سیل ویرانگر و رویارویی مردم با کارگزاران -مجله اجتماعی

 رویارویی مردم با کارگزاران 


مطالب این شماره مجله اجتماعی اقتصادی:

مهمترین اخبار اجتماعی اقتصادی و گزارشات: « سیل ویرانگر و رویارویی مردم با کارگزاران رژیم » ، « گرانی مسکن در تهران » و « محله اتابک زیر اخاذی و خرابکاری شهرداری »

اخبار مجله اجتماعی- اقتصادی


آسیبهای گسترده به زیر ساختهای ارتباطی در سیل ویرانگر اخیر


یک کارگزار رژیم: از تخریب ۴۰۰ دستگاه پل و آسیب به پنج هزار دستگاه پل، ۱۱ هزار کیلومتر راه در جریان بارندگی‌های نوروزی و وقوع سیلاب‌ها خبر داد و گفت که احتمال افزایش میزان خسارات وارده به راه‌‌‌ها، تاسیسات زیربنایی، ابنیه فنی، پل‌‌ها و آبروها و تجهیزات و ماشین‌‌آلات راهداری تا دو هزار میلیارد تومان هم وجود دارد.

فساد فراگیر و پایینترین کیفیت زندگی در حکومت آخوندی در آمارهای جهانی


سازمان شفافیت بین‌المللی که رتبه کشورها در شاخص ادراک فساد را بررسی می‌کند؛ اعلام کرد رتبه ایران در سال ۲۰۱۸ در این شاخص ۱۳۸ از ۱۸۰ کشور ثبت شده است. شاخص کیفیت زندگی نیز از سوی موسسه نامبئو محاسبه می‌شود که رتبه سیل ویرانگر و رویارویی مردم با کارگزاران - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره۱۰۷ایران در سال ۲۰۱۹میلادی ۷۰ از ۷۱ کشور جهان است. موسسه پروژه عدالت جهانی نیز رتبه ایران در شاخص حاکمیت قانون را ۸۰ از ۱۱۳ کشور در فاصله سال‌های ۱۸-۲۰۱۷ اعلام کرده است

خصوصی سازی پوشش غارت و چپاول برای حاکمیت آخوندی


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارتجاع: تجربه خصوصی‌سازی در تمامی سال‌های گذشته نشان داده که بسیاری از سرمایه‌دارانی که بنگاه اقتصادی دولتی را می‌خرند، به فکر اشتغالزایی و رونق اقتصادی نیستند بلکه به جیب خودشان فکر می‌کنند.مواردی را سراغ داریم که فردی بنگاه دولتی را خریده و هنوز اقساط آن را پرداخت نکرده.

اموال منقول کارخانه را فروخته، کارگران را اخراج کرده و زمین کارخانه را به چندین برابر قیمت فروخته و بنگاه اقتصادی فعال را تبدیل به مجتمع تجاری یا واحد مسکونی کرده است. یا اینکه بارها شاهد بوده‌ایم که فردی بنگاه اقتصادی را خریده و تنها آهن‌آلات و ضایعات آن را فروخته و پول کارخانه را پرداخت کرده و در ادامه هر بلایی که دلش خواسته به روز بنگاه اقتصادی و کارگرانش آورده است.

واردات گوشت عرصه‌ای برای غارت و چپاول حکومت


خبرگزاری حکومتی فارس: قیمت گوشت و مرغ در داخل کشور بالا رفت به طوری که قیمت گوشت از کیلویی ۶۰ هزار تومان به بیش از صد هزار تومان و مرغ از کیلویی ۱۰ هزار تومان به ۱۵ هزار تومان رسید، به رغم اینکه بیش از دو برابر نیازسیل ویرانگر و رویارویی مردم با کارگزاران - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره۱۰۷ داخل گوشت وارد کردند اما هیچ تاثیری در قیمت نداشت و روز به روز هم گران تر شد. به اذعان کارشناسان عمده‌ترین دلیل کاهش نیافتن قیمت گوشت غارتگری و فساد در واردات و توزیع گوشت بود.

غارت حقوق بازنشستگان توسط کارگزاران رژیم


عضو هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تهران : تاخیر در پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان آن هم به مدت ۷ ماه، وجهه سازمان تامین اجتماعی را نزد بازنشستگان خراب می‌کند، بازنشستگان بر این باورند که مدیران تامین اجتماعی حقوق‌های بالا می‌گیرند و خودشان در بهترین شرایط زندگی می‌کنند بنابر این به فکر بازنشسته‌ای نیستند که می‌خواهد با حقوق یک و نیم میلیون تومانی در ماه با گرانی و تورم ۳۰۰ درصدی زندگی کند.

کتمان آمار تلفات آلودگی شهرهای ایران توسط کارگزاران رژیم


سایت حکومتی فرارو: وقتی در اتحادیه اروپا اعلام می‌شود ۴۰۰ هزار نفر و در بریتانیا ۵۰ هزار نفر در اثر آلودگی هوا کشته شده اند باید در آمار خودمان شک کرد. جمعیت بریتانیا تقریبا برابر ایران است. استاندارد خودرو آن یورو ۶ است و سوخت یورو ۶ مصرف می‌کند. حال چطور ممکن است در ایران که فقط ۲۰ درصد سوخت یورو ۴ است و شاید ۱۰ درصد خودرو‌ها استاندارد بالای یورو ۴ داشته باشند، فقط ۳۵ هزار کشته در اثر آلودگی ثبت شود؟! معلوم است عدد واقعی بالاتر است و اعلام نمی‌کنند که مردم نگران نشوند.

گزارش اول « سیل ویرانگر و رویارویی مردم با کارگزاران رژیم »سیل ویرانگر و رویارویی مردم با کارگزاران - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره۱۰۷


فاجعه ملی سیل، بخشی از ابعاد تبهکاری آخوندها را در معرض دید هموطنانمون و همچنین جهانیان گذاشت. اگر تا دیروز زندان‌سازی، شکنجه، اعدام خیابانی، تعرض به حقوق زنان ایرانی به بهانه آخوند ساخته بدحجابی و نیز تروریسم این حکومت در منظر نگاهها بود و نفرت برمی‌انگیخت، امروزبا آمدن سیل ویرانگر گوشه‌ای از جنایتهای انجام‌شده آنان برای منافع سودجویانه در جغرافیا و طبیعت ایران عالمگیر و عمومی شده است.

از این رو مردم از هستی ساقط شده هر روزبیشتر به بی عملی وواماندگی دستگاههای حکومتی برای تامین حداقل های رسیدگی به اونها پی می برند و در یک رودررویی آشکار با سران حکومتی خشم ونفرت خودشون را نشان میدهند . در این رابطه گزارشی از اعتراضات مردم سیل زده در مقابل نمایشات مضحک کارگزاران حکومتی تهیه شده که به دیدن اون می ریم

گزارش دوم « گرانی مسکن در تهران »


خرید خانه برای اکثریت مردم میهنمون به یک رویای دست نیافتنی تبدیل شده وکار به جایی رسیده که مردم محروم حتی توان کرایه نشینی را هم از دست دادن و دنبال بیغوله هایی در حاشیه شهرها می گردند تا سرپناهی برای زندگی داشته باشند. افزایشسیل ویرانگر و رویارویی مردم با کارگزاران - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره۱۰۷ جهش وار قیمت مسکن ورکود در معاملات گزارشی است که همکارانم برای این بخش از برنامه تهیه کردن باهم به دیدن این گزارش می ریم

گزارش سوم « محله اتابک زیر اخاذی و خرابکاری شهرداری »


درشماره های گذشته مجله گزارشاتی از مشکلات مردم میهنمون از مشکلات زندگی در محلات و دزدی وغارت کارگزاران شهرداری ها در اقصی نقاط شهرها را پخش کردیم. برای این بخش از برنامه امروز گزارشی از مشکلات محله اتابک تهران سیل ویرانگر و رویارویی مردم با کارگزاران - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره۱۰۷واخاذی وخرابکاری شهرداری براتون تهیه کردیم که توجهتون را به اون جلب میکنم .

مطالب مرتبط

سیلاب آق‌ قلا فریادرسی نیست – مجله اجتماعی، اقتصادی

پای درددل سیل‌زدگان
لطفا به اشتراک بگذارید: