چهارشنبه‌سوری قیام آتشین سراسری – ری‌توئیت

چهارشنبه‌سوری قیام آتشین سراسری – ری‌توئیت

نگاهی به توئیتهای کاربران فضای مجازی با هشتک دیکتاتور در آتش

قیام آتش یکی از موضوعاتیه که این روزها بازتاب زیادی داره. حکومت، تلاش میکنه تا با انواع ترفندها مانع از برگزاری جشن ملی چهارشنبه سوری بشه، چرا که میدونه این روز هم فرصتی برای اعتراضه، البته مردم و جوونا، بی تفاوت به این موضوع، خودشون رو برای برپایی یک چهارشنبه سوری آتشین آماده میکنن. توئیتها هم از همین عزم جزم خبر میده.

اکنون که چهارشنبه‌سوری رویارویی اعلام‌شده میان مردم و رژیم گشته است، باید که مناسبت آن را بدل به قیام سراسری شعله‌های سرکش در نبرد با اشغال‌گران میهن کنیم. توفان توییتری برای روز دوشنبه با هشتک #دیکتاتور_در_آتش. برای همراهی سراسری در هفته #چهارشنبه_سوری در خانه نمی‌مانیم؛

خیابانها را با نورسرخ آتش روشن نگه می‌داریم. چنین گفت زرتشت : که سوزانید بدی را درآتش. تا ز آتش برون آید نیکی . پس تو نیز چنین کن.چهارشنبه‌سوری قیام آتشین سراسری – ری‌توئیت

آخرین چهارشنبه سال را باید یک درس ماندگار داد


امشب همه با تمام توان در این طوفان شرکت خواهیم کرد. فضیلت #براندازان حقیقی اینست که درگیر «تئوری بازی ها»‌ نمی شوند! بازی نمی خورند و به بازی گرفته نمی شوند. بازی ممکن است رسانه ای، اقتصادی، اطلاعاتی یا حتی مجازی باشد. ما این زمین بازی نظام را درو می کنیم! محاسبات جمهوری اسلامی را برهم می زنیم! #چهارشنبه_سوری.

شور و سرزندگی و گرما را در شهرهای میهن شعله ور می‌کنیم و بهار را می‌آوریم. چهارشنبه سوری را با شعله‌های سرکش در خیابانها، با جلوه‌های زیبای زندگی و فرهنگ ملی با دجالگری مذهبی آخوندها و چهل سال اشغال سرزمینمان ایران در نبرد باشیم و نشانه های منحوس آنها را بسوزانیم #دیکتاتور_در_آتش.

چهارشنبه سوری ـ
سنتی که حیاتی دوباره یافت
سرود مرگ ظالمان
ناقوس سرنگونی
بغض فروخورده
آتش خشم وقیام

دیکتاتور در سال ۱۳۹۸ به پایان سلاااااااام کنچهارشنبه‌سوری قیام آتشین سراسری – ری‌توئیت


بهار آزادی ایران زمین در راه است. ناقوس مرگ #دیکتاتور با قیام مردمی و #کانون_های_شورشی. دیکتاتورها یک نقطه مشترک دارند، نقطه مشترکشان این است که هرگز حاکمیت را رها نمیکنند مگر با زور و خشم مردم آن کشور.آخرین هفته سال را به هفته اعتراض و آتش علیه اهریمنان عمامه دار نبدیل کنیم اهریمنانی که برای وطن ما تنها سیاهی و نکبت به ارمغان آوردند.

چهارشنبه سوری سنتی که امسال با قیام پرشکوه مردم ایران و مساعدترین شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی توأم شده و در شرابط شکست گسترش‌یابنده سیاست مماشات دیکتاتوی و پاسدارانش را در گوشه رینگ، به دام انداخته است. فرصتی که نباید از دستش داد. روز چهارشنبه سوری رو به پاس سنت همیشگی گرامی میداریم و در این روز تلاش میکنیم که هر چه با شکوه تر انجامش بدیم البته با پذیرائی از ماموان ویژه نیروی انتظامی در خیابانها.

دیکتاتوری آخوندی می‌خواهد چهارشنبه‌ سوری ساکت و خاموش بماند. پس بر ماست که آن را به جشنی توأمان با جنگ برای بیرون کشیدن ایران از دهان حاکمیت استبداد مذهبی تبدیل کنیم.
قیام آتش ـ آتشفشان خشم چهل‌ساله
زمانی که ما می توانیم از آن بهترین استفاده را ببریم...
چهارشنبه نهایی برای پایان کار رژیم اخوندی

مطالب مرتبط:

پیشواز جشن ملی چهارشنبه‌سوری – ری‌توئیت

چهارشنبه سوری - هفته اعتراض و آتش علیه اهریمنان عمامه دار
لطفا به اشتراک بگذارید: