تظاهرات باشکوه ایرانیان در ژنو – ری‌توئیت

تظاهرات باشکوه ایرانیان در ژنو – ری‌توئیت

نگاهی به توئیتهای کاربران فضای مجازی با هشتک ایران را از سازمان ملل اخراج کنید

تظاهرات باشکوه ایرانیان آزاده این بار در ژنو برای محکومیت نقض حقوق بشر توسط حکومت آخوندها در ایران، سوژه کاربران فضای مجازی بود، اونها علاوه بر افشای جنایات رژیم، بر ضرورت پایان دادن به سیاست مماشات تاکید کردن.تظاهرات باشکوه ایرانیان در ژنو – ری‌توئیت
یک صحنه را نام ببرید که مقاومت ایران و اشرف نشانها در آن حضور نداشته باشند درود بر این عزم. تظاهرکنندگان خواستار محکومیت نقض فاحش حقوق‌بشر و دستگیری و اعدام و شکنجه در ایران هستند.

درود بر ایرانیان آزاده و شریف و هواداران #مجاهدین که در تظاهرات ژنو خواستار محکومیت نقض فاحش #حقوق_بشر ودستگیری و اعدام و #شکنجه در ایران هستند و صدای مظلوم مردم ایران. عملیات تروریستی وزارت اطلاعات در اروپا نتیجه سیاست مماشات بوده . به این سیاست پایان دهید. آیا کسانی که مجاهدان آزادی و مقاومت یک ملت ستمدیده در ایران و منطقه را قتل عام و تیر خلاص می زند بایستی در سازمان ملل باشد.

مثل کوه همچنان سرفراز و راست قامت ایستاده اند یاران مقاومت خونبار ما ،‌ ۴۰ سال سرکوب و ارعاب نتوانست خللی در عزم آنان در سرنگونی ملایان وارد کند. نماینده واقعی مردم ایران خانم مریم رجوی است. درود بر شما که صدای واقعی مردم ایران برای آزادی رو به گوش همه میرسونید. هر روز که از حیات ننگین حاکمیت خامنه‌ای و روحانی می‌گذرد به کارنامه ضدبشری‌شان از سرکوب و #اعدام و فقر و غارت سرمایه مردم اضافه شده و عملیات تروریستی و کشتار مردم منطقه و برنامه‌موشکی و جنگ افروزی خود را گسترش می‌دهند تنها راه سرنگونی رژیم است توسط مردم و مقاومت #ایران.

ماشین کشتار ملایان در ایران را متوقف کنید.


روحانی یک شیاد است که به توجیه جنایتهای حکومت خامنه ای میپردازد. ایرانیان آزاده برانداز امروز در ژنو: ۳۰هزار قتل عام بدون مجازات، ۱۲۰ هزار کشته بدون مجازات‼️ رژیم جنایتکار آخوندها در سازمان ملل رژیمی که تؤطئه تروریستی در تظاهرات باشکوه ایرانیان در ژنو – ری‌توئیتخاک اروپا امنیت شما را هم به خطر انداخته است❗️

قاتلان سی هزار گل سرخ باید در برابر دادگاه قرار گیرند و الا صحبت از حقوق بشر بی معنی خواهد شد. رییس جمهور اعدام ، نامی است که مردم ایران به روحانی شیاد داده اند . ولی الان پرچمی که دست کانونهای شورشی است و هر روز و هر روز در حال گسترش هستند، که در برابر چنین رژیم دیکتاتوری و غارتگری ایستادند و نمی‌گذارند که این رژیم حق مردم را بخورد و روز به روز به دامنه کسانی که به اینها هستند افزوده می‌شود.

ایرانیان آزاده وهواداران #مجاهدین در ژنو صدای خاموش نشدنی #آزادی #ایران همیشه حاضر در میدان همانطور که درسراسر ایران کانونهای شورشی با مبارزه شان #سرنگونی را رقم میزننند. #چهل_سال_تروریسم، #چهل_سال_مداخله‌تروریستی در کشورهای منطقه و جنگ‌افروزی،چهل سال به هدر دادن سرمایه‌های ملی برای تولید بمب اتمی و موشک کافی است.

امنیت ملی مردم #ایران فقط و فقط با #سرنگونی این خلافت ارتجاعی تأمین میشود. تنها گزینه واقعی و مردمی برای ایرانی آزاد و دمکراتیک و رهایی مردم ایران از شر این حکومت ضد بشری راه حل #مریم_رجوی است

مطالب مرتبط:

استعفای ناگهانی جواد ظریف واکنش کاربران در فضای مجازی– ری‌توئیت

گتی ایمیج - ژنو - تظاهراتی در برابر مقر مرکزی سازمان ملل
لطفا به اشتراک بگذارید: