فقر بیکاری ویرانی و سرکوب – ری‌توئیت

فقر بیکاری ویرانی و سرکوب – ری‌توئیت

نگاهی به نظرات کاربران فضای مجازی با هشتک چهل سال شکست

چهل سال دیکتاتوری ولایت فقیه فقر و بیکاری و ویرانی به همراه داشته، نفرت مردم از این حکومت هم روز به روز بیشتر و بیشتر میشه به طوری که میشه این انزجار رو در اعتراضاتی که روزانه در شهرهای مختلف شکل میگیره دید و شنید. همراه میشیم با کاربران توئیتری در همین رابطه.

این طفل معصوم پارسال سالم بود. اسمش علی ست وخونواده اش۷نفر. پارسال دراثر اتش گرفتن کپسول گاز ماشین پدرش اتش میگیره وکل بدنش میسوزه و اینجوری صورتش، دستاش و بدنش داغون شده. با این وضع میاد اصفهان، تو سوز شدید سرمای اصفهان گدایی میکنه. فقط بایدگفت مرگ بر اصل ولایت فقیه، وای به روز انتقام.

مرگ زندگی، خیابان خوابی، گور خوابی، کارتن خوابی، بی خانمانی، فاصله عمیق طبقاتی و سیطره #فقر علیه هزاران انسان، بازتاب کارنامه #چهل‌_سال_شکست حکومت ضد انسانی آخوندها.این سفره شام ماست. روز به روز بدتر میشه. با دو بچه، دیگه این‌قدر تخم مرغ به بچه‌هام دادم که شب میرم خونه، خودم از خجالت شام نمی‌خورم. صبح که میشه میگم خدایا امروز از کجا بیارم برای خرج خونه؟ آرزوی یه خورده خورشت را داریم. دخترم میگه دیگه از بس تخم مرغ خوردم خسته شدم.

چهل سال سرافرازی و صف گوشت یخ زده که تا بیرون بازار میوه و تره بار کشیده شده.


حتی بچه های خردسال هم به ماهیت حاکمان جمهوری اسلامی پی برده اند و میدانند چه کسانی ثروت کشور را برای خوشگذرانی خود بالا می کشند و میدانند علت فقر آنها وجود حاکمان نالایق و دزد است. کشاندن تابلوی مدافعان اسد در خیابانهای دزفول ۳۰ بهمن ?نشانه تنفر مردم نسبت به دخالت رژیم تروریستی آخوندی در سوریه.

پائین کشیدن تابلوی مدافعان حرم بشار اسد #دزفول این کار نشاندهنده نفرت مردم از دخالت در کشورهای دیگر هست. امروز جوانان شورشی بعد از پایین کشیدن بنر کشته شدگان سوریه بنر بزرگ آخوندی را هم تخریب کردند. بی دلیل نیست که مردم ایران و هموطنان #دزفولی و #اندیمشکی بخاطرکمک رژیم به دیکتاتور اسد دست به اعتراض میزنند سازمان بهزیستی: از بین۱۲ هزار #کودک_کار و خیابان در کشور ۴۰۰۰ نفر از آنها در استان تهران قرار دارند؛ نمی‌توانیم کودکان کار و خیابان را حذف کنیم.

ببینید چطور مردم باغیرت دزفول تابلوی "شهدای مدافع بشار اسد" را پایین کشیدند. خبرها حاکی از آن است که مردم ایران بار دیگر متحد شده‌اند که این‌بار ریشه‌ی این نظام دیکتاتوری را بسوزانند. جنگ گرگ ها در بالای نظام از علائم سرنگونی نظام دیروز هرمزگان. طرفدارهای باند روحانی و طرفدارهای باند خامنه ای به جان هم افتادند.

رژیم آدمکشان ولایت زودتر از اون چیزی که من و شما و خودش فکر می کنیم سقوط خواهد کرد. همیشه در یک مبارزه سخت آخرین دقایق حساس ترین زمان است. همه دیکتاتورها سرنوشت مشابهی دارند، ریخته شدن در زباله دان تاریخ. دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره.

مقاومت قهرمانانه زندانیان سیاسی – ری‌توئیت

عکاظ عربستان:‌ ۴۰سال از انقلاب گذشت و ۵۰میلیون ایرانی زیر خط فقر قرار دارند
لطفا به اشتراک بگذارید: