جان بولتون-لیست گذاری سپاه پاسداران اقدامی مهم است که هرگونه مبادله با آن را جرم جنایی محسوب میکند

جان بولتون-لیست گذاری سپاه پاسداران اقدامی مهم است که هرگونه مبادله با آن را جرم جنایی محسوب میکند

جان بولتون، مشاور امنیت ملی رئیس جمهور امریکا گفت : لیست گذاری سپاه پاسداران اقدامی مهم است که هرگونه معامله با آنرا تبدیل به یک جرم جنایی میکند

گزارش

جان بولتون در گفتگو با برنامه مشهور رادیویی هیوهویت، درباره لیست گذاری سپاه پاسداران توسط وزارت خارجه امریکا گفت:مبارزه علیه تلاشهای رژیم ایران برای تخریب و تباه ساختن صلح و امنیت در این منطقه ادامه خواهد یافت.

لیست گذاری سپاه پاسداران هرگونه معامله با آن یا [هر نهاد] وابسته به آنرا تبدیل به یک جرم جنایی میکند که مجازات آن میتواند تا 20 سال زندان باشد و این نشانه و علامتی واقعی در خاورمیانه و به متحدان ما در اروپا و برای هر کسی است که در فکر معامله با سپاه است.

بولتون افزود :سپاه پاسداران بخش بزرگی از ثروت ایران را از طریق موسسات دولتی یا شرکتهای مخفی و پنهانی که سران سپاه و وابستگانش ریاست آنرا دارند در کنترل دارد. لذا گستره لیست گذاری سپاه پاسداران بعنوان یک سازمان تروریستی خارجی بسیار محسوس و عمیق خواهد بود. و در کنار تحریم هایی که پرزیدنت ترامپ بعد از خروج از توافق اتمی اعمال کرده، باعث وارد آوردن ماکزیمم فشاری خواهد بود که ما تلاش میکنیم علیه رژیم تهران وارد کنیم .

جان بولتون مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد:

این حرکت بی سابقه برای تعیین سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی خارجی، نشان می دهد که تعهد آمریکا به حداکثر فشار بر رژیم ایران ،تا زمانی که به استفاده از تروریسم به عنوان وسیله ای از حکومتداری پایان دهد، ادامه خواهد داشت.

در حالی که مردم ایران رنج می برند، سپاه فاسد و تبهکار پاسداران، در تروریسم سرمایه گذاری می کند.

اکنون باید برای همه و اضح و روشن باشد که حمایت از سپاه پاسداران برای هرکس که به آن مبادرت کند، با ریسک و خطر همراه خواهد بود.

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: