This browser does not support the video element.

تصاویری از سیل اهواز و گمیشان-۶۲۰ روستای الیگودرز در خطر سیل-اظهارات مشمئز کننده روحانی

تصاویری از سیل اهواز و گمیشان-۶۲۰ روستای الیگودرز در خطر سیل-اظهارات مشمئز کننده روحانی


در خوزستان وضعیت بحرانی گزارش شده است. آب رودخانه های این استان از جمله کارون و کرخه و دز بالا آمده و سرازیر شدن سیل برخی شهرها و روستاهای این استان را تهدید می کند.

شهر رفیع هم‌چنان در محاصره سیل قرار دارد. گزارشها از پیشروی آب به سمت شهر حکایت می کند. سه روستای دیگر بهبهان نیز در محاصره سیلاب قرار دارند. دهلاویه در سوسنگرد نیز در محاصره سیل قرار گرفت.

سازمان آب و برق در خوزستان نسبت به بروز سیل در شهرهای هویزه، سوسنگرد، دارخوین، اهواز و شوش هشدار داده است.

گزارشها از اندیمشک از جاری شدن آب از سدهای کرخه و دز به سمت شوش و دزفول حکایت میکند. سه روستای اندیمشک کاملا تخلیه شده و 200 هکتار از اراضی گندم شوش زیر آب رفته است.

در الیگودرز لرستان راه دسترسی به ۱۲۰ روستای این شهر تخریب شده است

یک عضو مجلس ارتجاع با اعلام این خبر افزود: هم‌اکنون ۶۲۰روستای الیگودرز در معرض خطر هستند.

در اصفهان ۲۰ روستای این شهر، همچنان در محاصره آب و برف قرار دارد.

مدیر کل مدیریت بحران رژیم در استان اصفهان گفت: هنوز مسیر پنج روستای پشتکوه فریدونشهر به دلیل سقوط بهمن و مسیر ۱۵ روستای سمیرم به دلیل تخریب پل‌ها بر اثر سیلاب مسدود است.

در اقلید فارس، سیل خیابانهای این شهر را فراگرفت و یک خیابان در محله حاج نبی فرو نشست و یک گودال عمیق ایجاد کرد.. براثر جاری شدن سیل، یک موتور سوار در یکی از خیابانهای اقلید جان باخت

در چنین وضعیتی، آخوند روحانی ضمن تکرار اظهارات مشمئزکننده و وقیحانه خود درباره خوشحالی مردم از سیلهای خانمانسوز، از اطلاع‌رسانی وضعیت واقعی سیل‌زدگان در شبکه‌های اجتماعی ابراز نگرانی کرد.

من واقعا اگر در یک شرایطی که خوشحالی بالای مردم یعنی هیج غمی نبود هیچ رنجی نبود هیچ غصه‌ای نبود اگر من میرفتم به یک روستایی در استان گلستان که امروز رفتیم در چین سبلی، چین سولی یا سویلی یا سولی خب این روستا وقتی ما رفتیم یا اینجا رفتیم روستای کردخیر ما دیدیم که مثل این‌که اصلاً هیچ مشکلی برای مردم یعنی پذیرایی مردم چهره گشاده مردم مهمان‌نوازی مردم علیرغم همه مشکلات

ببینید اولاً برخی خب حالا تو فضاهای مختلف حقیقی مجازی هر چه یک جوری مطرح میکنند که مثل این‌که سیل فقط امسال آمده و فقط تو ایران بوده .

خبرهای مرتبط :

علم الهدی نیز اعتراف کرد که سیل قابل پیش‌بینی بود

علت سیل شیراز -اذعان و اعتراف ستاد بحران به علت سیل شیراز

سیل ویرانگر سراسری-اعتراف به تخریب زیرساختها و محیط زیست توسط رژیم ایران
لطفا به اشتراک بگذارید: