تحصن سراسری فرهنگیان و بازنشستگان – ری‌توئیت

تحصن سراسری فرهنگیان و بازنشستگان – ری‌توئیت

نگاهی به توئیت های کاربران فضای مجازی با هشتک فرهنگیان و تحصن سراسری معلمان

طی سه روز تجمع و تحصن فرهنگیان و بازنشستگان در شهرهای مختلف، بازتاب های مختلفی در فضای مجازی مبنی بر گستردگی این اعتراضات منتشر شده، کاربران توئیتری هم به گستردگی این اعتراضات اشاره کردن و همچنین به ناتوانی حکومت در سرکوب و تلاشش برای به کنترل درآوردن اوضاع.تحصن سراسری فرهنگیان و بازنشستگان – ری‌توئیت

در بهار آزادی سفره ها همه خالی فرهنگیان در زیر باران حمله با گاز فلفل «چهل بهار گذشت و بهار ما نیومد». خیابانهای امروز تهران زیر پای قیام کنندگان علیه معیشت و تبعیض بازنشستگان کشوری و لشگری: مردم به ما ملحق شوید درد ما درد شماست حقوقهای نجومی، فلاکت عمومی و اینهمه بی عدالتی. شعار فرهنگیان شجاع کرمانشاه « فریاد فریاد از این همه بیداد».

این همه نظامی رو امروز تو #اصفهان برای چی آوردن فکر میکنید؟


تجمع #فرهنگیان بوده و رژیم اینقدر از بیرون زدن خشم مردم میترسه که برای یک اعتراض بازنشستگان هم اینطوری نیرو بسیج میکنه. براندازی و وضعیت بحرانی جدیه. حضور سنگین نیروهای سرکوبگر در تظاهرات امروز مردم #اصفهان لشگر کشی بر علیه #بازنشستگان بیدفاع. مگر اینها جز حق خود چه چیزی میخواهند؟

دوستان فرهنگی در این شرایطی که آخوندها در ضعیفترین نقطه خود قرار دارند مطمئن باشید همان دوران پایانی شاه خائن است از آزادی این کلمه مقدس آزادی کوتاه نیاید. #بازنشستگان و مردم به جان آمده که از چهارباغ خیزش خود را شروع کردند به سمت خیابان انقلاب #راهپیمایی نمودند. معترضین در این #تظاهرات شعار می دهند: حسین حسین شعارشون دزدی ها افتخارشون حسین حسین شعارشون دروغ و دزدی کارشون فریاد فریاد از این همه بیداد.

#بازنشستگان، فرقی نمیکند، #کارگر یا #کارمند، صاحب خانواده بزرگتری هستند، مخارج درمان بیشتری دارند و سالهاست که حقوق واقعی‌شان نادیده گرفته شده است. این حق‌ و شأن‌شان نیست. این همه سرکوبگر برای جنگ با داعش نیامدند، برای سرکوب معلمین آمده‌اند.

ما ترس را در زیر پایمان له کرده ایمتحصن سراسری فرهنگیان و بازنشستگان – ری‌توئیت


#فرهنگیان شاغل و بازنشسته #اصفهان ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۱۶ اسفند ۹۷ در #میدان_انقلاب شهر اصفهان تجمع می‌کنند. از جمله خواسته‌های آنان: آزادی معلمان زندانی بودجه عادلانه بیمه کارآمد فراگیر توقف کالایی سازی آموزش همسان سازی حقوق بازنشستگان و رفع تبعیض از معلمان نیروی آزاد است.

بهار أزادی خیلی نزدیک است هموطنان. این قیام تا نابودی تمامیت این رژیم سراپا فساد ادامه دارد. تردید نیست که حقوق تمامی اقشار مردم #ایران با تنها آلترناتیو #شورای_ملی_مقاومت با #مریم_رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت امکان پذیراست

مطالب مرتبط:

تحصن موفق معلمان میهن – ری‌توئیت

تجمع اعتراضی فرهنگیان - ایستادگی معلمان اصفهان در برابر یورش مأموران سرکوبگر انتظامی
لطفا به اشتراک بگذارید: