This browser does not support the video element.

راهپیمایی ایرانیان در واشنگتن در حمایت از مجاهدین و قیام مردم ایران- قسمت پایانی

راهپیمایی ایرانیان در واشنگتن در حمایت از مجاهدین و قیام مردم ایران- قسمت پایانی


گردهمایی و راهپیمایی در واشینگتن همزمان با روز جهانی زن در حمایت از مقاومت و قیام مردم ایران

 

براد شرمن-عضو ارشد کمیته خارجی کنگره


باعث خوشحالی من است که با شما صحبت بکنم و متاسفم که نمیتوانم شخصا امروز به شما در راه پیمائی آزادی ایران محلق بشوم،

من همواره برای حقوق بشر در ایران جنگیده ام و برای یک ایران غیر اتمی – یک ایران مبتنی بر جدایی دین و دولت، دموکراتیک و آزاد مدافع بوده ام.

برای سالیان ما با همدیگر کار کرده ایم و اولین کارمان خارج کردن سازمان مجاهدین خلق از لیست تروریستی بودو الان ادامه کارمان برای یک ایران آزاد و دموکراتیک است،در عین حال سخت کار میکنیم که تحریمها علیه جمهوری اسلامی را افزایش دهیم. این رژیم بارها و بارها نشان داده است که دوست ایالات متحده و دوست مردم ایران نیست. همانطور که شما بخوبی می دانید رژیم جمهوری اسلامی از زمان شروع حکومتش تروریسم را به سرتاسر جهان صادر کرده است، همین تابستان گذشته جمهوری اسلامی تلاش کرد که گردهمائی شما را در پاریس بمبگذاری کند. خوشبختانه این توطئه خنثی شد. این توطئه بمبگذاری یکبار دیگر برضرورت افزایش تحریمها علیه سپاه پاسداران تاکید میکند،

نبرد شما نبرد ماست و ما با شما ایستاده ایم و شما اکنون با رژیمی مواجه هستید که به آزادی و رفاه (مردم) اهمیت نمیدهد من میخواهم از خانم رجوی قدردانی کنم بخاطر ادامه دفاع و طرفداریش از دمکراسی، حقوق بشر، حقوق زنان و حقوق مردم ایران. دمکراسی و برابری تنها ارزشهایی نیستند که همه ما گرامی میداریم بلکه حقوقی هستند که به مردم سرتاسر جهان تعلق دارند. من یکبار دیگر میخواهم از خانم رجوی و سازمان وی تشکر کنم که اولین کسانی بودند که حدودا بیست سال قبل برنامه اتمی رژیم ایران را مورد توجه جهان قرار دادند. یک ایران شکوفا می بایست یک ایران صلح آمیز باشد که آزادی و حقوق بشر مردم ایران احیا شود. شما به این آینده اعتقاد دارید و من هم به این آینده اعتقاد دارم و ما با هم از اینکار دست برنخواهیم داشت تا آرزوی ما به تحقق یک ایران مبتنی بر جدایی دین و دولت، غیر اتمی و دموکراتیک به واقعیت بپیوندد. ایران بطور تاریخی یکی از بزرگترین تمدنهای جهان بود و ما به اینکار ادامه میدهیم تا همان سطح از شکوه مجددا احیا شود.

 

پهلوان مسلم اسکندر فیلابی


به نام یزدان پاک، به نام ایران، به نام آزادی و استقلال ایران.

درود بر شما یاران مقاومت که صدای مردم به پا خاسته ایران برای رهایی از رژیم ولایت فقیه شده اید و در این چهل سال حکومت آخوندهای دین فروش خواسته های هم میهنانمان را به گوش جهانیان می رسانید. در این روز فرخنده که برای تجلیل از مقام شامخ بانوان گرامی روز جهانی زن نام گرفته احترام عمیق مقاومت ایران را حضور بانوان هم وطنان و هزاران زن قهرمان اشرفی تقدیم می کنیم و برایشان آرزوی پیروزی و اعتلا ارزشهای والای انسانی و انقلابی می نماییم

درود بر شما که بر خلاف مدعیان دروغین، در این چهل سال با مایه گذاری و تلاش شبانه روزی مرز خود را با قاتلان حاکم بر ایران حفظ کردید و با حمایت از سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت ایران جایگاه شایسته خودتان را در مبارزه آزادیخواهانه مردم به دست آوردید. مقاومتی که شما در این چهل سال با از خودگذشتگی بی مرز و بی چشمداشت و با تلاش توان فرسا به امید پیروزی و برپایی آزادی در ایران زمین از لحظه لحظه اصرار و امید پشتیبانی کرده اید و تا اینجا رسانده اید.

مقاومتی که در اوج شکوفایی خود می رود تا رژیم جنایتکار و خیانتکار آخوندها به ذلت شکست حتمی کشانده و مردم شریف ایران را به آرزوی دیرینه خود آزادی و استقلال برسانید. مقاومتی که در میدان عمل و نه در محافل روشنفکری با اعتقاد راسخ و با شعار کس نخارد و میتوان و باید با فدای جان و مال لحظه ای از مسئولیت و آرمان خود کوتاه نیامده و پیوسته بر آن افزوده است.

به یمن چنین فداکاری ها و جانبازیهاست که رژیم بی وطن آخوندی به چنین درجه از انزوا و سقوط رسیده است. بدون فدکاری این مقاومت سربلند در زمینه افشای کشتار زندانیان سیاسی ، نقض فاحش حقوق بشر، پنهانکاری رژیم در تبدیل ایران به میدان جنگ هسته ای ، ایجاد محور شرارت با استفاده از هسته های تروریستی امید به پیروزی در قلب مردم ایران جا نمی گرفت.

امروز در اینجا جمع شده ایم تا به دنیا نشان دهیم ما تا سرنگونی تمامیت این رژیم دزد و چپاولگر به حمایت خودمان از آلترناتیو شورای ملی مقاومت ایران به رهبری خانم رجوی ادامه می دهیم و از دولتها و جامعه بین المللی خواهان به رسمیت شناختن این شورا به عنوان آلترناتیو واقعی ولایت فقیه که با صفت اصلی ترین حامی تروریسم در جهان شهرت دارد هستیم. ما از سیاست فشار حداکثری به رژیم حاکم بر ایران حمایت می کنیم و معتقدیم که بایستی دست این جنایتکاران را از منابع مردم ایران قطع کرد .

دسترسی سپاه پاسداران به نظام مالی جهانی باید بریده شود چرا که آخوندهای حاکم تمام دارایی مردم را صرف حفظ حکومت خود می کنند همچنان که بهای زیر خط فقر رفتن ۷۰ درصد مردم ایران به دنبال تقویت حکومت جنایتکار بشار اسد و حزب الشیطان لبنان هستند و همین امروز یکی از جنایتکارترین آخوندهای ایران به نام ابراهیم رئیسی که عضو کمیسیون مرگ در جریان قتل عام ۳۰ هزار زندانی سیاسی در تابستان ۱۳۶۷ بود به عنوان رئیس قوه قضاییه، قوه قضاییه ر‌ژیم جنایتکار آخوندی منصوب شده است و این یکبار دیگر نشان داد که به گفته آقای مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران ، افعی کبوتر نمی زاید.

خوشبختانه به یمن فعالیتهای شبانه روزی شما یاران مقاومت، رژیم ولایت فقیه روزهای آخر عمرش را طی می کند و مردم ایران بخصوص در چهارده ماه گذشته با استمرار اعتراضات و قیامهایشان در شهرهای مختلف عزم خود را برای سرنگونی این رژیم سراسر نکبت نشان دادند. و کانونهای شورشی با جسارتی ستودنی مظاهر این رژیم را به آتش می کشند و قطعا به زودی شاهد به زیر کشیدن این جانیان به دست پرتوان مردم به پاخاسته و پیشتازان مجاهدشان در کسوت کانونهای شورشی و یگانهای ارتش آزادیبخش ملی ایران خواهیم بود. درود بر تک تک شما آزادیخواهان غیور ایران.

 

شکوفه شریف، که به نمایندگی از سوی شماری از جوامع ایرانیان مقیم امریکا سخن گفت، به مناسبت روز جهانی زن، به مرور مبارزات زنان ایران از صدر مشروطه تا کنون پرداخت و به یادآوری نقش آن در مبارزه با دیکتاتوری شاه و رژیم آخوندی پرداخت. وی ضمن یادآوری جنایات رژیم زنه ستیز آخوندی علیه زنان ایران گفت:

 

شکوفه شریف


رژیم ایران دارای بیشترین تعداد اعدام زن در جهان است. رژیم ایران تنها حکومتی است که سنگسار می کند، رژیم ایران زنان باردار را اعدام می کند و زنان را در ملا عام حلق آویز می کند. خشونتی که ما در ایران شاهد آن هستیم، در جای دیگری دیده نمی شود. اما شجاعت، پشتکار، رهبری و پایداری که ما در زنان ایران می بینیم، در جای دیگر دیده نمی شود. جای تعجب ندارد که جنبش دموکراسی و آزادی در ایران توسط یک زن رهبری می شود. جای تعجب نیست که ما زنان را در رهبری تظاهرات و شورش های روزانه در سراسر کشور می بینیم. جای تعجب نیست که ما شاهدیم که ۱۰۰۰ زن اشرف راه را برای برابری و دموکراسی در همان زمان هموار می کنند. زنان اشرف

خانم ها و آقایان،ما شاهد یک انقلاب دیگر در ایران هستیم و این بار توسط زنان رهبری می شود. یک ایران آزاد که در آن زنان از حقوق و آزادی های اساسی، برابری در برابر قانون، آزادی انتخاب پوشش، مشارکت مساوی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و از جمله رهبری برخوردارند. زنان ایرانی در واقع نیروی تغییر هستند و آنچه امروز شاهد آن هستیم، سپیده دم دوران جدیدی است که در آن برابری پیشاپیش و در مرکز همه امور قرار دارد. متشکرم.

 

هستی حسامی نیز از سوی جوامع ایرانیان مقیم امریکا به شرکت کنندگان در تظاهرات واشینگتن درود فرستاد و گوشه هایی از مشاهداتش از سرکوب زنان در ایران توسط مزدوران سرکوبگر رژیم را بازگو کرد:

 

هستی حسامی:


من بعنوان یک دختر جوان بسیاری از نمونه های بی عدالتی در جامعه را مشاهده کردم و بطور طبیعی مخالفت من با این رژیم بیشتر شد وقتی تاریخچه این مقاومت را یاد گرفتم و همچنین کشتار و دستگیری هایی که در دهه ۶۰ رخ داد. در جریان تظاهرات ۱۳۸۸، ما به قیام پیوستیم.

من اینجا هستم تا به شما بگویم که آنچه ما امروز در ایران می بینیم بسیار متفاوت از ۱۳۸۸ یا حتی قیام های گذشته است. ما شاهد جوانان و زنان و مردان شجاعی هستیم که در هر تظاهرات و اجتماعی در سراسر ایران در مقابل این رژیم می ایستند. ما انعکاس جنبش مقاومت ایران را که توسط خانم مریم رجوی نمایندگی میشود در ایران میبینیم. ما نام این واقعیت را کانون های شورشی گذاشته ایم. آنها عاملان تغییر در ایران هستند و من اینجا هستم تا به آنها تعهد بدهم که در آمریکا صدای آنها خواهم بود.

امروز من پر از امید و آرزوهای بی انتها برای یک ایران آزاد هستم. من از سرگذشت خانواده ها و دختران هم سن و سال خودم که زندگی خود را صرف آزادی ایران کرده اند الهام میگیرم. بگذاری به شما در مورد خانواده مصباح بگویم. رژیم ایران ۸ عضو این خانواده را به قتل رسانده است. فاطمه مصباح ۱۳سال داشت وقتی در مقابل این رژیم ایستاد و به استبداد نه گفت. او به همراه خواهران و برادران خود که همگی از ۱۵ تا ۱۹ سال سن داشتند در دهه ۱۳۶۰ به قتل رسید. داستان آنها ادامه دارد و الهام بخش همه ما است. آنها مسیر آزادی را برای ما هموار کرده اند. من برای همیشه مدیون فداکاری آنها خواهم بود. این فداکاری های آنهاست که تضمین کننده یک ایران آزاد است.-از شما متشکرم

خبرهای مرتبط:

پیام مریم رجوی به تظاهرات و راهپیمایی هواداران مجاهدین و مقاومت مقابل کاخ سفید

راهپیمایی ایرانیان در واشنگتن در حمایت از مجاهدین و مقاومت و قیام مردم ایران

جمعه ۸ مارس تظاهرات و راهپیمایی ایرانیان حامیان مقاومت، همزمان در واشنگتن و لندن

بازتاب تظاهرات هواداران مجاهدین مقابل کاخ سفید در رسانه‌های خارجی از رویترز تا فاکس نیوز

شیلا جکسونلی و لیندا چاوز و آدام ارلی در راهپیمایی هواداران مجاهدین مقابل کاخ سفید

 

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: