فراخوان خانم رجوی به کمک رسانی مستقل به سیل زدگان بویژه در خوزستان، لرستان و ایلام

فراخوان خانم رجوی به کمک رسانی مستقل به سیل زدگان بویژه در خوزستان، لرستان و ایلام


بار دیگر سیل ویرانگر مناطق وسیعی از کشور به ویژه استانهای خوزستان و لرستان وایلام را فرا گرفته و دهها شهر و صدها روستا زیر آب رفته اند. اما آخوندهای تبهکار و فاسد حاکم، به رغم پیش بینی بارانهای شدید در این مناطق، هیچ اقدام موثری برای مقابله با آثار فاجعه بار سیل نکرده اند. مردم بسیاری از شهرها و روستاها، ناگزیر به ترک شهر و خانه هایشان شده اند بدون اینکه رژیم کمترین تدابیری برای اسکان دادن موقت آنها به عمل آورده باشد.

در حالیکه خامنه ای در یک سکوت مرگبار در باره سیل ویرانگر و آثار فاجعه بار آن به سر می برد، سران رژیم مانند لاریجانی و روحانی و اعضاء کابینه اش و سرکردگان سپاه پاسداران با سفرهای نمایشی به مناطق سیل زده و گرفتن عکس و فیلم، خشم و انزجار مردم را برانگیخته اند.

جواد کاظم نسب عضو مجلس ارتجاع از اهواز سفر روحانی به خوزستان را بی ثمر توصیف کرد و گفت ”اغلب امکانات فرسوده و دارای مشکل فنی” را به خوزستان ارسال کرده‌اند و افزود ”عدم لایروبی رودخانه‌ها و ساماندهی آنها” از عوامل این سیل بوده است.

از سوی دیگر در حالیکه دو هفته از سیل بویژه در مناطق شمالی بویژه استان گلستان و شهرهایی مانند آق قلا و گمیشان میگذرد، وضعیت در این مناطق همچنان بحرانی است و رژیم هیچ اقدامی برای حل مشکلات ناشی از سیل نکرده و سیلزدگان صرفا به کمکهای مردمی متکی هستند.

خانم مریم رجوی بار دیگر عموم مردم بویژه جوانان را به تشکیل شوراهای مردمی و کمک رسانی مستقل به سیل زدگان بویژه در خوزستان و لرستان و ایلام فراخواند و گفت در حالیکه آخوندها کاری جز حفظ سلطه ننگین خود و چپاول مردم ندارند همیاری ملی تنها راه مقابله با این سیل ویرانگر است.

وی افزود آخوندها با قتل عام محیط زیست، نابودی جنگلها، دزدی های کلان، هدر دادن سرمایه ها در سرکوب و تروریسم و جنگ افروزی، ایران را در برابر حوادث طبیعی بی دفاع گذاشته و باعث قربانیان زیاد و میلیونها آواره و بی خانمان در اثر سیل شده اند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران


12فروردین 1398(اول آوریل 2019)


 
لطفا به اشتراک بگذارید: