خانم رجوی: فراخوان به همیاری و تشکیل شوراهای مردمی در اهواز برای مقابله با سیل

خانم رجوی: فراخوان به همیاری و تشکیل شوراهای مردمی در اهواز برای مقابله با سیل


امکانات سپاه و ارتش و دیگر ارگانهای حکومتی باید فورا در اختیار مردم قرار گیرد. 


سیل ویرانگر بسرعت در استان خوزستان بویژه در اهواز در حال گسترش و پیشروی است، بخش وسیعی از مردم این استان بی خانمان و میلیونها تن از هموطنانمان را در معرض خطر جدی قرار داده است.

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، مردم و جوانان اهواز و دیگر نقاط خوزستان را به همیاری و تشکیل شوراهای مردمی فراخواند تا در هر شهر و محل به مقابله با سیل بپردازند.

خانم رجوی تاکید کرد امکانات سپاه و ارتش و دیگر ارگانهای حکومتی، بویژه ماشین آلات و امکانات مهندسی، قایقها، هلیکوپترها، پناهگاهها، پادگانها و انبارهای آذوقه و تدارکات باید در اختیار مردم قرار گیرد. اینها متعلق به مردم و برای مردم ایران است و باید برای جلوگیری از سیل، نجات سیلزدگان، اسکان آنها و باز سازی مناطق سیلزده مورد استفاده قرار گیرد.

این امکانات به وفور در اختیار سپاه و ارتش و قرارگاه موسوم به خاتم الانبیا وجود دارد، اما تماما در خدمت سرکوب مردم، جنگ افروزی در منطقه و پرکردن جیب سردمداران رژیم قرار دارد. گزارشها و تصاویری که در سه هفته گذشته از مناطق سیلزده می رسد، نشان میدهد از اقدامات پیشگیرانه حکومتی، از امکانات نجات، وسایل جابجایی مردم و تسهیلات اسکان موقت خبری نیست و مردم به ناگزیر با دست خالی و امکانات اولیه به مقابله با سیل می پردازند. مردم از اولیه ترین وسایل بهداشی و درمانی محرومند و در معرض اپیدمی بیماریهای خطرناک و حیوانات موذی قرار دارند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران


22 فروردین 1398(11آوریل 2019)


 
لطفا به اشتراک بگذارید: