جشن ملی ما چهارشنبه‌سوری – ری‌توئیت

جشن ملی ما چهارشنبه‌سوری – ری‌توئیت

نگاهی به توئیتهای کاربران فضای مجازی با هشتک دیکتاتور در آتش

جشن ملی چهارشنبه سوری و دعوت برای یک هفته اعتراض علیه حکومت آخوندها، این روزها سوژه اصلی کاربران در فضای مجازیه، بخشی از توئیتها در همین رابطه رو با هم ببینیم. تودیکتاتور من آرش آتش جواب آتش. پیش بسوی هر چه با شکوه تر برگزارکردن جشن ملی چهار شنبه سوری .

هموطنان آزاده در خیابانها در بیابانها در کوچه ها در بلندیها و در همه شهرها همراه با حاجی فیروزها و عمونوروزهای شورشگر آتش بپا کنید ریش و ریشه دیکتاتور را در آتش چهارشنبه سوری میسوزانیم. فرهنگ غنی ایران فرهنگی است که با اقتدار طی سده‌ها و هزاره‌ها ایران را در برابر هجوم کشورگشایان، زندگی‌ستیزان و جهان‌خواران خون‌آشام حفظ کرده است.جشن ملی ما چهارشنبه‌سوری – ری‌توئیت

مردم #ایران در حال آماده سازی جشن های نوروزی هستند و در صددند حتی با یک حبه قند هم که شده سفره ها و کام خود را شیرین کنند. آنها به پیشواز #چهارشنبه_سوری رفته و ضمن حمایت از کانون های شورشی آش داغ و پر روغنی را برای ولی فقیه جنایتکار تدارک دیده اند.

اینجا ساوه است ٬جوونا شب تا صبح ترقه و نارنجک صوتی بود که ترکوندن فی الواقع هفته #چهارشنبه‌_سوری شهر باید دست مردم و جوونا باشه کمتر از این نمی ارزه . جشن ملی چهارشنبه سوری را هر چه باشکوه تر برگزار خواهیم کرد ایرانیان شب سرد را به اتش می کشند. چهارشنبه سوری را به میدانی برای کارزار آزادی تبدیل کنیم. تا هنگامی که حاکمیت سیاه زمستانی آخوندها در ایران حاکم است نباید آتش خاموش شود.

هر کسی میخواهد من و تو ما نشویم خانه اش ویران باد، بزودی کاخ ظالمان رادر آتش می سوزانیم


لطفا به اشتراک بگذارید: