سرگیجه و هذیان گویی رئیس جمهور ارتجاع آخوند روحانی در مورد لیست گذاری سپاه پاسداران

سرگیجه و هذیان گویی رئیس جمهور ارتجاع آخوند روحانی در مورد لیست گذاری سپاه پاسداران

سرگیجه و هذیان گویی رئیس جمهور ارتجاع در شوک لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران

 روحانی: من خیلی دلم می‌خواهد که توی این منطقه!!! یک روزی ما یک رفراندومی را برگزار کنیم همه این کشورهای منطقه بیایند پای صندوق آراء و بگویند در این سالها چه کسانی به اونها ظلم کرده اند

رئیس جمهور ارتجاع در سرگیجه ناشی از لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران به خاطر جنایات تروریستی آن در ایران و منطقه ، به ادعایی احمقانه متوسل شد و پیشنهاد رفراندوم در کشورهای منطقه را داد تا مردم این کشورها بگویند چه کسی به آنها ظلم کرده است؟ ولی نگفت اگر چنین رفراندومی در ایران برگزار شود، چه به روز آخوندها و پاسداران فاشیسم مذهبی خواهد آمد:

 

آخوند روحانی : ۲۱ فروردین ۹۸

مسأله دیگری که ما این روزها باهاش مواجه شدیم کار نابخردانه‌ای بود که دو روز پیش آمریکاییها انجام دادند نسبت به یک نیروی بسیار مهم و یک نیروی انقلابی در این منطقه.

من خیلی دلم می‌خواهد که توی این منطقه!!! یک روزی ما یک رفراندومی را برگزار کنیم همه این کشورهای منطقه بیایند پای صندوق آراء و بگویند در این سالها چه کسانی به اونها ظلم کردند.

لیست گذاری پاسداران، واکنش های هراسان سرکردگان نظام، بلفهای بی دنده و ترمز، عقب نشینی های آسانسوری

آخوند روحانی-۲۰فروردین۹۸

شب قدر فقط شب ۲۳ماه رمضان یا ۲۱یا ۱۹یا شبهای دیگری که نقل شده است فقط آنها نیست درسته آنها شب قدر هستند اما ما میتوانیم شب قدری را بیافرینیم که افضل من لیله القدر از اون شب قدر هم بالاتر باشد.

پس تنها در انتظار رمضان و شبهای قدر ماه رمضان نباشیم، بیاییم همه شبهای خود را شب قدر بسازیم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای فداکار ما در کشور و آنهایی که شبها را تا صبح نخوابیدند برای راحتی مردم و استراحت مردم آنها کسانی هستند که شبهای زندگی خود را شب قدر ساختند.

چرا سپاه به‌وجود آمد؟ برای چه بود؟.یکی از ان توطئههایشان توطئه ترور علیه ملت ایران بود، گروهکهایی را در دامان خود پرورش دادند و آنها رو ترغیب کردند و پول لازم را به اونها پرداخت کردند و مواد منفجره را در اختیار آنها گذاشتند تا مسئولین و مردم و انقلابیون را به خاک و خون بکشند آنروزی که در خانههای تیمی در تهران و در دیگر شهرها، گروهکهای منافق و چپ با نامهای مختلف که انسانهای بیگناه را ترور کرده بودند دستگیر می‌شدند و به دست عدالت سپره می‌شدند کی ها بودند که فداکاری می‌کردند؟ به خانههای تیمی می‌شتافتند، کشته می‌شدند، جان میدادند، فداکاری می‌کردند، تروریستها را منهدم می‌کردند، دستگیر می‌کردند به دستگاه قضا می‌سپردند در رأس این جمع باز هم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود. در یک شب دهها تن از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از وزرا و رئیس دستگاه قضایی در یک انفجار جان به جان آفرین تسلیم میکنند

 اون رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر و مقاماتی که در یکروز در اثر توطئه تروریزم روح شان به آسمانها پرواز کرد و اون همه مردم بیگناه در سراسر کشور بیش از ۱۷هزار بیگناه بهدست تروریستها کشته شدند

 
لطفا به اشتراک بگذارید: