This browser does not support the video element.

تلاش امام‌جمعه‌های خامنه‌ای برای لاپوشانی فاجعه سیل و مقصر دیدن باند روحانی

تلاش امام‌جمعه‌های خامنه‌ای برای لاپوشانی فاجعه سیل و مقصر دیدن باند روحانی


جمعه بازارهای ولایت فقیه در شهرهای مختلف در این هفته، صحنه دجالگری آخوندها برای پرده پوشی نقش رژیم و سپاه پاسداران در نابودی جنگلها و مراتع و زیرساختهای شهری و دیگر اقدامات حکومتی بود که موجب گسترش فجایع سیل در نقاط مختلف کشور شده و خشم و نفرت عمومی را از تبهکاری رژیم آخوندی برانگیخته است.

در سلماس، آخوند موسوی گفت: دشمن با برنامه‌ریزی هایی که کرده سعی دارد از طریق جنگ روانی، بین نظام و مردم فاصله بیاندازد.

در کازرون، آخوند خرسند گفت: شایعه‌سازی دشمن از سیل اخیر (تا این حد است که) دستگاه‌هایی همچون سپاه را به دروغ محکوم می‌کنند،

در جمعه بازار مشهد، آخوند عبدخدایی که سخنران مقدماتی این نمایش حکومتی بود با سوز و گداز گفت: این فضای مجازی دشمن ما است دشمن شماست گرگ خونخواریست که نه نسبت به گله رحم دارد و نه به چوپان .... متوجه باشند ما در چه شرایطی هستیم. گرگهای بینالمللی می‌خواهند ما را تکهتکه کنند

در جاسک، آخوند ذاکری گفت: دشمن به دنبال جدایی مردم از نظام است و از این رو تلقین گسترش تهدیدها در سال‌جاری را دنبال می‌کند

در بندرگز آخوند حسینی با دجالباری مسخره یی تلاش کرد سپاه و ولی فقیه را که عامل اصلی تبهکاریهای حکومتی هستند، در ببرد و با سرشکن کردن تقصیرات برسر باند رقیب، گفت : [درزمان وقوع سیل]برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی درباره برنامه(ورزشی 90 می‎نوشتند، رئیس جمهور در سفر تفریحی قشم بود و استاندار گلستان نیز در منطقه نبود.

در شیراز آخوند دژکام با وقاحتی نفرت انگیز تبهکاریهای رژیم را که باعث خسارات گسترده سیل شده گناه مردم دانست و گفت: باران رحمت است، چه‌کار کردید که تبدیل به بلا شده است؟

این آخوند شیاد دروحشت از بالا گرفتن خشم مردم براثر برملاشدن جرائم رژیم اضافه کرد : بعضی چیزها انتشارش باعث فتنه می‌شود؛ رسانه هایی که در اوج گرفتاری مردم فضا را برای رسانه‌های بیگانه درست کنند، در امتحان سربلند نبودند.

در اصفهان نیزآخوند میردامادی، امام جمعه خامنه ای دجالبازی را به اوج رساند و برای گریز از پاسخگویی رژیم به چهل سال تبهکاری که زمینه ساز فجایع گسترده سیل شده، مردم بی دفاع و بی پناه را گناهکار و مقصر قلمداد کرد و مدعی شد که گناهان مردم باعث تبدیل نعمت باران به سیل شده است.

امام جمعه خامنه ای در اصفهان در واکنش به اعتراضات عمومی علیه ساخت وسازها و هزینه های موشکی و بودجه های کلان سپاه پاسداران -که از عوامل مهم فقدان حداقل امکانات و زیرساختهای ضروری برای جلوگیری از ویرانگری سیل بوده است-مدعی شد چرا مردم به این هزینه ها و بودجه ها اعتراض می کنند و این اعتراضات را برای رژیم خطرناک تر از حمله نظامی توصیف کرد:

نکته دیگری باز از مقام معظم رهبری، بعضیها به چه منطقی حرف از کنار گذاشتن اقتدار نظامی و موشکی ملت ایران میزنند و مدام بودجههای نیروهای مسلح را کم میکنند مرتب قوای نظامی انتظامی اینها دارند حقوق شون کم میشه یا بهدنبال لوایح ضدامنیتی مانند اف آ تیر اف هستند یا بهدنبال ایجاد تفرقه بین قوای مسلح سپاه و ارتش هستند چرا؟

... میدانید شبیخونهای فرهنگی و حملات فرهنگی بمراتب خطرناکتر از حمله نظامی ست، در حمله نظامی گلوله هست راکت هست بمب هست صدا هست هر خوابی را بیدار میکنه ولی دشمن نقشه‌ها کشیده تو قهوه خانه‌ها تو مراکز شهر انواع اقسام مراکز چیزی را که نه صدا دارد نه صفیر گلوله دارد آرام آرام فرهنگ جامعه را داره عوض میکنه

خبرهای مرتبط :

خسارات سیل آنچنان گسترده است که سران رژیم هم به آن اعتراف میکنند

فاجعه سیل و خبرهای جدیدتر در روز ۱۰ فروردین

فاجعه سیل و خشم فزاینده مردم از بی‌کفایتی سران نظام و ترس سران نظام از فوران آن-گزارش

 
لطفا به اشتراک بگذارید: