آمادگی برای چهارشنبه‌سوری آتشین – ری‌توئیت

آمادگی برای چهارشنبه‌سوری آتشین – ری‌توئیت

نگاهی به توئیتهای کاربران فضای مجازی با هشتک دیکتاتور در آتش

یک هفته اعتراض علیه حکومت آخوندها، این موضوعیه که در شروع هفته پایانی سال و با نزدیک شدن به چهارشنبه سوری در فضای مجازی بازتاب زیادی داره، بخشی از توئیتها در این رابطه رو با هم ببینیم. آخوندا برای چی از چهارشنبه سوری میترسن. وقتی از اقدامات عملی برای #براندازی صحبت میکنیم، یعنی این کانون های شورشی مجاهدین در مشهد در یک شب مراکز سرکوب سپاه و بسیج و حوزه ولایت رو با طعم آتش آشنا کردن و به واژه شجاعت جان تازه یی بخشیدن.

بجای #قاشق_زنی_اعتراضی میشه از این کارهای موثر انجام داد: #دیکتاتور_در_آتش. سنتی که امسال با قیام پرشکوه #مردم_ایران و مساعدترین شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی توأم شده و در شرایط شکست گسترش‌یابنده سیاست مماشات دیکتاتوی و پاسدارانش را در گوشه رینگ، به دام انداخته است. فرصتی که نباید از دستش داد.آمادگی برای چهارشنبه‌سوری آتشین – ری‌توئیت

شادی و عید را در اقوام ایرانیان باید جستجو کرد، چیزی که آخوندها از آن وحشت دارند، ایران را خواهیم لرزاند، همه میآییم. بله ما جوانان بلوچ با حمایت و پشتیبانی از سازمان مجاهدین خلق به این جرم و جنایت های آخوندی پایان می دهیم و بلوچستان و کل ایران را آباد و آزاد می کنیم بزن آتش به دژخیم. می‌جنگیم، می‌میریم / ایران و پس می‌گیریم.

فراتر از شجاعت! کانونهای شورشی مشهد - سپاه پاسداران را به آتش کشیدند #کانون_شورشی۵۹۹ چهارشنبه سوری را به میدانی برای کارزار آزادی تبدیل کنیم. تا هنگامی که حاکمیت سیاه زمستانی آخوندها در ایران حاکم است نباید آتش خاموش شود.
با کانونهای شورشی ایران را پس خواهیم گرفت.

مراسم چهارشنبه سوری را به قیام علیه آخوندتبدیل کنیم


درود برکانونهای شورشی که مراکز فساد وسرکوب نظام را در شهرها به آتش می کشند و اختناق وظلمت آخوندها را از هم می درند. مرگ بر خامنه ای. اصلاح طلب و اصولگرا آنطور که روحانی گفت همه شان در یک کشتی اند! برای سوراخ کردن کشتی نطام، چهار شنبه سوری می تواند قدم دیگری باشد! همه جا به استقبال آن برویم.

دیدن گلبوته‌های آتش در خیابان، نویدبخش و بشارت‌آور پایان سیاهی و نکبت و زمهریر آخوندی است و برای آخوندها هراس‌آور و هول‌افزاست؛ زیرا در رقص آن، پایان خود را به چشم می‌بینند پیش بسوی چهارشنبه سوری و برگزاریآمادگی برای چهارشنبه‌سوری آتشین – ری‌توئیت آن. #چهارشنبه_سوری را به میدانی برای کارزار آزادی تبدیل کنیم. تا هنگامی که حاکمیت سیاه زمستانی آخوندها در ایران حاکم است نباید آتش خاموش شود.

#چهارشنبه_سوری جشن شعله و نور و روشنایی است در هر کوی وخیابانی آتش برافروزیم و نور و روشنایی بپا کنیم. بهار آزادی در زیباترین وطن یعنی ایران ما به زودی فرا می رسد . زمستان سرد و سنگین آخوندها رفتنی است . رویش جوانه های کانون های شورشی سرمای زمستان را ازبین می برد

مطالب مرتبط:

چهارشنبه سوری آتشین-شعله قیام و اعتراض و عصیان – ری‌توئیت

چهارشنبه‌ سوری، فرصتی دیگر برای مبارزه
لطفا به اشتراک بگذارید: