در آستانه جشن آتش و رزم – ری‌توئیت

در آستانه جشن آتش و رزم – ری‌توئیت

نگاهی به توئیتهای هموطنان با هشتک چهارشنبه سوری

با نزدیک شدن چهارشنبه سوری جشن آتش و رزم و اعتراض علیه حکومت آخوندها، فعالیتهای کانونهای شورشی هم بیشتر و بیشتر شده و بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته
بخشی از توئیتها رو با هم ببینیم.

در آستانه جشن آتش و رزم – ری‌توئیت
عجب حال وهوایی داره #چهارشنبه_سوری امسال با #کانونهای_شورشی وجوانان شجاع ودلیر ایران. که سوزاندن همه آثار حکومت #خامنه_ای را در سر دارند! دورد برکانونهای شورشی که خواب را از آخوندها ربوده اند.

آری امسال بهار در حالی آغاز می‌شود که بار دیگر چشمه‌های زلال ارتش آزادیبخش در هیأت #کانونهای_شورشی سنگها و صخره‌ها و یخهای زمستان سرکوب و اختناق را می‌شکافند و چونان گلهای بهاری در جای جای میهن اسیرمان می‌شکوفند. باش تا صبح دولتت بدمد. با قیام ِآتش در چهارشنبه‌سوری، با کانونهای قهرمان و دلاور شورشی به استقبال سال جدید می‌رویم.

درود بر کانونهای قهرمان شورشی که راهگشایان آزادی ورهایی مردم ایران هستند وهمه میتوانند از آنها بیاموزند که در مبارزه با رژیم ضد بشری چکار کنند. هر چه به روز شورش #چهارشنبه_سوری، به روز وحشت و هراس نظام آخوندی از آتش چهارشنبه‌سوری نزدیک‌تر می‌شویم، شعله‌های آتش کانون‌های شورشی زبانه می‌کشد و بالا بلندتر می‌شود.

همگام و پاکوبان با کانون‌های شورشی در چهاشنبه سوری آتشفشان خشم خود را علیه دیکتاتور نشان دهیم


این هفته کانونهای شورشی نمادهای جهل و تزویر و اختناق، بنرها و تصاویر خامنه‌ای و خمینی را در هر جا و حتی در زیر گوش ارگانهای سرکوب به آتش می‌کشند و خاکستر می‌کنند. حمایتشان کنیم. صدای رژه قیام آفرینان و مجاهدان که می آیند و سرانجام کار حکومت منحوس آخوندا را یکسره میکنند.

براوو ایرانیان شجاع ، در چهارشنبه سوری فضای آخوند زده ایران را برهم بزنید. فرارسیدن چهارشنبه سوری، این جشن بزرگ آتش، بهترین فرصت برای عمومی کردن و همه‌گیر نمودن این جرأت و جسارت بن‌بست‌شکنانه و قیام‌آفرین است. جواب اصلی قیام آفرینان در این #چهارشنبه_سوری : «تو دیکتاتور من آرش ... آتش جواب آتش»

روز چهارشنبه سوری باید ریش وریشه آخوندهارا به اتش کشید . شعله های سرکش آزادیخواهی و رزم کانون‌های شورشی هر چه گسترده‌تر خواهد شد و رژیم فرتوت ولایت توان ایستادگی در برابر قیام مردم ایران را ندارد. در آستانه جشن آتش و رزم – ری‌توئیت
همین سنت مبارزاتی که اینک نزدیک به ربع قرن است ایرانیان خود، با ذوق و قریحه و تیزهوشی میدانی خویش، بر مراسم چهارشنبه‌ سوری منطبق کرده‌اند. سنتی که اینک چهارشنبه‌ سوری را در میان سنن مشابه خود در دیگر نقاط سیاره آبی، یگانه و بی‌همتاکرده است.

مطالب مرتبط:

چهارشنبه سوری آتشین-شعله قیام و اعتراض و عصیان – ری‌توئیت

چهارشنبه‌سوری؛ رویارویی شعله‌های سرکش ایران با اشغال‌گران





لطفا به اشتراک بگذارید: