اظهار شکست در کنترل فضای مجازی توسط موحدی کرمانی

اظهار شکست در کنترل فضای مجازی توسط موحدی کرمانی


آخوند موحدی کرمانی امام جمعه خامنه ای در تهران، درباره درماندگی رژیم در سانسور و فیلترینگ اینترنتی و رویگردانی جوانان ازحکومت آخوندی گفت:

اگر بنیه کشور در مسائل فرهنگی مثل بنیه دفاعی نظامی تقویت نشود دشمن از ابزار فضای مجازی جوانان ما را منحرف میکند و نشانه هایش آشکار شده استچرا بومی سازی فضای مجازی اجرایی نشده است ادامه فعالیت پیام رسان تلگرام با این وضعیت که موجب سلطه اجانب و تضعیف اعتقادات می شود طبق صریح قرآن حرام بُین است.

البته رژیم ایران همواره سانسور را بعنوان روش کار خود قرار داده است. همچنین با روی آوردن جوانان ایرانی به فضای مجازی، بشدت از آن نگران است و تلاشهای گسترده‌ای انجام داده است تا بتواند فضای سرکوب و سانسور را در فضای مجازی هم ایجاد کند. در این رابطه، تلاش کرد که ابتدا تلگرام و اینستاگرام را تحت کنترل خود در آورده و فعالیت کاربران را به شیوه انتقال سرور آنها به ایران، تحت کنترل در آورد، ولی در این کار شکست خورد.

بدنبال آن تبلیغ و تلاش گسترده‌ای برای راه‌انداختن سرویس داخلی به نام پیام رسان تلگرام در دستور کار قرار داده و اقدامات عملی فراوانی هم کرد و باز هم در این رابطه موفق نشد و بطور خاص جوانان ایرانی به آن تن ندادند.

در روزهای اخیر، خامنه‌ای از طریق نمایندگان خود در استانها و شهرستانها، مجدداً ترس و نگرانی خود را به نمایش گذاشته و به شکل‌های مختلف میخواهد بر فضای اجتماعی حاکم شده و آن را به کنترل درآورد اما هر بار عملاٌ به جای تبلیغات به شکست خودشان در کنترل این فضای مجازی و سایتهای اجتماعی اقرار و اعتراف میکنند. این موضوع در نمایشهای نماز جمعه بارز میشود.چرا که جوانان ایرانیبا هوشتر از آنند که خامنه‌ای بتواند با آخوندهای خودش موفق به کنترل فضای مجازی شده و مطلقاٌ موفق شود.

مطالب مرتبط :

فضای مجازی مثل بمبی از نظام تلفات میگیرد-امام جمعه اهواز

وحشت حقیقی از فضای مجازی به زبان علم الهدی

گسترش و تاثیرگذاری فضای مجازی در میان جوانان

فیلترینگ فضای مجازی توسط حکومت ایران
لطفا به اشتراک بگذارید: