال پیش قیام مردم ایران علیه رژیم فاسد و جنایتکار شاه به نتیجه رسید و دیکتاتوری سرکوبگر شاه سرنگون شد شعارها و خواستهای مردم ایران در آن انقلاب آزادی دمکراسی جمهوریت استقلال و عدالت اجتماعی بود که امروز نیز مردم ایران همان شعارها را علیه دیکتاتوری مذهبی تکرار می کنند.

اجازه دهید در اینجا تاکید کنم رژیم ایران جدی ترین تهدید برای صلح و امنیت در جهان است لذا باید حق مقاومت مردم ایران برای سرنگونی فاشیزم مذهبی به رسمیت شناخته شود

ملیحه ملک محمدی


بنام خدا و بنام نامی کانونهای دلیر شورشی و قهرمان در ایران و بنام ایران

هموطنان گرامی یاران مقاومت ایران در چهلمین سالروز انقلاب ضد سلطنتی در اینجا گرد هم آمده ایم چهل سال رنج و شکنج چهل سال قتل و جنایت، فساد و فحشا - چهل سال نابودی ایران

ملت اراده کرده است که بساط ننگین و متعفن این رژیم دجال را از بن برکند و آنرا در هم شکند، ملت اراده کرده است که دوباره وطن خود ایران این زیباترین وطن را از نو احیا کند و سرزندگی و نشاط و حیات را دوباره و برای خلقش به ارمغان آورد و در نهایت ملت اراده کرده است که آزادی و دمکراسی در کشور خود نهادینه کند و سرنوشتش را خود تعیین نماید.

شعار جمعیت دمکراسی آزادی با مریم رجوی

آری دوران، دوران قیام و سرنگونی است. دوران خروش مردم ایران است و این حاصل نخواهد شد مگر با قیام سازمانیافته و با مقاومت سازمانیافته که قریب ۴دهه است که با این رژیم چنگ در چنگ در مبارزه است و دارای کوله باری از تجربه در امر مبارزه و استقرار دمکراسی است. روز حسابرسی از این جانیان حاکم بر ایران نزدیک است و آزادی و آبادی به ایران عزیز باز خواهد گشت. پیروز باشید

متین دوست محمدی:‌


با سلام من متین هستم و خوشحالم که امروز در میان شما هستم.

گردهمایی ما همچنین همزمان است با چهلمین سالگرد انقلاب ضد سلطنتی انقلابی که هدف آن آزادی و دمکراسی بود ولی متاسفانه چهل سال سیاهی و تباهی رژیم آخوندی بر میهن ما حاکم شد افتخار می کنم که دراین چهل سال همچنین مقاومت پر شکوهی توسط مجاهدین و هواداران آن وجود داشت که با تلاش و فعالیت شبانه روزی و بدون هیچ چشمداشتی بار این رزم سخت و البته ارزشمند را به عهده داشتند درود می فرستم به کانونهای شورشی در داخل خاک ایران که نوک پیکان همه اعتراضات و تظاهرات و اعتصابات هستند

ما امروز همچنین در این محل گرد هم آمده ایم تا حمایت خودمون رو از برنامه ده ماده ای خانم رجوی اعلام کنیم و همچنین اعلام کنیم که این برنامه را تنها راه حل برای ایران آزاد، آباد و دمکرات می شناسیم.

باشد که در فردایی بسیار بسیار نزدیک در اتحادی وسیع از همه اقوام و اقشار و پیروان ادیان مختلف دست در دست هم و یکپارچه این رژیم آخوندی خونریز و ارتجاعی را به زیر بکشیم و سرود رهایی در هرکوی و برزن سر دهیم .

همایون سیم لقایی


با سلام و درود بر هموطنان و یاران مقاوم در جای جای این گیتی پهناور

هموطنان گرامی ما اینجا جمع شده ایم تا حمایت خود را از سازمان پرافتخار مجاهدین و قیام مردم ایران و کانونهای شورشی اعلام کنیم این مقاومت تنها نیرویی است، آری این مقاومت تنها و تنها نیرویی ست که دیدگاه های پیشرفته و دموکراتیک خود را برای ایران فردا در قالب طرحها و برنامه شورای ملی مقاومت و برنامه دولت موقت بعد از سرنگونی این رژیم اعلام کرده است ایرانی که دموکراسی ،حاکمیت مردم و قانون و عدالت اجتماعی و برابری زنان و مردان در آن حکمروا باشد.

مقاومت مردم ایران و ارتش آزادی برای سرنگونی این رژیم تروریستی باید هر چه سریعتر به رسمیت شناخته شود و رژیم آخوندی باید از ملل متحد اخراج شود.

 

خبرهای مرتبط:

کنفرانس و تظاهرات مونیخ: ضربه دیگری به مماشات

کنفرانس مطبوعاتی در ورشو همزمان با اجلاس بین‌المللی در لهستان علیه تروریسم ایران

 
لطفا به اشتراک بگذارید: