استعفای ناگهانی جواد ظریف واکنش کاربران در فضای مجازی– ری‌توئیت

استعفای ناگهانی جواد ظریف واکنش کاربران در فضای مجازی– ری‌توئیت

نگاهی به توئیتهای کاربران فضای مجازی با هشتک استعفای ظریف

اعتراض به حضور ظریف در شورای حقوق بشر یکی از موضوعاتی بود که کاربران توئیتری بهش پرداختن و با هشتگهایی ضمن افشای جنایات چهل ساله آخوندها، از جامعه بین المللی خواستار اخراج وزیر خارجه رژیم از سازمان ملل شدند. از دولت‌های اتحادیه اروپا که اقدام به ایجاد یک سازوکار مالی برای رژیم کرده‌اند، می‌پرسیم چرا این همه سال سازوکاری برای نجات زندانیان سیاسی از زیر شکنجه‌های جلادان خامنه‌ای فراهم نکرده‌اند؟

ظریف را از کنفرانس حقوق بشر سازمان ملل بیرون کنید. نه به حضور جنایتکاران در شورای حقوق بشر سازمان ملل. کارشناس روابط بین الملل ظریف؟ آنکه دست در خون انسانهای بی گناه داره از روابط بین المللی چی میفهمه؟ وقتی دیکتاتور مجازات نمیشود جریتر شده و به سرکوب سیاه و نقض حقوق آزادی بیان و... ادامه میدهد و هر صدایی را خاموش می کند چرا که میداند با آن مماشات میکنند ‼️ حضور ظریف در اجلاس ژنو پشت کردن به مردم ایران است.

شرکت ظریف یک توهین به جامعه حقوق بشر است جای قاتلان مردم ایران در دادگاه بین امللی است


تا این تاریخ، هیچ مقامی به‌خاطر ناپدید کردنهای قهری و اعدامهای فراقضایی دسته‌جمعی سال ۱۹۸۸به دست عدالت سپرده نشده است باید همین ظریف را در شورای حقوق بشر اخراج کرد. ظریف جنایتکاری است که در این حاکمیت جهل وجنایت دنبال شستن دستان قاتلان مردم ایران است. ظریف نماینده تروریسم دولتی و سخنگوی حکومت رکودداراعدام درجهان و وحشی ترین حکومت دیکتاتوری درجها ن است ازشورای حقوق بشراو را اخراج کنید.

گرگی در لباس میش به تمام معنی فقط جواد ظریف. آخوندها هنوز مشغول جنایت درسوریه و یمن ولبنان و....هستند ....به چه دلیل بایستی ظریف جنایتکار پذیرفته شود؟؟؟؟ سیاست مماشات وچشم بستن به جنایات فاشیسم دینی دیگربس است... ظریف حکومتی را نمایندگی میکند که در کارنامه اش قتل و کشتار مردم و اعدام بیش از ۱۲۰۰۰۰ هزار زندانی سیاسی را دارد.

#چهل_سال_دیکتاتوری و #چهل_سال_شکنجه و جنایت بس نیست که این رژیم فاشیسم را از سازمان ملل اخراج کنید. و از عاملان و آمران کشتار دسته جمعی در سال ۱۹۸۸ حسابرسی و بدست عدالت سپرده شوند. بر اساس منشور ملل متحد، ترویج و حمایت از حقوق بشر از مأموریت‌های اصلی این ارگان است. بنابراین شورای حقوق بشر جای جلادان مردم ایران نیست. به این سیاست ننگین مماشات که دست در خون میلیونها انسان دارد و چوب زیر بغل حاکمیت فاسد و خونریز رژیم ملاهای ایران است باید خاتمه داده شود .

ظریف باید در جلسه حقوق بشر توضیح بدهد چرا دپلماتش در بلژیک در زندان است


سران رژیم آخوندی بخاطر خون ۳۰هزار شهدای قهرمان زندانیان #قتل_عام۶۷ که در دفاع از هویت و شرف انسانی و عقیدتی خود،سرفرازانه بر چوبه‌های دار،بوسه زدند باید تحت تعقیب دادگاه های بین المللی قرار گیرنداین شرم بشریت است که ظریف یه شورای حقوق بشردعوت شود. به زودی رژیم جنایتکار ج ا سرنگون خواهد شد و روسیاهی به زغال و اصحاب سیاست مماشات خواهد ماند آنها هم باید در پیشگاه مردم و تاریخ ایران پاسخگو باشند

اعتراض به چهل سال دیکتاتوری – ری‌توئیت

ظریف: جنگ و دعواهای درونی؛ سمی مهلک برای سیاست خارجی
لطفا به اشتراک بگذارید: