درگیری پاسداران با مردم سیلزده در روستاهای خوزستان و زخمی شدن شماری از مردم

درگیری پاسداران با مردم سیلزده در روستاهای خوزستان و زخمی شدن شماری از مردم

گستردگی خسارتهای جانی و مالی در لرستان و بی عملی رژیم آخوندی

بنا به گزارشهای رسیده از نیمه شب چهارشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ پاسداران جنایتکار به جمعی از مردم معترض روستاهای سیلزده جلیزی و صگور در مسیر دشت آزادگان در خوزستان حمله کردند که به زخمی شدن شماری از اهالی منجر شد. حال برخی از مجروحان وخیم است. بر اساس گفته شاهدان عینی پاسداران قصد داشتند سیل بندهایی که مردم خودشان ساخته بودند را شکسته و آب را به سمت منازل و مزارع آنها هدایت کنند که خشم و اعتراض مردم را برانگیخت.

در همین حال مدیر کل پزشکی قانونی لرستان تعداد کشته شدگان سیل در این استان که تا کنون به پزشکی قانونی ارجاع شده است را 14 تن ذکر کرد که شامل پل دختر نمیشود. شمار واقعی کشته شدگان به مراتب بیشتر است و رژیم در وحشت از خشم مردم تلاش میکند حقایق را پنهان کند

حمیدرضا کاظمی عضو مجلس ارتجاع از پلدختر و معمولان امروز گفت «نصف شهر پلدختر، نصف شهر معمولان و حدود ۲۰ روستا به‌طور کامل زیر آب رفته است. امدادرسانی با توجه به اینکه از طریق بالگردها صورت می‌گیرد بسیار محدود است چرا که گستردگی مناطق سیلزده بسیار زیاد است. راه ارتباطی حدود ۱۰۰ روستا همچنان قطع است... مردم روستاها به کوه‌ها پناه‌ برده‌اند و هیچ امکاناتی در حال حاضر در اختیار ندارند. ... امداد رسانی باید به‌صورت گسترده‌تر انجام شود چرا که گستردگی مناطق سیل‌زده بسیار زیاد است و باید سریع‌تر به مردم امداد رسانی انجام شود».

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران


۱۴ فروردین ۱۳۹۸(۳ آوریل ۲۰۱۹)


 
لطفا به اشتراک بگذارید: