سیل ویرانگر و اعترافات مقامات نظام - مجله اجتماعی

سیل ویرانگر و اعترافات مقامات نظام - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره۱۰۲

مطالب این شماره مجله اجتماعی اقتصادی:

اخبار اجتماعی اقتصادی و گزارشات: « سیل ویرانگر و اعترافات وحشت‌آلود مقامات نظام » ، « رتبه اول در تصادفات جاده‌ای » و « قتلگاه یا کمپ ترک اعتیاد »

اخبار مجله اجتماعی- اقتصادی


خسارت به بیش از ۵۰ هزار هکتار از مزارع بر اثر سیل


خبرگزاری حکومتی فارس بنقل از یکی از کارگزارن رژیم در وزارت جهاد کشاورزی گفت بیش از ۵۰ هزار هکتار از مزارع گندم و کلزای استان بین ۳۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت وارد شده است.سیل ویرانگر و اعترافات مقامات نظام - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره۱۰۲

پیاز گرانتر شد

نماینده اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی: طی روزهای اخیر قیمت پیاز به عنوان یکی از اقلام پر مصرف در سبد خانوار افزایش یافته و در حال حاضر قیمت آن در میدان مرکزی تره‌بار ۹ تا ۱۰ هزار تومان است که در سطح شهر این قیمت‌ ۳۵ درصد افزایش می‌یابد و با نرخ ۱۳ هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

مافیای وابستگان حکومتی عامل اصلی گرانی گوشت


رسانه حکومتی الف: «واردات و توزیع شبکه ای» غائله گوشت را ایجاد کرده است، ۵ شرکت بزرگ در این میان نقش دارند. واردات گوشت تنها باید با دلار ۴۲۰۰ تومانی انجام شود و با ارز آزاد اجازه واردات ندارد. این در حالی است که حتی اگر گوشت در یک ماه گذشته با دلار ۱۲ هزار تومانی هم وارد می‌شد، قیمت هر کیلوی آن بعد از واردات و با افزایش قیمت ۱۵ درصدی، نهایتا ۸۰ هزار تومان می شد. طی ماه‌های اخیر، میلیون‌ها یورو ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات گوشت اختصاص داده شده است. با این حساب، می‌توان گفت گوشت‌هایی که با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد شده‌اند، در بازار با قیمت ارزی حدود ۱۵ هزار تومان فروخته شده‌اند.

قاچاق کالا توسط نهادهای حکومتی عامل اصلی بیکاری


یکی از کارگزاران رژیم در خانه کارگر قزوین: طبق آمارهای رسمی و غیررسمی سالانه بین ۱۵ تا ۲۵ میلیارد دلار کالای قاچاق وارد کشور می‌شود. از طرفی به ازای هر یک میلیارد دلار کالای قاچاق، ۱۰۰ هزار فرصت شغلی از دست می‌رود. قابل توجه است که عمده قاچاق توسط سپاه و نهادهای حکومتی صورت می‌گیرد.

آسیب اقشار کم درآمد بخاطر به رسمیت نشناختن دفترچه ‌های درمانیسیل ویرانگر و اعترافات مقامات نظام - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره۱۰۲


عضو فراکسیون تولید واشتغال مجلس ارتجاع: مشکل تامین هزینه های بیمارستان ها کشور جدی است. بسیاری از مراکز درمانی، دفترچه‌های درمانی را به رسمیت نمی‌شناسند زیرا بحران بدهکاری میان بیمه ها و بیمارستان هم اکنون پابرجا است و این پابرجایی به ضرر بیماران تمام خواهد شد.

سدسازیهای غارت گرانه عامل نابودی معشیت مردم و محیط زیست


یکی از کارگزاران رژیم در استان کرمان: سد بافت و سد در حال احداث رابر موجب خواهند شد دیگر آبی برای سد جیرفت (در پایین‌دست هلیل‌رود) و تالاب جازموریان باقی نماند. این مساله نه تنها معیشت کشاورزان جیرفت، بلکه محیط زیست و زندگی ساکنان شرق کرمان و جنوب غربی سیستان و بلوچستان را به خاطر احتمال بروز پدیده ریزگرد تحت تاثیر قرار خواهد داد.

غارت یارانه کشاورزان هیرمند از طرف کارگزاران حکومتی


نماینده جمعی از کشاورزان شهرستان هیرمند: به دلیل ناتوانی کشاورزان از بازپرداخت وام به بانک کشاورزی، ضامن‌ها تحت فشار هستند و یارانه‌های بدهکاران قطع شده است. آخر برای چه یارانه‌ها را قطع می‌کنند؟ اکنون زندگی بسیاری از مردم به یارانه‌ها وابسته است. مگر قطع یارانه افرادی با این بضاعت کم اقتصادی، موجب می‌شود که آنها بتوانند بازپرداخت وام‌شان را بدهند؟ این چه طرز سیاست‌گذاری است؟ چرا هیچکس پاسخگوی درد کشاورزان هیرمند نیست؟ کسی نیست صدای ما را بشنود!

جنگلهای زاگرس به حالت فروپاشی رسیده استسیل ویرانگر و اعترافات مقامات نظام - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره۱۰۲


رییس انجمن جنگلبانی رژیم: حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار هکتار از درختان زاگرس خشک شده‌اند. زاگرس از بحران عبور کرده و به حالت فروپاشی رسیده است. در زاگرس در حدود ۸۵۰ هزار هکتار در پایین درختان جنگلی، زمین را شخم زده و محصولات زراعی می‌کارند و عملا با این اتفاق برگشت‌پذیری زاگرس امکان‌پذیر نیست.

...........................................
گزارش اول « سوگ و سیل در نوروز »


فاجعه سیل در استانهای گلستان و خراسان شمالی و مازندران و سمنان، با خسارات گسترده و زیر آب رفتن روستاها و قطع راههای ارتباطی و جان باختن هموطنان به‌ویژه در استان گلستان، مردم دردمند این مناطق را در عید نوروز به سوگ عزیزان نشاند.

سیلابی که نتیجه تخریب زیر ساختهای بنیادین شهری توسط حاکمیت آخوندی ، نبودن سیل بندها وبطورخاص جنگل تراشی و بهره برداری غارتگرانه از معادن و ساخت وسازهای گسترده درحاشیه رودخانه ها می باشد که به همین دلیل خسارات جبران ناپذیری را به طور خاص بر باغ داران وکشاورزان واردکرده است . همکارانم گزارشی از این سیل ویرانگر و درماندگی در کمک رسانی به مردم محروم سیل زده تهیه کردن که توجهتون را به این گزارش جلب می کنم .

سیل ویرانگر و اعترافات مقامات نظام - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره۱۰۲
گزارش دوم «رتبه اول درتصادفات جاده ای »


در حاکمیت رژیم آخوندی جاده های ایران به قتلگاه مسافران و رانندگان تبدیل شده و روزانه بسیاری از هموطنانمون جان خود را از دست می دهند.
دلیل این‌همه تصادفات خیابانی و جاده‌ای در ایران چیست؟ چرا که با شروع سال جدید با آمار وارقام وحشتناکی از تصادفات که منجر به مرگ و میر و مجروح شدن بسیاری از مردم میهنمون مواجهیم . در این رابطه گزارشی تهیه شده که به اون توجه کنید

گزارش سوم « قتلگاه یا کمپ ترک اعتیاد »


گسترش اعتیاد در میهنمون یکی از فجایع اجتماعی است که هر رهگذری در کوچه وخیابونهای شهر می تونه اونو به وضوح ببینه . اما آمارها تصویر دردناک تری از همین واقعیت تلخ را نشون میدن . به این آمارو ارقام که خود رسانه های حکومتی مجبور به اعتراف شدن توجه کنید. سن اعتیاد در میان نوجوانان و جوانان کاهش داشته و به پایین تر از ۱۴ سال رسیده.

روزانه نزدیک به ۵۰۰ نفر بر شمار کل معتادان اضافه میشه. سالانه بالغ بر ۸۰۰ تن مواد مخدر در سطح کشور به مصرف می رسد.

بله دوستان :‌در حالیکه دست یابی به مواد مخدر بسیار ارزانتر وسهل الوصولتر از ارزاق عمومی است دیگه جایی برای ترک اعتیاد با این همه فقر و بیکاری باقی نمی مونه تازه وقتی هم که این جوانان پرپر شده که قربانیان نظام تبهکار ولایت فقیه اند پاشون به کمپ های ترک اعتیاد می رسه با فجایعه ای روبرو میشن که آثار اون بدتر از خود اعتیاده . گزارشی ازفجایع انجام شده در این کمپ ها تهیه شده که توجهتون را به اون جلب میکنم .

مطالب مرتبط

عیدی حکومت آخوندی به مردم – مجله اجتماعی، اقتصادی

چرا باران به سیل و فاجعه تبدیل می‌شود؟!

لطفا به اشتراک بگذارید: