تحصن موفق معلمان میهن – ری‌توئیت

تحصن موفق معلمان میهن – ری‌توئیت

نگاهی به توئیت های کاربران فضای مجازی با هشتک تحصن سراسری معلمان

در سومین روز تحصن موفق و با شکوه معلمان آزاده در سراسر کشور، کاربران توئیتری هم یک بار دیگه با هشتگهایی از این همبستگی و اتحاد تقدیر کردن. درود بر همه معلمان آزاده در استان‌های کردستان، کرمانشاه، البرز، همدان، اصفهان، مازندران، یزد، قزوین، خراسان جنوبی، تهران، آذربایجان شرقی و... که برای گرفتن حق شون راه اعتراض و اعتصاب پیش گرفتند اگر بایستیم، همه در کنار ما میایستند.

تحصن موفق معلمان میهن – ری‌توئیت

معلمان کردستان درتحصن خود خواهان آزادی معلمان زندانی شدند. درود بر معلمان شریف و آزاده ایران که در مقابل ظلم و جور و ستم رژیم فاشیسم مذهبی سکوت نکرده و برای بدست آوردن حقوق خودشان اعتراض و اعتصاب کردند و درود بر خانم مریم رجوی که از آنها حمایت کرده است.

سومین روز تحصن و اعتصاب معلمان آزاده و شریف ایران در دهها شهر #ایران بچه ها دست مریزاد شما پیروزید چون ایستادگی میکنید به حمایت از معلمان زحمتکش میهن برخیزیم آنان چراغ راه فرزندان آینده میهن هستند . ایرانی آزاد و آباد بدست نسل فردا. براستی هم که معلمان آگاه ترین قشر جامعه بایستی پیشتاز مبارزه علیه حاکمیت اشغالگر و جنایتکار ملاها باشند همصدا با فراخوان خانم #مریم_رجوی صدای معلمان زحمتکش ایران باشیم

اونچه پایه های دیکتاتور رو به لرزه میندازه؛ غیرت و حضور ماست نه تعداد ما!‌ تنها راه رسیدن به خواسته های برحق معلمان اتحاد فرهنگیان،دانش آموزان، دانشجویان وحمایت اقشار مردم خواهد بود باید با مقاومت و اتحاد ایستاد و حق را گرفت. در تداوم جنبش #براندازی است که شادابی و نشاط را می توان گسترش داد. در تداوم حرکت و نه سکون است که می توان از روزمرگی برون آمد. در تداوم اعتراضات است که ما برنده خواهیم بود. سازش نباید پذیرفت! باید برخاست!

ای خانم معلم هایی که بعد از این همه سرکوب و دستگیری هنوز مقاومت میکنید. بهترین درس رو به فرزندان ما میدید: درس استقامت! درود برعزم #معلمان که برای احقاق خقوق خود دست به اعتزاض زدند. درود بر معلمان شریف وآزاده که تحصن آنها ما را به یاد تحصن واعتراض معلمان وفرهنگیان در اواخر رژیم شاه ملعون میاندازد ویقینا این تحصنها وهماهنگی با کانونهای شورشی رهایی وآزادی را برای مردم ما به ارمغان میاورد

درود به معلمان ازاد کشورم که در کشور ما جلو دشمن ضد بشر استادگی می کنند. فریاد حق طلبانه معلمان تنها با اعتراض و تحصن و اتحاد تمامی مردم به سر انجام خواهد رسید دیر نیست که همین اعتراضات طوفانی خواهدشد که ریش و ریشه آخوندهای ضد فرهنگ را از #ایران خواهد کند.



مطالب مرتبط:

گرامیداشت دکتر محمد مصدق در فضای مجازی– ری‌توئیت

تجمع اعتراضی فرهنگیان


لطفا به اشتراک بگذارید: