This browser does not support the video element.

لشکر کشی به مناطق سیل زده به جای کمک رسانی به قربانیان نشانگر ترس رژیم از خشم مردم است

لشکر کشی به مناطق سیل زده به جای کمک رسانی به قربانیان نشانگر ترس رژیم از خشم مردم است


رژیم تبهکار آخوندی در وحشت از انفجار خشم مردم به صفحات سیلزده کشور به جای کمک رسانی، لشکر کشی کرده و نیروهای سرکوبگرش را گسیل داشته است.

آخوند دژکام نمایندة خلیفة ارتجاع در شیراز در اعترافی به همین ترسو ووحشت نظام می گوید می گوید:«در بازدید از مناطق سیلزده با خشم و عصبانیت مردم روبرو شدیم. نمی شود بنشینیم و فقط نظاره کنیم، مردم حق دارند فحش بدهند و هر بدی به ما بگویند» ول اذعان کرد: « در جریان امور ما، نفهم ها تصمیم می گیرند، نفهم ها به مسئولیتشان عمل نمی کنند».

آخوند رستمی سرکردة نهاد خلیفة ارتجاع در دانشگاه‌ها هم با بیان اینکه « سختی و مشقت اصلی مردم سیل زده پس از پایان ظاهری بحران آغاز می شود» از پیامد بی راه حلی و بی عملی مقامات نظام ابراز نگرانی کرده و می گوید:« نکته دردناک این مسئله سستی و کاهلی برخی مسئولان مربوط بود و بدتر از آن این ذهنیت در مردم شکل بگیرد که این سطح بی‌مسئولیتی رویه‌ای در بین طیفی از مسئولان است».

در این اوضاع و احوال کارگزاران مختلف نظام سراسیمه به صحنه آمده و نسبت به چشم انداز تیرة اوضاع نظام در سال ۹۸ هشدار داده وبرای برون رفت از بحران اقتصادی، زهر عقب نشینی را ناگزیر می دانند.

افشار سلیمانی سفیر پیشین رژیم در آذربایجان با بیان اینکه:« پاشنه آشیل نظام بحران اقتصادی ناشی از سوء تدبیرهای نهادهای مختلف کشوری و تحریمهای امریکا خواهد بود» به کوتاه آمدن در مقابل جامعه جهانی توصیه کرده و می نویسد:« در شرایط کنونی به نظر می رسد مشکلات و چالشهای سیاست خارجی ایران در سال ۹۷ در ابعاد و مقیاس بیشتری در سال ۹۸ ادامه خواهد یافت و در صورت عملیاتی نشدن اینستکس یا تبلور محدود و کم اثر اگر منجر به خروج ایران از برجام شود (که البته بعید بنظر می رسد) و مصوبات مرتبط با اف .ای . تی .اف که از سوی مجلس تصویب شده، مورد تایید مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار نگیرد، شرایط اقتصادی و ارزی و ارزش پول ملی کشور بحرانی تر خواهد شد»

حجت نظری یک مهرة همسو با باند روحانی نیز با اشاره به بحران‌های بیرونی نظام و لوایح FATF می گوید:« اگر به تحولات اقتصادی نگاه کنیم، معتقد هستم اگر بخواهیم در سال ۹۸ همانند سال قبل در تعامل و توافق با سازمان‌های بین‌المللی تعلل کنیم، فرصت بهتر کردن وضعیت اقتصادی را از دست خواهیم داد». وی تاکید کرد« نه برای رونق اقتصادی، بلکه برای بدتر نشدن وضع اقتصاد و معیشت مردم، باید به این کنوانسیون‌ها بپیوندیم».

از سوی دیگر،رسول خضری یک عضو دیگر مجلس ارتجاع در وحشت از«ابر چالش‌ها»ی پیش روی نظام می گوید:«ما با ابرچالش‌هایی مانند بیکاری، اشتغال، ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی مواجهیم و در سال ۹۸ شاهد سونامی این ورشکستگی خواهیم بود که بسیار مهم است». وی به اینکه «اروپا زیر سازوکارهای مالی زد و آمریکا از برجام بیرون آمد، اشاره کرد و اضافه می کند «بنابراین قطعا سال ۹۸سال سختی خواهد بود».

خضری بن بست گریبانگیر نظام را که ناشی از تبهکاری چهل ساله رژیم ولایت فقیه است، روی باند رقیب سرشکن کرده و اضافه می کند:« دولت دغدغه‌ای در خصوص حل مشکلات کارگری نداشته و اراده‌ای برای ارائه اصلاح قانون جامع کار ندارد... دولت به وعده‌هایی که داده عمل نکرده و کاهش ارزش پول ملی بزرگ‌ترین ضربه را به مملکت ما و اقتصاد زده است» در ورای جنگ و جدال باندهای حکومتی، واقعیت این است که، برای این نظام فاسد و تبهکارکه پیامدهای کارنامه چهل ساله اش را چه در فروپاشی اقتصاد و تورم و گرانی و بیکاری بی علاج، و چه در ویرانی زیرساختها و خسارات گسترده سیل همگان به چشم می بینند، راه برون رفتی از بحرانها وجود ندارد.

تنها راه، همانا سرنگونی تمامیت این رژیم به دست مردم و مقاومت ایران است.

خبرهای مرتبط :

چرا باران در ایران به سیل تبدیل میشود؟ تلاش سران و باندهای رژیم برای مقصر جلوه دادن همدیگر

وقاحت روحانی و رئیس ستاد بحران ، شما در رنج و مشکلات هستید، اما اصل باران خداوند نعمت است

دژکام امام جمعه شیراز، از مردم فحش خورده‌ام-شهرداری در مسیر سیل ساختمان ساخته
لطفا به اشتراک بگذارید: