This browser does not support the video element.

آغاز سال ۹۸ و بروز بحرانهای رژیم و اقتصادی و خشم فزاینده مردم ایران

آغاز سال ۹۸ و بروز بحرانهای رژیم و اقتصادی و خشم فزاینده مردم ایران


در آغاز سال ۹۸، بروز بحرانهای همة جانبة رژیم تصویر روشنی از انزوای جهانی و آیندة تاریک نظام و فقدان برون رفت از بحران سرنگونی را به نمایش گذاشت. در شروع سال خلیفة ارتجاع در سخنان اول سالش، وحشت زده از خشم مردمی به جان آمده از گرانی و تورم و بیکاری، مشکلات اقتصادی را اصلی ترین و فوری ترین مشکلات خواند و به نحو مسخر یی تلاش کرد خودش را که مسبب اصلی آنهاست درببرد و شریکان بساط چپاول و غارت نظام و دولت روحانی را مقصر قلمداد کند .

ازسوی دیگر ، آخوند شیاد حسن روحانی هم با اذعان به مشکلات و بحرانهای اقتصادی نظام ، آنها را مربوط به سالیان گذشته(یعنی باند خامنه‌ای)دانست.

همتی رئیس کل بانک مرکزی رژیم هم در وحشت از بروز خشم انفجاری به چپاولگران هر دو باند نظام هشدار داد وگفت:

با جوی که توی جامعه هست مردم برای خرید گوشت و مرغ و اینها مشکل دارند شما برای چی باید ماشین آخرین سیستم دو میلیاردی وارد کشور بکنید حتی اگر هم باشه نباید وارد بکنید مردم تحمل خیلی چیزها را دارند ولی تحمل این چیزها را ندارند

پیش از همتی هم یک آخوند باند خامنه‌ای با اشاره به فضای انفجاری مردم در مورد ورشکستگی «امید درمانی» هشدار داد بود

این‌که ما میگوئیم که آقا مردم را باید امیدوار کرد ماًیوس نباشند به زور که نمیشه امید ایجاد کرد وقتی مردم مشکل داشته باشند، گرانی باشه،سختی باشه، خب چه امیدی داشته باشند؟

بروز شکاف در نظام در وحشت از انفجار اجتماعی در اثر بحرانهای اقتصادی در عرصه‌های دیگر هم در همین ابتدای سال بیرون زد. لوایح FATFاز جملة این موضوعات است.

فلاحت‌پیشه رییس کمیسیون امنیت مجلس رژیم و از باند خامنه ای به تداوم کشمکش درون نظام بر سر لوایح اذعان کرد و گفت:« تلاش دشمنان جمهوری اسلامی آن است که نظام به ساز و کار بین المللی دست پیدا نکرده و مسیر انزوا را در پیش گیرد لذا ما می‌توانیم با یک سری حق شرط‌های صیانتی از جمله پنج حق شرط در پالرمو و CFT کار کنیم. البته برخی اعتقادی غیر از این داشته و می‌گویند همه چیز به هم ربط دارد یعنی اگر در برجام تکانه‌ای نزد کشورهای اروپایی ایجاد نشود ما هم نباید به این کنوانسیون‌ها بپیوندیم». وی همچنین هشدار داد:« با تصویب نشدن پالرمو و CFT کشورها با ما کار نمی‌کنند و نمی‌توانیم از ساز و کار مالی اروپا استفاده کنیم.

اگر این لوایح تصویب نشود ما در فهرست کشورهای غیر همکار قرار نمی‌گیریم البته ممکن است لحن بیانیه FATF تغییر کند»

محمدرضا باهنر مهرة دیگر باند خامنه‌ای و سرکردة باندهای ولایت فقیه، با بیان اینکه« نمی توانیم از سنجاق تا هواپیما را خودمان بسازیم» بر ضرورت عقب نشینی در برابر جامعة جهانی به خاطر فشار تحریمها تاکید کرد و گفت:« با نرمش‌ها و تغییرات کوچکی می‌توان کاری کرد که وضعیت امروز نظام با چیزی که در ذهن‌مان (است) همخوانی پیدا کند»

عبدالرضا هاشم زایی عضو مجلس ارتجاع همسو با باند روحانی نیز با بیان اینکه « شعار سال ۹۸که از سوی خامنه‌ای«رونق تولید» نامگذاری شده، زیر ساختهایی که برای رونق تولید داخلی داشتیم، آماده نیست» بر ضرورت عقب نشینی در برابر جامعة جهانی تاکید کرد و گفت:« بالاخره ما باید در سیاست‌های بین‌المللی‌مان مقداری تعامل اصلاحات ایجاد کنیم که مواد اولیه برای واحد‌های تولیدی‌مان به شکل ساده به دست تولید کنندگان کشور برسد»

اما حرف مردم ایران با خامنه ای و سرکردگان این حکومت فاسد و تبهکار که خود عامل انهدام اقتصاد کشور و تورم و گرانی و بیکاری سرکوب و خفقان هستند، این است که: آخوندها حیا کنید، مملکتو رها کنید:

یادآوری شعارهای قیام دیماه ۹۶: ‌ملت گدایی میکند آخوند خدایی میکند خامنه ای حیا مملکتو رها کن آخوندا حیا کنین مملکتو رها کنین .مرگ بر خامنه ای ـ صحنه پایین کشیدن عکس خامنه ای ـ‌

خبرهای مرتبط:

ایران در سال ۹۸ چشم‌انداز تیره و تار حکومت – خطر فوران خشم مردم به ستوه آمده برای رژیم ایران

گرانی اقلام پایه در ایران بصورت جهشی و تورم ۵ برابر در ابتدای سال ۹۸

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: