This browser does not support the video element.

نزدیک شدن چهارشنبه سوری آخر سال و افزایش تهدیدات سرکوبگرانه رژیم ایران

نزدیک شدن چهارشنبه سوری آخر سال و افزایش تهدیدات سرکوبگرانه رژیم ایران


با نزدیک شدن چهارشنبه سوری سرکردگان نیروی انتظامی و دژخیمان قضایی خامنه ای، در وحشت از تبدیل آن به حرکتهای اعتراضی مردمی، تهدیدات سرکوبگرایانه را افزایش داده‌اند. نگرانی رژیم از تبدیل چهارشنبه سوری به اعتراض گسترده و سراسری علیه حکومت آخوندی به حدی است که وزیر آموزش و پرورش رژیم نیز پا به میدان گذاشته و در مانورهای سرکوبگرانه شرکت کرده است. .

گزارشی در این رابطه سرکرده نیروی انتظامی گلستان، پاسدار جاویدان گفت: مانور نوروزی پلیس گلستان آغاز شده و همه نهادهای تخصصی وکلانتری و پاسگاهها به حالت آماده‌باش خواهند بود.

وی افزود: همیشه مجاهدین و معاندین سعی داشتند برای رسیدن به اهداف خود از ایام خاص استفاده کنند. برای برقرای امنیت از ظرفیت بسیج و پلیسهای افتخاری استفاده خواهیم کرد.

دادستان رژیم در استان اردبیل نیز گفت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال اقدامات کنترلی با نظارت بر صنوف تشدید شده و نمایندگان شورای تأمین استان در کنار دیگر دستگاه‌های اجرایی عملیات مانیتورینگ و بازدیدهای میدانی خاص و مستمر خود را ادامه داده و با کوچک‌ترین نقض قوانین برخورد خواهند کرد.

پاسدار بیگی سرکرده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: هماهنگی مناسبی برای همکاری با دادستان اصفهان صورت گرفته است تا افرادی که در چهارشنبه پایان سال با رفتارهای نامناسب امنیت را به خطر می‌اندازند تا پایان تعطیلات در بازداشت باشند.

پاسدار افتخاری سرکرده پلیس فتا در هرمزگان گفت: اقدامات انتظامی در فضای سایبری آغاز شده و با شناسایی سایت ‌های فعال در زمینه آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره و فروش این مواد در فضای سایبری، برای گردانندگان این سایت‌ها و کانال‌ ها تشکیل پرونده می شود. خانواده ‌ها باید مراقب فرزندان خود باشند

با وجود همه تهدیدها و هشدارها، نگرانی حکومت آخوندی از چهارشنبه‌سوری امسال به حدی است که وزیر آموزش و پرورش رژیم محمد بطحایی با نگرانی اعلام کرد: در مانور آمادگی مقابله با مخاطرات حریق و پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال شرکت کردم و به پویش «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» پیوستم.

اخبار مرتبط:

چهارشنبه سوری آتشین با کانونهای شورشی تبدیل به آتشی برای حکومت آخوندی میشود

چهارشنبه سوری آخر سال و شدت گرفتن تبلیغات و تهدیدات حکومت در آستانه جشن چهارشنبه سوری

چهارشنبه سوری آتشین-شعله قیام و اعتراض و عصیان – ری‌توئیت

آتش زدن مراکز بسیج در ایام چهارشنبه سوری توسط کانونهای شورشی

 
لطفا به اشتراک بگذارید: