دومین روز تحص معلمان در شهرستان و شهر ایران و اعتراض سایر اقشار میهن

دومین روز تحص معلمان در شهرستان و شهر ایران و اعتراض سایر اقشار میهن


روز دوشنبه دومین روز از سومین دور اعتصاب و تحصن سراسری معلمان و فرهنگیان در سال جاری در شهرهای مختلف میهن برگزار شد. این اعتصاب در شهرهای اصفهان، نجف آباد، همایونشهر، شهرضا، کرج، تبریز، تهران، شهرری، مشهد، تربت حیدریه، بجنورد، زنجان، کازرون، شیراز، قزوین، تاکستان، سنندج، سقز، مریوان، پاوه، دیواندره، سروآباد، کامیاران، زرند، کرمانشاه، ماهی دشت، خرم‌آباد، همدان، گل تپه، یزد و کرمان برگزار شد.

معلمین اعتصابی با در دست گرفتن تراکتهایی بر خواسته های خود و آزادی معلمان زندانی تأکید کردند.

روزنامه الشرق الاوسط خبر اعتصاب سراسری معلمان را منعکس کرد.

معلمان ایران اعتصاب سه روزه خود را در بیش از نیمی از استانهای ایران در اعتراض به پاسخگو نبودن دولت به خواسته هایشان در حالیکه در وضعیت بد معیشتی به سر می برند آغاز کردند.

جمعی از بازنشستگان فولاد اصفهان در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق معوقه، عیدی و مطالبات سال‌های گذشته خود، تجمع کرده و خیابان منتهی به دروازه دولت اصفهان را بستند.

بازار موبایل در پاساژ علاءالدین در تهران و بازار موبایل در شهرهای تبریز و اهواز در اعتراض به گرانی و نوسان قیمت بیش از حد موبایل دست از کار کشیده و اعتصاب کردند.

روز دوشنبه جمعی از غارت شدگان موسسه کاسپین متعلق به سپاه پاسداران در مقابل مجلس ارتجاع دست به اعتراض زده و تجمع کردند. و علیه کارگزاران دزد و غارتگر رژیم شعار سردادند

گزارشگر: تجمع سپرده‌گذاران موسسه کاسپین ـ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷

کرمان ـ ۱۳اسفند۹۷ ـ تجمع اعتراضی کارگران کارخانه روغن نباتی گلنار

کارگران کارخانه روغن نباتی گلنار در کرمان در اعتراض به پرداخت نشدن ۶ماه حقوق معوقه و وضعیت نامشخص شغلی مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع کردند. این کارگران محروم و زحمتکش بصورت نمادین سفره خالی زندگی شان را پهن کردند.

بندرعباس ـ ۱۳اسفند۹۷ ـ تجمع اعتراضی کارگران راه‌آهن

کارگران راه آهن بندرعباس براساس فراخوان از قبل داده شده در اعتراض به پرداخت نشدن چندین ماه حقوق و عیدی سال ۹۷ مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع کردند.

خبرهای مرتبط :

تحصن معلمان آزاده برای احقاق حقوق خود وحمایت از معلمان زندانی -روی خط

تحصن سراسری معلمان میهن

به دنبال فراخوان قبلی تحصن سراسری معلمان و فرهنگیان آزاده

 
لطفا به اشتراک بگذارید: