واکنش رژیم ایران به کنفرانس امنیتی بروکسل-مقاومت ایران

واکنش رژیم ایران به کنفرانس امنیتی بروکسل - مقاومت ایران


پس از تمرکز جهانی در کنفرانسهای ورشو و مونیخ علیه تروریسم رژیم آخوندی اسدالله بادامچیان سرکرده باند ارتجاعی موتلفه با سوز وگداز از هلاکت۱۷هزار دژخیم سرکوبگر نظام، در منتهای بلاهت مدعی شد کنفرانسی که اخیرادر بروکسل با حضور شخصیتهای اروپایی و آمریکایی علیه تروریسم رژیم برگزارشده، وجهه حقوقی نداشته است!

رسانه حکومتی ایسنا روز ۲۸بهمن در این باره می نویسد: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نشست چند مقام اروپایی با مجاهدین در بروکسل تحت عنوان تهدیدات تروریسم دولتی ایران تصریح کرد: مجاهدین 17 هزار نفر از مسئولان را ترور کرده اند. اروپایی ها باید بدانند که نشست آنها با تروریست های ایرانی هیچ وجهه حقوقی ندارد و امیدوارم وزارت امور خارجه نسبت به این نشست ها موضع صریح حقوقی بگیرد!

یک رسانه حکومتی دیگر نیز با سوز وگداز از کنفرانس بین المللی بروکسل نوشت: شرکت‌کنندگان کنفرانس؛ لوئیس فری؛ رئیس‌سابق اف‌بی‌آی، جولیو ترتزی؛ وزیر خارجه سابق ایتالیا، آلخو کوادراس؛ رئیس‌کمیته جهانی «در جست‌وجوی عدالت»، ایو بونه؛ رئیس‌سابق دستگاه اطلاعاتی فرانسه، کلود مونیکه؛ از «مرکز امنیت و استراتژیک اروپایی» و فرزین هاشمی؛ از مجاهدین بودند. تظاهرات مجاهدین در پاریس نیز با حمایت فرانسه و حضور تعدادی از چهره‌های سیاسی فرانسوی، برگزار شد.

این رسانه وابسته به باند خامنه ای سپس با ناراحتی گریبان باند رقیب و دولت روحانی را گرفته و می افزاید: جالب اینجاست که تنها چند روز قبل، عباس عراقچی در پاریس مشغول «مشورت» با فرانسوی‌ها برای اجرای INSTEX بود. وزارت خارجه تاکنون هیچ واکنشی نسبت به برگزاری این نشست در بلژیک نشان نداده و حتی سفیر این کشور در تهران هم احضار نشده است.

خبرهای مرتبط :‌

گتی ایمیج: فرزین هاشمی آخرین توطئه تروریستی علیه گردهمایی پاریس را افشا کرد


تروریسم ایران در اروپا، سیاست درست در قبال آن در کنفرانس بین‌المللی بروکسل

 
لطفا به اشتراک بگذارید: