سراسیمه از افشای ابعاد واقعی سیل و نقش مخرب سپاه و ارگانهای حکومتی

سراسیمه از افشای ابعاد واقعی سیل و نقش مخرب سپاه و ارگانهای حکومتی


رژیم آخوندی با تهدید و خفقان تلاش میکند از بروز خشم مردم و افشاگریهای بیشتر جلوگیری کند.


پاسداران: مجاهدین با سوء استفاده از سیل، اعتماد به سپاه را مخدوش میکنند، باید برخورد قاطع بشود.


در حالیکه نقش سپاه پاسداران و دیگر ارگانهای حکومتی در شدت سیل و گسترش دامنه ضایعات و قربانیان آن بویژه شیراز هر روز روشن‌تر میشود، خبرگزاری سپاه پاسداران فارس روز 7فروردین در اطلاعیه ای اعلام کرد «دشمنان بویژه مجاهدین بار دیگر دست به دامن شایعه‌سازی و دروغ‌پراکنی شده‌اند .... و با سوء استفاده از حادثه سیل قصد مخدوش کردن ذهنیت، باور و اعتماد مردم نسبت به نهاد انقلابی و مردمی سپاه را دارند تا به گمان باطل خود سپاه و نیروهای مسلح را منفعل کنند... در همین راستا لازم است مراجع ذیصلاح، سازمان های اطلاعاتی - امنیتی و دستگاه قضایی ضمن حفظ هوشیاری و رصد این حرکت مذبوحانه بخصوص در بستر فضای مجازی، برخورد قاطع را با دروغ سازان و شایعه سازان ... در دستور کار خود قرار دهند».

نقش پاسداران در فاجعه شیراز بقدری برملا شده است که پاسدار شمخانی دبیر شورای عالی امنیت رژیم جرأت نکرد آن را تکذیب کند. وی مجبور شد اذعان کند «هر کس که در مسیل سیلاب بَر دروازه قرآن شیراز ساخت و ساز کرده مقصر است که به نظر ترکیبی از بخش خصوصی و بخش های خدماتی و دولتی در آن دخیل هستند. از این موضوع که یک ارگان نظامی در محل سیل دروازه قرآن پادگان یا جاده ساخته است بی اطلاع هستم».

رحمانی فضلی وزیر کشور روحانی در این رابطه گفت «... به مراجع قضایی و دادستان گفته ام با عواملی که با نشر خبر دروغ و کذب به دنبال بزرگنمایی مشکلات مناطق سیل زده هستند، برخورد قانونی شود تا آرامش عمومی و روانی خسارت دیدگان تامین شود»(خبرگزاری حکومتی ایرنا 8 فروردین).

آخوند جنایتکار محمدجعفر منتظری دادستان کل آخوندها انتشار شایعات در فضای مجازی را اخلال در امنیت کشور دانست و گفت: «با شناسایی منابع انتشار دهنده اخبار دروغ، برخورد لازم با آنها صورت خواهد گرفت و هماهنگی هایی میان دادستانی کل کشور با وزارت کشور و نیروی انتظامی صورت گرفته است»( خبرگزاری حکومتی ایرنا 8 فروردین).

«جواد جاویدنیا» معاون دادستان کل در امور فضای مجازی «از پلیس فتا خواست تا ضمن رصد کردن شایعات منتشرشده، با تولیدکنندگان و منتشرکنندگان اخبار دروغ برخورد کند.... چون منتشرکنندگان شایعات نیز شریک در جرم محسوب می شوند»(خبرگزاری حکومتی ایرنا 8 فروردین).

پاسدار سرهنگ داود معظمی گودرزی جانشین پلیس فتا در تهران گفت: تصاویر و فیلم‌های غیرواقعی که به حوادث داخل کشور نسبت داده می‌شود نیز توسط پلیس رصد شده و ضمن شناسایی منتشر کنندگان این تصاویر، برخورد لازم با آن‌ها صورت میگیرد که در چند مورد شناسایی انجام گردیده که اقدامات قانونی در دست رسیدگی است». (باشگاه خبرنگاران جوان)

پاسدار سرهنگ فخرالدین توکلی رئیس پلیس فتا استان قزوین گفت «شایعه پراکنان تنها قصد ایجاد تشویش عمومی و ترس میان مردم را دارند». توکلی در پایان از همه شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی اطلاع رسانی کنند.

در همین حال سپاه پاسداران در بسیاری از نقاط کشور به منظور جلوگیری از افشای حقایق، مانع کمک‌رسانی مردم به سیل‌زدگان میشود.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران


8 فروردین 1398(28 مارس 2019)


 
لطفا به اشتراک بگذارید: