سفر آخوند روحانی به لاهیجان - برنامه آنلاین

سفر آخوند روحانی به لاهیجان - برنامه آنلاین

گزیده ای از نظرات و توئیت های هموطنان در شبکه اجتماعی توئیتر

امروز آخوندروحانی به لاهیجان رفت که مردم هم از روز قبل استقبال گرمی ازش کردن. فیلمی از اتوبوس هایی که جمعیت استقبال کننده از رییس جمهور را از شهرهای مختلف گیلان به لاهیجان آورده اند منتشر شده که نشون میده که چطور رژیم تلاش کرده که از شهرای اطراف سیاهی لشکر جمع کنه اما باز هم با صحنه خالی روبه رو شده.

این هم یکی از تصاویری هست که در جریان این سفر منتشر شده و در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته: درجریان سفر وسیرک مسخره روحانی به لاهیجان ! مردم همه جا از ستم آخوندی کارد به استخوانشان رسیده. اما موضوع بازتابها حول انتخاب رییسی خونخوار به عنوان رییس قوه قضاییه هم در فضای مجازی همچنان ادامه داره. کاربری با انتشار توییت صادقی از اعضای مجلس رژیم از باند اصلاحات،نوشته: جاییکه «اصلاح طلب و اصولگرا» نشان می دهند سروته یک کرباسند.صادقی با ارجاع به "پیشینه" ابراهیم رئیسی نسبت به تغییرات در قوه قضائیه ابراز امیدواری کرده است.

جلاد و آیت الله قتل عام که در سال ۶۷ هزاران زندانی سیاسی رو حکم اعدام داد. این موضوع بازتاب بین المللی هم داشته از جمله:‌رابرت پالادینو- معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به دست داشتن آخوند جلاد، ابراهیم رئیسی در قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال ۶۷،‌ انتصاب این جانی به عنوان رئیس قضاییه آخوندی را یک رسوایی اعلام کرد

تصاویری از دیدار ابراهیم رئیسی با یک جنایتکار عراقی به نام ابوعزرائیل که در عراق به درنده خویی و قتل بی‌گناهان مشهور است. ابراهیم رئیسی عضو هیئت مرگ و قاتل هزاران مبارز و مجاهد هم اکنون کاندید ولی فقیه ارتجاع برای قوه‌ قضائیه نظام است.

اما ‏موسی غضنفرآبادی رئیس دادگاه های ارتجاع رژیم هم موضع گیری ای کرده که جالب توجه و توجه بسیاری رود ر فضای مجازی به خودش جلب کرده. " اگر مردم جمهوری اسلامی را نخواهند و انقلاب را یاری نکنند، حشدالشعبی عراقی، فاطمیون افغانی، زینبیون پاکستانی و حوثی‌های یمنی خواهند آمد و انقلاب را یاری خواهند کرد". کاربری که این خبر رو منتشر کرده نوشته سال ۷۸ حزب الله لبنان به ایران آمد و مردم را با زور باتوم سرکوب کرد.

پس بی ارتباط نیست اگر به پست بعدی هم اشاره ای بکنیم که نگاهی داره به کمکهای هنگفت رژیم ایران به تروریسم در منطقه از جمله سالانه ۱۶میلیارد دلار برای حمایت از تروریست ها و گروهک های سرکش هزینه میکند.
لطفا به اشتراک بگذارید: