This browser does not support the video element.

خسارات سیل ویرانگر- سیل پیش‌بینی شده و بی‌عملی و بی‌کفایتی حکومت- اطلاعیه شورای ملی مقاومت

خسارات سیل ویرانگر- سیل پیش‌بینی شده و بی‌عملی و بی‌کفایتی حکومت- اطلاعیه شورای ملی مقاومت


دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران با صدور اطلاعیه‌ای درباره خسارات فاجعه سیل اعلام کرد: بار دیگر سیل ویرانگر، مناطق وسیعی از کشور به ویژه استانهای خوزستان و لرستان وایلام را فرا گرفته و دهها شهر و صدها روستا زیر آب رفته اند. اما آخوندهای تبهکار و فاسد حاکم، به رغم پیش بینیٍ بارانهای شدید در این مناطق، هیچ اقدام موثری برای مقابله با آثار فاجعه بار سیل نکرده اند. مردمٍ بسیاری از شهرها و روستاها، ناگزیر به ترک شهر و خانه هایشان شده اند بدون اینکه رژیم کمترین تدابیری برای اسکان دادن موقت آنها به عمل آورده باشد.

در حالیکه خامنه ای در یک سکوت مرگبار در باره سیل ویرانگر و آثار فاجعه بار آن به سر می برد، سران رژیم مانند لاریجانی و روحانی و اعضاء کابینه اش و سرکردگان سپاه پاسداران با سفرهای نمایشی به مناطق سیل زده و گرفتن عکس و فیلم، خشم و انزجار مردم را برانگیخته اند.

جواد کاظم نسب عضو مجلس ارتجاع از اهواز، سفر روحانی به خوزستان را بی ثمر توصیف کرد و گفت ”اغلب امکاناتٍ فرسوده و دارای مشکل فنی” را به خوزستان ارسال کرده‌اند و افزود ”عدم لایروبی رودخانه‌ها و ساماندهی آنها” از عوامل این سیل بوده است.

از سوی دیگر در حالیکه دو هفته، از سیل بویژه در مناطق شمالی بویژه استان گلستان و شهرهایی مانند آق قلا و گمیشان میگذرد، وضعیت در این مناطق همچنان بحرانی است و رژیم هیچ اقدامی برای حل مشکلات ناشی از سیل نکرده و سیلزدگان صرفا به کمکهای مردمی متکی هستند.

خبرهای مرتبط :
لطفا به اشتراک بگذارید: