رئیسی، قاتل مجاهدین وعضو هیاًت مرگ قتل عام ۶۷ در رأس قوه قضائیه چه پیامی دارد

رئیسی، قاتل مجاهدین وعضو هیاًت مرگ قتل عام ۶۷ در رأس قوه قضائیه چه پیامی دارد


اظهارات صادق لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ولایت فقیه و رئیس قوه قضائیه رژیم در روز دوشنبه ۱3اسفند، مبنی بر انتصاب رئیس جدید قضائیه رژیم از سوی خامنه ای طی دوسه روز آینده، و نام بردن از آخوند جلاد ابراهیم رئیسی توسط آخوند اژه ای سخنگوی این قوه در روز یکشنبه، نشان میدهد که خلیفه ارتجاع میخواهد قاتل مجاهدین و عضو هیات مرگ در قتل عام زندانیان سیاسی در سال ۶۷ را به ریاست قضائیه رژیم منصوب کند.

ناظران سیاسی و مدافعان حقوق بشر انتصاب جلادی را که باید مورد محاکمه بین المللی قراربگیرد در ریاست قوه قضائیه حکومت آخوندی، اقدامی به شدت انقباضی و سرکوبگرانه با عواقب وخیم درونی وبیرونی ارزیابی می کنند.

این انتصاب در مهلکه بحرانهای گریبانگیر نظام آخوندی، تلاش برای بستن گارد تدافعی رژیم در برابر قیام و مجاهدین توصیف شده است.

گزارشی در این باره:

خامنه ای که دروحشت از پیامدهای وخیم گماشتن آخوند جلاد ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس قضائیه رژیم، از مدتی پیش برای تست اوضاع شروع به درز دادن این خبر کرده بود، روز دوشنبه ۱۳ اسفند در نامه اش به آخوند صادق لاریجانی و روز یکشنبه ۱۲اسفند ازطریق آخوند اژه ای، به این انتصاب جنبه قطعی داد.

آخوند صادق لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت و رئیس کنونی قضائیه رژیم روز دوشنبه گفت خامنه‌ای ، درموافقت با خواست او، طی دو سه روز آینده رئیس جدید قضاییه را منصوب خواهد کرد.

به محضر ایشون چند هفته پیش من نامه‌ای مکتوب کردم و از محضر ایشان تقاضا کردم با توجه به اینکه به پایان دوره اینجانب هم مدت قلیلی باقی مانده است از این ایام و برای اینکه خللی در انجام مسئولیت‌ها و وظایف بنده پیش نیاد در قوه قضائیه و در مجمع تشخیص و شورای نگهبان که خود آنها مسئولیتهای فوق‌العاده مهم و اثرگذاری است از محضر ایشان تقاضا کردم که اگر صلاح می‌دانند قبل از پایان دوره، ریاست جدید قوه معلوم شوند و بنده متمرکز شوم در کارهای مجمع تشخیص و عرض میکنم شورای نگهبان.

ایشان مثل لطف همیشگی‌شان خوب این را پذیرفتند وانشاءالله در دو سه روز آینده هم ان مسأله ابلاغ رسمی ریاست جدید هم حسب خبر و گزارشی که به بنده دادند انجام می‌پذیرد.

روز یکشنبه نیز آخوند اژه ای سخنگوی قضاییه رژیم گفت: در دوره بعدی ریاست قوه قضاییه به رئیس جدید، رئیسی و قوه قضاییه کمک خواهم کرد. شاید رئیسی، کسی دیگر را برای سخنگوی(به جای من) انتخاب کند لذا چه من باشم و چه نباشم از تمام کاستی‌هایی که رخ داده عذر خواهی می‌کنم.

منبع ایسنا ۱۲اسفند۹۷

علت اعلام گام به گام انتصاب ابراهیم رئیسی به این شکل مفتضحانه و در لابلای حرفها و عذرخواهی آخوند اژه ای، این است که گماشتن یک جلاد مرتکب جنایت علیه بشریت و مستوجب محاکمه بین المللی درریاست قضائیه رژیم ، نه فقط یک رسوایی بین المللی و اجتماعی است، بلکه در درون رژیم هم پیامدهای وخیمی به دنبال دارد. زیرا آخوندهای حکومتی میدانند که رئیسی از نوجوانی مشغول خدمت به دستگاه سرکوب رژیم بوده و آنقدر بیسواد ودون پایه است که ‌آخوند روحانی هم در جنگ و جدال انتخاباتی می گفت طی ۳۸سال فقط شکنجه و اعدام یاد گرفته است.

اظهارات روحانی:‌

در ۹۶ هم یکبار دیگر مردم ما اعلام خواهند کرد اونهایی که در طول ۳۸ سال فقط اعدام و زندان بلد بودند

من به همه عزیزان به همه دوستان به همه اونهایی که این روزها از پول بیت المال و از پولی که برای امنیت مردم به اونها داده شده به روستاها و شهرها می روند و می خواهند مردم را ناامید کنند به چه دلیل شما را اینهمه ترس و هراس فرا گرفته

سایرآخوندهای حکومتی در حوزه هم- که با بیسوادی خود خامنه ای نیز مشکل دارند- حاضر نشدند در مهندسی ولی فقیه ارتجاع برای رئیس جمهور کردن رئیسی، وی را تایید کنند. مهم تر از همه اینکه منتظری در زمانی که قائم مقام خمینی بود، در سخنانش خطاب به هیات مرگ در قتل‌عام سال ۶۷ همه آنها و رئیسی را که جلواو نشسته بودند، مرتکب بزرگترین جنایت دانست که نامشان را در تاریخ به عنوان جنایتکاران می نویسند.

نوار منتظری

منتظری : ‌به نظرمن بزرگترین جنایت که به جمهوری اسلامی شده و در تاریخ ما را محکوم میکنند به دست شما انجام شده ِ و شما را در آینده جز جنایتکاران تو تاریخ می نویسند.

این بی رو دربایستی.

نفر مخاطب: راجع به ماه محرم اگه اجازه بدید حاج آقا، یه تعداد از اتاق هاشون آوردیم برای همین برخورد، یک بار برخورد کردیم و نظر ندادیم، اینها الان توی سلول‌های انفرادی هستند، اگر اینها الان نظر ندیم و برگردونیم توی بند عمومی، اینا باز فساد ایجاد می کنه اگر اجازه می فرمایید.

منتظری:‌من هیچ اجازه‌یی نمی دم.

نفر مخاطلب:‌ حدود ۲۰۰ نفر هستند که اینها رو.

منتظری :‌من با یکیش هم مخالفم من با یکیش هم مخالفم.

مطالب بیشتر :

رئیسی، قاتل مجاهدین وعضو هیاًت مرگ قتل عام ۶۷ در رأس قوه قضائیه چه پیامی دارد

توئیت سخنگوی مجاهدین به واکنش رئیسی و جهانگیری در ۲۲ بهمن به مجاهدین

رئیسی، در واکنش به قتل عام ۶۷، گفت حکم را خمینی داده و اسمی از من نیست

وحشت آخوند جلاد رئیسی از جنبش دادخواهی قتل عام ۶۷ و اذعان به اجرای حکم خمینی


 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: