This browser does not support the video element.

فاجعه سیل و خشم فزاینده مردم از بی‌کفایتی سران نظام و ترس سران نظام از فوران آن-گزارش

فاجعه سیل و خشم فزاینده مردم از بی‌کفایتی سران نظام و ترس سران نظام از فوران آن-گزارش


وحشت نظام از انفجار خشم مردم در اثر بی عملی در مناطق سیلزده و نفرت عمومی از سپاه ضدمردمی درجمعه بازارهای خامنه‌ای در بسیاری از شهرها طنین افکن شد.

گماشته‌های خامنه‌ای در نمایش های جمعه سراسیمه تلاش کردند سپاه پاسداران را بخاطر فجایعی که در تشدید سیل آفریده و جان و مال مردم را از بین برده است، در ببرند و نفرت مردمی از سپاه و رژیم آخوندی را کار دشمنان نظام دانستند.

دشمنانی که سپاه پاسداران در اطلاعیه اش صریحتر از آنان نام برده و نوشته بود« مجاهدین دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در خارج و اَیادی آنان در داخل و خارج از کشور با سو استفاده از حادثه سیل قصد مخدوش کردن ذهنیت مردم نسبت به سپاه را دارند

در جمعه بازار کرج آخوند حسینی همدانی با ابراز نگرانی گفت:« دشمنان نظام و انقلاب با هدف زمین گیر کردن نظام با تمام توان به میدان آمده اند».وی با اشاره به سیل اخیر اذعان کرد«اینکه بدون مطالعات دقیق و محاسبات غلط برنامه ریزی و اجرا می شود نتیجه اش همین خسارت ها است»

آخوند حسن عاملی در جمعه بازار اردبیل گفت:« در این حوادث، دشمن فورا وارد موضوع دستکاری عواطف و احساسات ملت ما می‌شود و نفرت عظیمی نسبت به نظام و دولت ایجاد می‌کند و اقدام به نشر دروغ‌های عجیب و غریب می‌نماید». گفت:« دشمن در اینگونه ماجراها دو هدف بزرگ را دنبال می‌کند؛ اول ایجاد نفرت و بدبینی به نظام و دولت‌مردان و دوم سرکوب برکات عواطف بزرگ ملت ».

در اهواز آخوند محسن حیدری در وحشت از خشم مردم به گوشه‌یی از کارنامه جنایت بار نظام اذعان کرد و از جمله گفت:« اگر درختان جنگل ها قطع نمی شدند یا نهرها و رودخانه ها لایروبی می شدند تا حدود زیادی از وقوع سیل جلوگیری می شد..... بیش از ۱۰سال است که رودخانه های خوزستان لایروبی نشده اند». وی به رغم ادعاهای آخوندی روحانی در مورد پرداخت غرامت به کشاورزان گفت:« خوزستان چندین بار گرفتار سیل شد و هنوز کشاورزان تعویض خسارت ها را دریافت نکرده اند. در سال ۹۵ مردم روستاهای بامدژ، شعیبیه شوشتر و روستاهای شوش گرفتار سیل شدند و هزاران هکتار از مزارع آنها زیر آب رفت اما هنوز خسارت آنها جبران نشده است.چند ماه پیش نیز مردم دشت آزادگان و هویزه گرفتار سیل شدند و اکنون مردم برخی روستاهای اهواز، دشت آزادگان و هویزه در محاصره سیل هستند.»

در جمعه بازار آستارا نیز آخوند حافظ‌نیا، لاعلاج در برابر موج نفرت و خشم مردم از نظام به جنایت کارگزاران حکومتی بدون اسم بردن از عوامل آن اذعان کرد و گفت:« تخریب جنگل‌ها، قطع بی‌رویه درختان، کوه‌خواری، سوء‌مدیریت‌ها، عدم پیش‌بینی‌های درست و نبود تدبیر را ازعوامل سیل گلستان و شیراز است».

در جمعه بازار همدان آخوند شعبانی از افشای ناکارآمدی های نظام در شبکه های مردمی به سوز و گداز پرداخت و از جمله گفت:« برخی هدفمند در فضای مجازی وقوع بلایای طبیعی را بستری برای القای ناکارآمدی نظام و سلب اعتماد مردم قرار داده‌اند. این افراد عامدانه فضا را طوری نشان میدهند که در نظام خبری از مدیریت نیست». وی ناکارآمدی نظام را بر سر باند رقیب آوار کرد و گفت:« اگر مدیریت درستی داشته باشیم تلفات بلایای طبیعی بسیار کاهش مییابد و مشکلات کمتر میشود».

خبرهای مرتبط :‌ 

خسارات سیل آنچنان گسترده است که سران رژیم هم به آن اعتراف میکنند

فاجعه سیل و خبرهای جدیدتر در روز ۱۰ فروردین

تلاش امام‌جمعه‌های خامنه‌ای برای لاپوشانی فاجعه سیل و مقصر دیدن باند روحانی

 
لطفا به اشتراک بگذارید: