This browser does not support the video element.

حسن روحانی در شروع ۹۸، به خودی گل نزنیم دشمن میخواهد بین ما شکاف باشد

حسن روحانی در شروع ۹۸، به خودی گل نزنیم دشمن میخواهد بین ما شکاف باشد


آخوند روحانی نیز همانند خامنه‌ای علت مشکلات و بحرانهای رژیم را دشمنان عنوان کرد و خطاب به باند رقیب که او و دولتش را مقصر شکست برجام و مذاکرات اتمی که خامنه ای شروع کننده اش بود، میدانند و زیر ضرب گرفته اند، خواست: در فضای تحریم و در شکاف و شقه و تفرقه گریبانگیر رژیم، گل به خودی نزنند و از رژیم تلفات نگیرند!!

اساس نابسامانی‌ها و مشکلات ، از سوی بدخواهان، از بیرون مرز ایران وارد این سرزمین ما شده! . البته مشکلات ساختاری که مربوط به سالیان گذشته است، حتی سال‌های قبل از انقلاب، آن تأثیرگذار خواهد بود در سختی‌ها برای معیشت مردم، ضعف مدیریت هم در برخی از موارد می‌تواند به این مسئله کمک کند؛ اما ما اصل را از یاد نبریم.

اگر ما در میدان جنگ و نبرد، دشمن را ندانیم کجاست و همه آتشی که می‌خواهیم بر سر دشمن بریزیم، دشمنی که روبروی ماست اگر به راست یا چپ حمله کنیم، یعنی گل بخودی یعنی تلفات نیروهای خودمان.

آنچه دشمن می‌خواهد اینکه در برابر این مشکلات، ما رو به روی هم بایستیم، بین ما شکاف و تفرقه ایجاد کند و از آنکه عامل اصلی نابسامانی است، غافل شویم.

ممکن است کسی بپرسد که این تحریم‌ها و مشکلات تا کی ؟ من می‌خواهم به عرض ملت ایران برسانم که مشکلات از بدخواهان و عهدشکنان و از تازه به قدرت رسیدگان در واشنگتن آغاز شد، اما پایانش دست ماست. در برابر آنهایی که می‌خواهند از فضای تحریم به نفع شخصی خودشان استفاده کنند از تحریمی که امروز تحمیل شده در برابر آنها باید بایستیم؛ آنها یک اقلیت ناچیزی هستند

سال جدید، سال مچ گیری نیست سال یاری همدیگر است

 

خبرهای مرتبط :

سال ۹۸با گل‌زدن خامنه‌ای و روحانی به یکدیگر آغاز شد...


 
لطفا به اشتراک بگذارید: