کلان ضربه به رژیم بعد از لیست گذاری سپاه پاسداران در فهرست گروههای تروریستی و واکنشهای مهره های رژیم

کلان ضربه به رژیم بعد از لیست گذاری سپاه پاسداران در فهرست گروههای تروریستی و واکنشهای مهره های رژیم

واکنشهای رژیم آخوندی در قبال کلان ضربه لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران :

گزارش

جواد ظریف وزیر خارجه حکومت آخوندی در اقدامی نمایشی در جلسه یی از سرکردگان سپاه پاسداران شرکت کرد.

خبرگزاری ایلنا(رژیم) ۲۱/۱/۹۸

تلویزیون رژیم در مورد دیدار وزیر خارجه رژیم با سرکردگان سپاه پاسداران گفت:

مجری: وزیر خارجه هم با تعدادی از معاونانش به دیدار فرماندهان ارشد سپاه رفت


ظریف: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش بسیار بزرگی در حفظ امنیت کشور داشته

 تلویزیون شبکه دو(رژیم) ۲۱/۱/۹۸

پاسدار جعفری سرکرده سپاه پاسداران نیز دراظهاراتی هراس آلود به تکرار بلوفهای آخوندی پرداخت و ازجمله گفت: نیروهای آمریکایی در منطقه نمی‌توانند هیچ گونه اقدام نظامی علیه (نظام) انجام دهند، اما اگر بخواهند حرکتی انجام دهند با واکنش سریع، جدی و قاطع ما روبرو خواهند شد.

خبرگزاری مهر(رژیم) ۲۱/۱/۹۸

از سوی دیگر، لیست‌گذاری سپاه پاسداران به اختلاف میان باندهای حکومتی دامن زد. پاسدار حسین شریعتمداری، نماینده خامنه‌ای در کیهان، علت این اقدام آمریکا را باند رقیب دانست و نوشت: وقتی شماری از مسئولان با بهانه‌های موهوم به سپاه حمله می‌کنند و این نهاد را زیر سؤال می‌برند، خواستار بازگشت سپاهیان و ارتشیان به پادگانها می‌شوند! حضور منطقه‌یی سپاه را بی‌فایده می‌دانند! دوران موشک را تمام شده معرفی می‌کنند! نمایش موشکی سپاه را تحریک دشمن می‌دانند! و یا به‌رغم کلاه گشادی که برجام به (نظام) تحمیل کرده است حاضر به ترک این معاهده ذلت‌بار نیستند و در پی تحمیل FATF و CFT هستند و... بدیهی است که آمریکا سپاه پاسداران را در فهرست گروه‌های تروریستی جای دهد!

کیهان ۲۲/۱/۹۸

یک روزنامه دیگر حکومتی نوشت: آمریکایی‌ها که دیده‌اند برخی در (نظام) از توهم وجود سایه جنگ می‌ترسند تلاش دارند باز هم مسیر امتیازگیری را به‌دلیل سایه جنگ طی کنند.

سیاست روز ۲۲/۱/۹۸

دراین میان، آخوند جعفر منتظری، دادستان جنایتکار خامنه ای گفت: دشمنی آمریکا یک امر جدیدی نیست و ما این دشمنی را در صحنه‌های مختلف از جمله حمایت از (مجاهدین) شاهد بودیم.

خبرگزاری فارس(رژیم) ۲۱/۱/۹۸
لطفا به اشتراک بگذارید: