This browser does not support the video element.

بازتاب تظاهرات هواداران مجاهدین مقابل کاخ سفید در رسانه‌های خارجی از رویترز تا فاکس نیوز

بازتاب تظاهرات هواداران مجاهدین مقابل کاخ سفید در رسانه‌های خارجی از رویترز تا فاکس نیوز


خبرگزاری فرانسهواشینگتن ۸مارس۲۰۱۹-تظاهرکنندگان در واشینگتن خواهان « تغییر رژیم» در ایران شدند


روز جمعه ایرانیان در واشینگتن تجمع کرده و خواهان تغییر رژیم در ایران شده و « قساوت و بیرحمی علیه مردم» توسط رژیم تهران را محکوم کردند.

تظاهرکنندگان در حالیکه شعار « تغییر رژیم، الان» میدادند و تصاویر مریم رجوی را دست داشتند، پرچم‌های ایران را تکان میدادند.

دولت پرزیدنت ترامپ بطور مستمر فقدان آزادیها در ایران و نفوذ « بی‌ثبات کننده» آن در خاورمیانه را زیر ضرب میبرد. او بعنوان یک مخالف قاطع جمهوری اسلامی تحریم های شدیدی را علیه رژیم ایران اعمال کرده است

تلویزیون اسکای نیوز-تظاهرات ایرانیان در واشینگتن


واشینگتن - –۸مارس۲۰۱۹:خبرنگار ما از واشنگتن خبرداد که ایرانیان خارج کشور در ایالات متحده آمریکا تظاهراتی در حمایت از اعتراضات در ایران بخاطر تغییر نظام و فراخوان برای برپایی یک جمهوری دمکراتیک وغیراتمی در کشورشان برپاکرده اند .

گزارشگر: الآن این تظاهرات شروع به حرکت نمود . فعالیت هایی که همزمان با این تظاهرات وجود دارد سخنرانی هایی است که از چند دقیقه قبل شروع شده است سخنرانی مریم رجوی رئیس جمهور برگزیدة شورای ملی مقاومت ایران نیز پخش میشود خواستهای سخنرانان پیرامون ضرورت تغییر رژیم ایران و سرنگون کردن آن است .

 

خبرگزاری یونایتدپرس-۸ مارس ۲۰۱۹


تظاهرکنندگان در یک راهپیمایی که توسط سازمان جوامع ایرانیان آمریکایی در واشنگتن دی سی در ۸مارس ۲۰۱۹ در حمایت از تغییر رژیم در ایران برگزار می شد، شرکت کردند

آنها خواستار قیام مردم ایران برای تغییر رژیم هستند

واشینگتن تایمز-۸مارس۲۰۱۹راهپیمایی ایرانیان در نزدیکی کاخ سفید برای تغییر رژیم


روز جمعه ایرانیان برای راهپیمایی در نزدیکی کاخ سفید در حمایت از تغییر رژیم در تهران تجمع کردند.

سازمان‌دهندگان این گردهمایی گفتند هدفشان افزایش حمایت از قیام برای دمکراسی در ایران است. در این گردهمایی علاوه بر پیام مریم رجوی شماری از شخصیتها ازجمله برد شرمن نماینده کنگره از کالیفرنیا سخنرانی کردند.

لیندا چاوز که در دولتهای پرزیدنت ریگان و بوش خدمت کرده است در این گردهمایی سخنرانی کرد. او به واشینگتن تایمز گفت در حالیکه وی منتقد پرزیدنت ترامپ است ولی از کاری که دولت ترامپ در نفی توافق اتمی کرده است حمایت می‌کند...

شرکت کنندگان دراین تظاهرات که همزمان با روز جهانی زن است امیدشان را در برنامه های خانم مریم رجوی می‌بینند که خواهان « مساوات کامل بین زنان و مردان در زمینه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی» و همچنین خواهان حقوق زنان در آموزش، اشتغال، ازدواج و آزادی پوشش است.

یک دانشجوی شرکت کننده در برنامه روز جمعه گفت «مشاهده این واقعیت که تمامی برنامه توسط یک زن هدایت میشود بطور واقعی انگیزاننده است».

 

مطالب مرتبط :


پیام مریم رجوی به تظاهرات روز ۸مارس در واشنگتن


شیلا جکسونلی و لیندا چاوز و آدام ارلی در راهپیمایی هواداران مجاهدین در واشنگتن روز ۸ مارس

راهپیمایی ایرانیان در واشنگتن در حمایت از مجاهدین و مقاومت و قیام مردم ایران

لطفا به اشتراک بگذارید: