This browser does not support the video element.

مریم رجوی ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار از سیل، مردم را به تشکیل شوراهای مردمی فراخواند

مریم رجوی ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار از سیل، مردم را به تشکیل شوراهای مردمی فراخواند


خانم مریم رجوی ضمن تسلیت به‌ همه خانواده‌های داغدار به ویژه بستگان قربانیان سیل در شیراز، عموم مردم بویژه جوانان را به تشکیل شوراهای مردمی در هر شهر و محله و روستا برای مقابله با سیل و عوارض مصیبت بار آن و کمک به مردم و آسیب دیدگان فراخواند و تاکید کرد: همیاری ملی و مردمی تنها راه غلبه بر این سیل ویرانگر و سیاستهای مخرب رژیم آخوندی است.

خانم رجوی ضمن تاکید بر هوشیاری و همیاری در این شرایط بحرانی گفت: سردمداران رژیم و پاسداران با نابودی محیط زیست، جاده سازی و ساختمان سازی بی رویه، مسیلهای سنتی را که مانع سیل میشده مسدود کرده و باعث سیلهای ویرانگر در شهرها و روستاها شده اند. آنها بعد از فاجعه سیل هم تنها به فکر ممانعت از اعتراضات مردمی و حفظ سلطه ننگین خود هستند

امکانات سپاه و بسیج و ارتش و دستگاههای حکومتی که سرقت شده از مردم ماست، باید تماما در اختیار مردم قرار بگیرد.

خامنه‌ای یک روز پس از سیل ویرانگر در پیامی به امام جمعه خود در شیراز آخوند دژکام، ریاکارانه مدعی شد که این سیل مایه اندوه او شده است. ولی فقیه ارتجاع با لاپوشانی جرم آشکار رژیم در تخلفات ساخت وساز که علت اصلی حادثه مرگبار سیل در دروازه قران شیراز بود، به منظور مقابله با فوران خشم مردم با دجالبازی مشمز کننده یی خواهان جبران مصیبتها و خسارتهای سیل در شیراز شد.

خبرهای مرتبط :‌

بررسی اولیه سیل شیراز نشان میدهد که لایروبی در مسیر سیل اننجام نشده است-سخنگوی مجاهدین

نگرانی از سیلاب رودخانه کرخه-سیل در دزفول، ایذه-کهگلویه وبویراحمد-گیلانغرف-گزارشگر سیمای آزادی

سیل شدید در مرودشت اقلید-پلدختر-آرامگاه کوروش در معرض خطر سیل

کمک یک کودک به سیل‌زدگان از پول قلک-ترکمن صحرا
لطفا به اشتراک بگذارید: