This browser does not support the video element.

سیل و رو شدن اقدامات ویرانگر سپاه پاسداران و ترس از خشم مردم و اقدامات سرکوبگرانه -گزارش

سیل و رو شدن اقدامات ویرانگر سپاه پاسداران و ترس از خشم مردم و اقدامات سرکوبگرانه -گزارش


رژیم ولایت فقیه و به ویژه سپاه پاسداران که اقداماتشان در ویرانی زیر ساختهای شهری و راههای مواصلاتی و به ویژه انهدام محیط زیست و جنگلها و مراتع کشور، موجب گستردگی فجایع سیل شده است، از برملاشدن این حقایق به شدت سراسیمه شده اند.

گزارشی از واکنشهای سرکردگان سپاه و کارگزاران حکومتی درهراس از اعتراضات مردمی و افشاگریهای مجاهدین و مقاومت ایران :


رو شدن فضاحت های پروژه های جنایت بار سپاه پاسداران در تشدید خسارتهای سیل بخصوص در شیراز و آق قلا و بالاگرفتن اعتراضات مردمی علیه سردمداران رژیم و آخوند روحانی و تخلفات سپاه پاسداران در تخریب محیط زیست، دیکتاتوری آخوندی را سراسیمه کرده است.

به دنبال فراخوان مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت برای «تشکیل شوراهای مردمی برای مقابله با سیل و عوارض مصیبت بار آن»، سپاه ضد مردمی در شیراز با صدور بیانیه‌یی وحشت خود را از واکنشهای اعتراضی و مقابله مردمی، بر ملا کرد و از جمله نوشت:

« دشمنان قسم خورده (نظام) بویژه مجاهدین بار دیگر دست به دامن شایعه‌سازی و دروغ پراکنی شده‌اند تا در روند پیگیری دستگاه قضایی و خدمت رسانی نهادهای انقلابی به مردم اِخلال ایجاد کنند». این بیانیه در ادامه اسنادی که فضاحت های سپاه حتی در رسانه‌های حکومتی به آن اذعان شده را «دروغ» نامیده افزوده است« با بررسی منشا صدور این دروغ پراکنی‌ها مُبرهن شده است دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در خارج و اَیادی آنان در داخل و خارج از کشور با سوء استفاده از حادثه سیل قصد مخدوش کردن ذهنیت، باور و اعتماد مردم نسبت به نهاد انقلابی و مردمی سپاه را دارند تا به گمان باطل خود سپاه و نیروهای مسلح را منفعل» کنند.

بیانیة سپاه در ادامه چنگ و دندانهای رژیم در نهادهای مختلف را برای شبکه های مردمی و اجتماعی که جنایتهای سپاه را رو کرده اند نشان داده و نوشته است:« لازم است مراجع ذیصلاح، سازمان‌های اطلاعاتی - امنیتی و دستگاه قضایی ضمن حفظ هوشیاری و رصد این حرکت بخصوص در بستر فضای مجازی، برخورد قاطع را با دروغ سازان و شایعه‌سازان در هر لباس و هر موقعیتی و برهم زنندگان اعتماد عمومی نسبت به نهادهای مردمی و انقلابی در دستور کار خود قرار دهند».

بیانیه سپاه به دنبال موج نفرت مردم از نظام و پاسدارانش که آخوند دژکام اذعان کرد « مردم خشمگین هستند و فحش می‌دهند!» و پاسدار شمخانی هم به رغم تلاش برای در بردن سپاه به نقش آن تحت عنوان« بخش های خدماتی» اذعان کرد و گفت:

« هر کس که در مسیل سیلاب‌بَر دروازه قرآن شیراز ساخت و ساز کرده مقصر است که به نظر ترکیبی از بخش خصوصی و بخش های خدماتی و دولتی در آن دخیل هستند».

طنین ابراز وحشت سپاه پاسداران در سایر ارگانهای سرکوبگر رژیم هم دیده می شود. خبرگزاری های حکومتی

اظهارات پاسدار رامین پاشایی معاون پلیس فتا را انعکاس دادند که در وحشت از قیام عمومی برای جلوگیری از انتشار ابعاد خسارات و اعتراضات مردمی در فضای مجازی گفت« به کلیه رده های استانی اعلام شده با رصد فضای مجازی در صورت مشاهده هرگونه شایعه یا محتوایی که باعث تشویش اذهان عمومی و برهم زدن آرامش جامعه شود، سریعا اقدام لازم صورت گرفته و با شناسایی منتشرکنندگان این تصاویر برخورد لازم با آنان صورت ‌گیرد».

سایت حکومتی عصرایران در کلیپی که منتشر کرده به اعتراضات مردمی و هراس کارگزاران رژیم اذعان کرده است، یک جوان هموطن در مورد خط آهنی که سپاه کشیده و سیل را به سمت شهرهای آق قلا و گمیشان برگردانده می گوید:

بدون اجازه فرماندار، باهزار بدبختی ساعت ۵ صبح مردم خودشون یه راننده بیلی آمد تنهایی رفتن. اونهم به صورت خودجوش . اصلا فرماندار فرار کرد رفت.

همین منبع حکومتی ضمن اذعان به دغدغه های امنیتی رژیم و اعزام ۷هزار نیروی بسیجی و پاسدار به منطقه، در تصفیه حساب با باند رقیب، به فقدان دغدغه کمک رسانی هم اعتراف کرده و میگوید: خبری از دولتیها نیست:

(یک نفر سوار کامیون کمک رسانی) خبری از دولت نیست

صدای خبرنگار: از مسولین کسی اومده:

جمع با هم : نخیر

خبرنگار: کسی را دیدین

جمع: نخیر

و یک جوان آق قلایی در مورد کمکهایی که به شهرشان رسیده می گوید:

صدای خبرنگار: کی میاره اینا رو براتون

یک جوان: نمیدونیم خود مردم می آورند

خبرنگار: مسولین چی؟

دو جوان باهم: مسولین هیچی نمی آورند.

 

خبرهای مرتبط :‌

لشکر کشی به مناطق سیل زده به جای کمک رسانی به قربانیان نشانگر ترس رژیم از خشم مردم است

وقاحت روحانی و رئیس ستاد بحران ، شما در رنج و مشکلات هستید ولی اصل باران نعمت خداوند است

مریم رجوی مردم را به همبستگی ملی در برابر سیل ویرانگر و سیلاب شوم ولایت فقیه فرا میخواند

پیامدهای سیل ویرانگر ناشی از سیاست‌های تخریبی رژم ایران -اظهارا روحانی وقیحانه‌تر از قبل

سیل ودرخواست تشکیل پرونده قضایی توسط ارگانهای رژیم آخوندی-اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
لطفا به اشتراک بگذارید: